Φορολογικός σχεδιασμός και έγκαιρη πληροφόρηση στην Διοίκηση των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων σε θέματα Marketing, Οικονομικών Υπηρεσιών, Γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως, Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης. Τηλέφωνο 210-9015539 Λογιστικό γραφείο - NEXUS management consultants - Φοροτεχνικοί 09 Ιανουαρίου

11 Ιανουαρίου 2011

Η σημερινή δημοπρασία εντόκων γραμματίων του δημοσίου εξάμηνης διάρκειας, με επιτόκιο 4,9%.

To Δημόσιο άντλησε μέσω των Βασικών Διαπραγματευτών Αγοράς (Primary Dealers) ποσό ύψους 1,95 δισ. ευρώ. Τα νέα γραμμάτια θα χρησιμοποιηθούν για την αποπληρωμή παλαιών τίτλων που λήγουν. Υπερκαλύφθηκε κατά 3,40 φορές, η σημερινή δημοπρασία εντόκων γραμματίων του δημοσίου εξάμηνης διάρκειας, με το επιτόκιο να διαμορφώνεται στο 4,9%.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ΟΔΔΗΧ, Πέτρο Χριστοδούλου, «Η συμμετοχή των ξένων διαμορφώθηκε περίπου στο 37%. Είμαστε ικανοποιημένοι που συνεχίζουμε να αντλούμε βραχυπρόθεσμα κεφάλαια απρόσκοπτα».
Το σχόλιο μας πάνω στην σημερινή δημοπρασία δεν μπορεί να είναι άλλο από θετικό! Το ότι το κόστος ήταν κάτω από 5% δηλαδή δανειζόμαστε με κόστος χαμηλότερο των δανείων των 110 δις ευρώ και μάλιστα από τις αγορές, δίνει ένα αισιόδοξο μήνυμα.
Η προηγούμενη έκδοση εντόκων γραμματίων 26 εβδομάδων τον Νοέμβριο υπερκαλύφθηκε κατά 5,1 φορές, με το αποδεκτό ποσό να διαμορφώνεται τελικά στα 480 εκατ. ευρώ. Η απόδοση ήταν αυξημένη κατά 28 μονάδες βάσης και είχε διαμορφωθεί στο 4,82%.
Στις 14 Ιανουαρίου λήγουν έντοκα γραμμάτια ετήσιας και εξαμηνιαία διάρκειας, ύψους 3,04 δισ. ευρώ. Τα εξαμηνιαία έντοκα γραμμάτια που λήγουν το Μάιο του 2011 έχουν απόδοση 7,60% στην τιμή ζήτησης και 6,10% στην τιμή προσφοράς, σύμφωνα με διαπραγματευτές.

ΙΟΒΕ: Αποτελέσματα ερευνών Οικονομικής συγκυρίας σε Ελλάδα και Ευρώπη

Περαιτέρω επιδείνωση του οικονομικού κλίματος

«Η γενικευμένη δυσαρέσκεια για την πορεία της οικονομίας διατηρείται, αν και φαίνεται στο τέλος του έτους να επηρεάζει περισσότερο την πλευρά της ζήτησης. Έτσι οι επιπτώσεις της κρίσης, η διαδικασία προσαρμογής στα νέα οικονομικά δεδομένα που αυτή επιφέρει, αλλά κυρίως ο φόβος για την εξάπλωση της ανεργίας οδηγεί σε εξαιρετικά δυσμενείς προβλέψεις τους Έλληνες καταναλωτές»
Στα παραπάνω, συμπληρώνει το Ίδρυμα Οικονομικών & Βιομηχανικών Ερευνών, δεν έχει περιοριστεί η ανασφάλεια σχετικά με την ανάγκη για επιπρόσθετα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής, ενώ δεν φαίνεται να δημιουργείται ακόμα η πεποίθηση ότι η αποτελεσματικότητα αυτών των μέτρων μπορεί να επιτρέψει σταδιακή ανάκαμψη της οικονομίας εντός του 2011.
Στην έκθεσή του, συμπεραίνει ότι ο Δείκτης Οικονομικού Κλίματος το Δεκέμβριο διαμορφώθηκε στις 65,6 μονάδες από 67,3 μονάδες που ήταν τον προηγούμενο μήνα.
Στους επιμέρους τομείς της οικονομίας η εικόνα είναι:
·        Στις Υπηρεσίες και το Λιανικό Εμπόριο το κλίμα βελτιώνεται, ενώ
Δείκτης επιχ/κών προσδοκιών στις κατασκευές
·        Στη Βιομηχανία ο σχετικός δείκτης υποχώρησε,
·        Στις Κατασκευές σημειώνεται έντονη πτώση, με το σχετικό δείκτη να διαμορφώνεται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα,
·        και η καταναλωτική εμπιστοσύνη αγγίζει νέο ιστορικά χαμηλό ρεκόρ.

