Φορολογικός σχεδιασμός και έγκαιρη πληροφόρηση στην Διοίκηση των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων σε θέματα Marketing, Οικονομικών Υπηρεσιών, Γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως, Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης. Τηλέφωνο 210-9015539 Λογιστικό γραφείο - NEXUS management consultants - Φοροτεχνικοί 10 Ιανουαρίου

14 Ιανουαρίου 2010

Ελληνική πραγματικότητα και ΚΡΙΣΗ

Η κρίση στα οικονομικά της χώρας, ουσιαστικά, προκύπτει από την κρίση σε άλλους τομείς. Βέβαια, εμείς κατ' αρχήν, πιστεύουμε ό,τι κάποιος ΑΛΛΟΣ φταίει για τα δεινά που μας κατατρέχουν. Γιατί;
Διότι βέβαια... εμείς οι σπουδαίοι, οι παντογνώστες, δεν γίνεται να την πατάμε συνεχώς (πχ Πόντος, Μικρασιατική, Κυπριακό, Μακεδονικό) πάντα κάποιος άλλος φταίει!(δεν λέω Σκοπιανό για να τονίσω ότι παζαρεύουμε τα εδάφη μας. Κάποιοι από εμάς έχουμε χάσει πατρίδες, από τις λάθος επιλογές)
Ποιος φταίει λοιπόν; Μα… είναι τα ξένα ή τα ντόπια συμφέροντα και οι πολιτικοί μας που είναι μαριονέτες τους! Είναι στερεότυπη η απάντηση που διώχνει το μπαλάκι των ευθυνών μακριά από τον ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ! Ναι καλά λέει ο κ.Κράλογλου σε λίγο δεν θα υπάρχουν τα ντόπια οικονομικά συμφέροντα, για να μπορούμε να θυμώνουμε μαζί τους. Θα έχουν πάρει τα κεφάλαια τους και θα πάνε σε άλλη παραλία! Τότε αλίμονο μας, γιατί δεν θα έχουμε με ποιόν να τα βάλουμε!
Τότε θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν φταίει η Ευρωπαϊκή Ένωση που αμφισβητεί τα στατιστικά στοιχεία που της δίνουμε. Θα παραδεχτούμε επώνυμα και ανοιχτά, αυτό που κρυφογελάμε σε ιδιωτικές συζητήσεις και έχουμε φτάσει να το ονομάζουμε ΔΑΙΜΟΝΙΟ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ: την μπαγαποντιά, το «ρίξιμο» ο ένας του άλλου, τα λαμόγια, τον «ωχ αδερφισμό», την ημιμάθεια και άλλα πολλά.
Στην προκειμένη περίπτωση δεν μιλάμε απλά για οικονομική κρίση γιατί δυστυχώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Η ΚΡΙΣΗ. Είναι πρωτίστως και βαθιά ΠΟΛΙΤΙΚΗ και κρίση ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το πρόβλημα είναι ότι εμείς, οι ΠΟΛΙΤΕΣ κάνουμε από το 1922 και μετά, λάθος επιλογές. Ψηφίζουμε λάθος κυβερνήτες! Μεταπολεμικά ψηφίζουμε τις οικογένειες Παπανδρέου (3ις), Καραμανλή (2ις) και Μητσοτάκη (1,5ις) με τα αξιομνημόνευτα αποτελέσματα που βλέπουμε σήμερα!
ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Δεν έχουμε ξεπεράσει ακόμα την κατοχή της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Εξακολουθούμε να είμαστε απαίδευτοι ραγιάδες που παλεύουν για την επιβίωση, με την νοοτροπία της αντίστασης ενάντια στον αγά που μας φορολογεί και στο κράτος που μας φοβερίζει. Λες και το κράτος δεν είναι δικό μας και οι κυβερνήτες μας δεν είναι αυτοί που δημοκρατικά εκλέγονται από εμάς τους ίδιους!

