Φορολογικός σχεδιασμός και έγκαιρη πληροφόρηση στην Διοίκηση των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων σε θέματα Marketing, Οικονομικών Υπηρεσιών, Γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως, Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης. Τηλέφωνο 210-9015539 Λογιστικό γραφείο - NEXUS management consultants - Φοροτεχνικοί 31 Οκτωβρίου

3 Νοεμβρίου 2010

Κοινωνική διαδικτύωση: Η νέα πρόκληση για τους marketers!

Η κοινωνική διαδικτύωση έγινε ευρέως γνωστή ύστερα απο τη δημοσιότητα που έλαβε το λανσάρισμα του myspace. Φράσεις όπως Social Media Marketing (SMM) χαρατηρίζουν πλέον ένα νέο πλην όμως πολλά υποσχόμενο μέτωπο για το διαδικτυακό marketing. Καθώς η Δύση ελέγχει τις δυνατότητες του νέου αυτού μέσου μέχρι τα όριά του, οι ειδικοί στο marketing υποστηρίζουν οτι οι δυνατότητες που προσφέρει για σκοπούς διαφήμισης είναι σχεδόν ανεξάντλητες.

Με άλλα λόγια, ο όρος κοινωνική διαδικτύωση έρχεται να περιγράψει τις διαδικτυακές τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται απο τους χρήστες για σκοπούς ανταλλαγής περιεχομένου ποικίλης μορφής, απόψεων, πληροφοριών, εμπειριών και διαφόρων οπτικών.

Υπάρχουν πολλοί τύποι σελίδων κοινωνικής διαδικτύωσης, όπως τα video και picture sites, τα forums ή αλλιώς message boards, καθώς και τα λεγόμενα blogs. Το μεγαλύτερο όμως ενδιαφέρον έγκειται στο ότι ο κάθε τύπος αποδεικνύεται ότι αποτελεί ενα πολύ έξυπνο μέσο επικοινωνιακής πολιτικής που ενδείκνυται για την εφαρμογή διαφόρων πρακτικών που σχετίζονται με το marketing. Για παράδειγμα μερικές έξυπνες τεχνικές Marketing μπορούν να περιλαμβάνουν e-mails αν το site υποστηρίζει την λειτουργία αυτή για τους χρήστες του, σχόλια αν το site υποστηρίζει την ύπαρξη τέτοιου χώρου για τα μέλη του (που με τη σειρά του ενδείκνυται και για διαφημιστικούς σκοπούς), δελτία που αποτελούν ίσως έναν από τους πιο ευρηματικούς και ανέξοδους τρόπους για τους marketers προκειμένου να περάσουν το μήνυμά τους σε εκατομμύρια δέκτες ανά την υφήλιο.

Αδιαμφισβήτητα το internet έχει γίνει ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ζωής. Υπό αυτό το πρίσμα η κοινωνική διαδικτύωση αποτελεί ένα σύγχρονο επκοινωνιακό μέσο που φαίνεται να συνδέει σημαντικά τους καταναλωτές μεταξύ τους συρρικνώνοντας την έκταση του γνωστού κόσμου μέσω της άμεσης ανταλλαγής και προβολής πληροφοριών.

1 Νοεμβρίου 2010

Το ΔΝΤ προτείνει επιμήκυνση στην αποπληρωμή του δανείου

Ανησυχεί το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο για το ενδεχόμενο εκλογών στην Ελλάδα. Όσον αφορά στο πρόγραμμα σταθερότητας απορρίπτει την αναδιάρθρωση του χρέους και προτείνει την επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του δανείου από 3 σε οκτώ χρόνια με αύξηση του επιτοκίου κατά 0,4 έως 0,7%, σύμφωνα με τον ανταποκριτή του Αθήνα 984 στην Ουάσιγκτον Μιχάλη Ιγνατίου.

Ταυτόχρονα το ΔΝΤ ζητεί τη δημιουργία Φορολογικών Δικαστηρίων για την εκδίκαση υποθέσεων που χρονίζουν.

Πάντως στις 15 του μηνός φθάνει και πάλι στην Αθήνα το κλιμάκιο της τρόικας για τον καθιερωμένο έλεγχο ενόψει της χορήγησης της τρίτης δόσης του δανείου από το μηχανισμό στήριξης στις αρχές Δεκεμβρίου. Την ίδια ώρα μόνιμο πονοκέφαλο προκαλεί στο οικονομικό επιτελείο η μαύρη τρύπα στα έσοδα, καθώς έως το τέλος του χρόνου έχει σχεδιάσει την είσπραξη περίπου 16,2 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Στα μέσα Νοεμβρίου αναμένεται εναγωνίως από τη Eurostat, η ανακοίνωση του ελλείμματος του 2009, από το ποσοστό του οποίου θα κριθεί το είδος των νέων μέτρων που θα κληθεί να λάβει η κυβέρνηση.

Πηγή: www.athina984.gr

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