Σταθερά ανοδική η πορεία του οικονομικού κλίματος σε ΕΕ και Ευρωζώνη

Σε αντίθεση με την Ελλάδα, ο Δείκτης Οικονομικού Κλίματος συνεχίζει να βελτιώνεται και το Δεκέμβριο, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και την Ευρωζώνη και διαμορφώνεται κατά 1,0 και 1,1 μονάδες αντίστοιχα υψηλότερα σε σχέση με τον Νοέμβριο.
Η ανοδική πορεία του δείκτη εκπορεύεται σε μεγάλο βαθμό από την έντονη ανάκαμψη που καταγράφεται σε Γερμανία και Γαλλία.
ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

10 Ιανουαρίου 2011

Αναγκαστικά...επιχειρηματίες, οι Έλληνες!

Άνθρωποι που ποτέ δεν είχαν φανταστεί τον εαυτό τους ως επιχειρηματία, σήμερα αναγκάζονται να ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση, λόγω... ανεργίας. Πρόκειται για 1,2 εκατ. Έλληνες που δηλώνουν ότι θα μπουν στον επιχειρηματικό στίβο τα επόμενα τρία χρόνια, λόγω της κρίσης.

Βασικά ευρήματα

• 1,6 εκατ. άτομα αναπτύσσουν επιχειρηματική δράση.
• 600.000 άτομα βρίσκονται στα αρχικά στάδια επιχειρηματικής δραστηριότητας.
• 1,2 εκατ. άτομα σκοπεύουν να εισέλθουν στον επιχειρηματικό στίβο μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
• 180.000 άτομα διέκοψαν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα μέσα στο 2009.
• Η επιχειρηματικότητα ευκαιρίας ανήλθε στο 47% των επιχειρηματία αρχικών σταδίων, έναντι 39,5% πέρυσι.
• Η ρηχότητα, η εσωστρέφεια και η μικρή συμβολή στην απασχόληση παραμένουν βασικά χαρακτηριστικά της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.
• Oι Έλληνες επιχειρηματίες κατατάσσονται στις πρώτες θέσεις ανάμεσα στις χώρες του GEM (Παγκόσμιο Παρατηρητήριο Επιχειρηματικότητας) αναφορικά με το επίπεδο αυτοπεποίθησής τους σχετικά με τις γνώσεις, τα προσόντα και την απαιτούμενη εμπειρία για την έναρξη μιας επιχειρήσεις.
• Ταυτόχρονα βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης αναφορικά με το φόβο της αποτυχίας.
Όπως προκύπτει από την έκθεση του ΙΟΒΕ, σημαντικό κομμάτι του πληθυσμού, υπό την πίεση της οικονομικής κρίσης, αναζητά διέξοδο στην επιχειρηματική δράση. Περίπου το 17% του πληθυσμού ηλικίας 18-64 ετών -δηλαδή 1,2 εκατ. άτομα- δήλωσαν ότι σκοπεύουν να εισέλθουν στον επιχειρηματικό στίβο την επόμενη τριετία, που αποτελεί το υψηλότερο ποσοστό της τελευταίες πενταετίας. Τούτο μπορεί να αποδοθεί στις δυσμενείς εξελίξεις στην εγχώρια αγορά εργασίας: τα άτομα ωθούνται στην επιχειρηματικότητα είτε λόγω πίεσης από πραγματική απώλεια θέσης εργασίας, είτε λόγω φόβου για ενδεχόμενη απώλειά της βραχυπρό-θεσμα ή ακόμα λόγω της δυσαρέσκειας από την υπάρχουσα απασχόληση.
Από την έκθεση του ΙΟΒΕ προκύπτει ότι περισσότερα από 1,6 εκατ. άτομα αναπτύσσουν σήμερα επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα μας, ενώ επιπλέον 1,2 εκατ. άτομα σχεδιάζουν να αναπτύξουν επιχειρηματική δράση εντός της επόμενης τριετίας. To 2009, ο βασικός δείκτης της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μειώνεται ελαφρώς, αν και η επίδοση αυτή αποτελεί τη δεύτερη υψηλότερη της τελευταίας πενταετίας. Αναλυτικά, το 8,8% (έναντι 9,9% το 2008) του πληθυσμού ηλικίας 18-64 ετών -δηλαδή περίπου 610.000 άτομα- δήλωσαν ότι βρίσκονται στα αρχικά στάδια έναρξης επιχειρηματικής δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένης της αυτοαπασχόλησης.  Η πτώση οφείλεται κυρίως σε περιορισμό των επίδοξων επιχειρηματιών, καθώς οι νέοι επιχειρηματίες διατηρούνται στα ίδια με τα περυσινά επίπεδα. Από την άλλη πλευρά, οι καθιερωμένοι επιχειρηματίες, δηλαδή οι επιχειρηματίες που είναι ιδιοκτήτες ή συνιδιοκτήτες μιας επιχείρησης που λειτουργεί τουλάχιστον 3,5 χρόνια, αυξάνονται το 2009, με το σχετικό ποσοστό να φτάνει στο υψηλότερο σημείο της πενταετίας (15,1%). Έτσι, η συνολική επιχειρηματική δραστηριότητα στην Ελλάδα αφορά στο 23,6% του πληθυσμού ηλικίας 18-64 ετών, ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από τις αντίστοιχες επιδόσεις των χωρών που βασίζονται στην καινοτομία, στις οποίες συγκαταλέγεται η Ελλάδα, αλλά και από το μέσο όρο του συνόλου των χωρών του GEM.
Όσον αφορά στους επιχειρηματίες που διέκοψαν τη δραστηριότητά τους κατά το 2009, αυξάνονται μόλις οριακά συγκριτικά με το 2008 (2,6%  έναντι 2,3%). Έτσι, περίπου 180.000 άτομα δηλώνουν πως διέκοψαν τη λειτουργία ή έκλεισαν μια επιχείρηση που κατείχαν ή συμμετείχαν στη διοίκηση. Ως κύρια αιτία (45,7%) για την αναστολή προκρίνεται η έλλειψη επαρκούς κερδοφορίας.