Η ΛΥΣΗ
…θα υπάρξει όταν συνειδητοποιήσουμε ότι μονάχα οι ίδιοι μπορούμε να βοηθήσουμε τους εαυτούς μας! Θα ΠΡΕΠΕΙ να στηρίξουμε την αλλαγή της νεοελληνικής νοοτροπίας μέσα από την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!
Πως όμως;
Δεν γίνεται να μιλάμε για Ελληνική Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, εν πρώτοις! Γιατί;
Γιατί οτιδήποτε Ελληνικό και μόνο από την καταγωγή του, δεν μας αρέσει! Κάνουμε το παν για να το αντικαταστήσουμε με το αντίστοιχο ξενικό… μέχρι και την γλώσσα μας.
Οτιδήποτε δημόσιο στην Ελλάδα θεωρείται τσιφλίκι…του κόμματος κ του βουλευτή για ρουσφέτι, του επιτήδειου καταπατητή για ιδιοποίηση, του υπομονετικού βολεψάκια, που περιμένει την επετηρίδα για να αναρριχηθεί στην ιεραρχία ή για να αράξει! Το Δημόσιο είναι σαν τις πουτάνες. Όλοι μπορούν να το έχουν φτηνά!
Οτιδήποτε δωρεάν, χάνει την αξία του! Χειρότερα. Δεν έχει αξία για τους Έλληνες. Δεν βγάζουμε χρήμα από την τσέπη μας για να το πάρουμε, δεν το εκτιμάμε…τέλος!
Αρχαιοελληνική με ιδιωτικό management και στο κόστος Παιδεία
Η ιστορική περίοδος που γενικώς παραδεχόμαστε, φτάνει μέχρι τον Μεγαλέξανδρο! Εντάξει και το Βυζάντιο δεν είχε μόνο μαύρες σελίδες αλλά σίγουρα δεν είναι γενικώς αποδεκτή. Τουλάχιστον όχι τόσο όσο η οικουμενική αυτοκρατορία του Αλέξανδρου, η οποία μιλούσε την Ελληνιστική κοινή και είχε ως πρότυπο τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό του 5ου αιώνα π.Χ. Για αυτό το λόγο θα έπρεπε να συνεχίσουμε την πορεία από τις βάσεις που έθεσαν οι αρχαίοι πρόγονοι μας. Αυτό, θα έβρισκε σύμφωνους εξάλλου και τους νεοέλληνες διαφωτιστές!
Η διοίκηση που ασκεί το ίδιο το κράτος είναι αποτυχημένη! Δεν μπορεί να εξαρτάται η διοίκηση από την τετραετή βούληση του εκλογικού σώματος. «Η Δημόσια Διοίκηση μιας Χώρας αποτελεί μέρος του κρατικού μηχανισμού της και ειδικότερα της εκτελεστικής εξουσίας. Υπό την ευρεία έννοια η Δημόσια Διοίκηση περιλαμβάνει δύο επιμέρους έννοιες, αυτή της εκάστοτε Κυβέρνησης και "υπό στενή έννοια" αυτή της Διοίκησης.» (βλ. Δημόσια Διοίκηση) Θα έπρεπε λοιπόν η εκάστοτε διοίκηση του υπουργείου Παιδείας να είναι επιλεγμένη από το σύνολο της βουλής με 10ετή ορίζοντα, μέσα από ένα σύνολο ακαδημαϊκών και ανθρώπων του πνεύματος!
Η δωρεάν παιδεία αποδείχτηκε μη λειτουργική! Η λογική στην οποία στηρίζεται είναι το δικαίωμα της μόρφωσης σε φτωχότερα παιδιά! Έως ποια βαθμίδα εκπαίδευσης όμως; Γιατί σε ότι αφορά την στοιχειώδη εκπαίδευση η οποία είναι και υποχρεωτική δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά! Το κράτος είναι υποχρεωμένο να δίνει το ελάχιστο της παιδείας αλλά και εκπαίδευσης σε όλους τους πολίτες της κι αφού είναι υποχρεωτική θα πρέπει να την παρέχει. Αλλά αν η απάντηση είναι σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, τότε αφού το άτομο θα έχει αποκτήσει κάποιες απολαβές από την ανώτερη εκπαίδευση που θα λάβει δεν θα έπρεπε να γίνεται κάποια μορφή αποπληρωμής με την είσοδο ας πούμε στον εργασιακό στίβο; Τουλάχιστον στο κόστος της!

10 Ιανουαρίου 2010

Λύσεις - Κοινότητα Ανάβρας - Zeitgeist

Στο καθημερινό ζάπινγκ έπεσα πάνω στην εκπομπή του Χαρδαβέλλα και ομολογώ ότι την παρακολούθησα διότι είχε σαν θέμα το ντοκυμαντέρ zeitgeist. (Όποιος τυχόν δεν το έχει παρακολουθήσει ποτέ, το συνιστώ ανεπιφύλακτα...)
Για ποιό λόγο παρακολούθησα μια εκπομπή ενημέρωσης πάνω σε ένα θέμα για το οποίο είμαι ήδη ενημερωμένος;
Για τεσσερεις λογους :
1ον ήθελα να δω αντιδράσεις του κόσμου!
2ον μίλησε για ένα γρίφο που θα μας αποκάλυπτε την λύση του κατά την διάρκεια της εκπομπής το περίφημο 01.10-01.10!
3ον περιμένω πως και πως να ακούσω μια αισιόδοξη εκτίμηση για το 2010
4ον είχα κοιμηθεί το μεσημέρι και δεν είχα ύπνο
Είχα δυσαρεστηθεί κι απογοητευθεί από τους ανθρώπους που υποτίθεται ότι υποστηρίζουν το κίνημα του zeitgeist.
Εξακολουθούσαν να μένουν κοιμισμένοι μέσα σε αυταπάτες όπως η θρησκεία, απομονωμένοι μέσα στην προσωπική τους αρχαιοελληνική πνευματική κληρονομιά!Διστακτικοί!
Εν πάσει περιπτώση, γύρω στη 1,30 και ενώ ήμουνα διχασμένος, μεταξύ νύστας κι ελπίδας για μια ελπιδοφόρα είδηση, η κοινότητα της Ανάβρας ,
με γέμισε με αισιοδοξία. Οι άνθρωποι εκμεταλλευόμενοι την αιολική ενέργεια ήταν αυτάρκεις κι όχι μόνο...Είχαν πλεόνασμα ενέργειας το οποίο το εκμεταλευόντουσαν πουλώντας το στην ΔΕΗ. Με αυτά τα χρήματα είχαν επιστροφή πληθυσμού στο χωριό τους, έχτισαν σχολείο, σπίτι για το γιατρό και διαμόρφωααν χώρους άθλησης και περιπάτου!
Venus Project!Σωστή διαχείρηση του πλούτου που υπάρχει και αξιοκρατική αναδιανομή του!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