Ο Έλληνας επιχειρηματίας

Ποιό είναι το προφίλ του Έλληνα επιχειρηματία;
Η ρηχότητα, η εσωστρέφεια και η μικρή συμβολή στην απασχόληση παραμένουν βασικά χαρακτηριστικά της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Το 2009, ένας στους τέσσερις επιχειρηματίες αρχικών σταδίων δηλώνει ως βασικό κίνητρο την ανάγκη, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό την προηγούμενη χρονιά ήταν 33,4%. Η ανάγκη φαίνεται να κινητοποιεί τους επιχειρηματίες αρχικών σταδίων στην Ελλάδα σε εντονότερο βαθμό από ό,τι στις υπόλοιπες χώρες καινοτομίας, όπου ο μέσος όρος δεν ξεπερνά το 17%.  Επιπλέον, θα πρέπει να σημειωθεί πως περίπου το 27% των εγχώριων επιχειρηματιών αρχικών σταδίων (ποσοστό ελαφρώς ενισχυμένο από πέρυσι) δηλώνει ως κίνητρο το συνδυασμό ανάγκης και ευκαιρίας, γεγονός που υποδηλώνει πως, αν συνυπολογιστεί και αυτή η «συγκεκαλυμμένη» επιχειρηματικότητα ανάγκης, η πραγματική επιχειρηματικότητα αυτού του τύπου είναι τελικά αρκετά υψηλότερη.
Όσον αφορά στην επιχειρηματικότητα ευκαιρίας, ο σχετικός δείκτης διευρύνεται και προσεγγίζει το 47% (39,5% πέρυσι) των επιχειρηματιών αρχικών σταδίων. Κινητήριος μοχλός της επιλογής αυτής αποτελεί σταθερά τα τελευταία χρόνια η αύξηση του εισοδήματος (26,8%), με την επιθυμία για μεγαλύτερη εργασιακή ανεξαρτησία να διέπει το 20% αυτών των επιχειρηματιών (14,5% το 2008).
Το 2009, το 42% των επιχειρηματιών αρχικών σταδίων που εντόπισε η έρευνα του GEM δεν απασχολεί κάποιο άλλο άτομο (46,1% το 2008), δηλαδή τα εγχειρήματα αυτά δεν προσφέρουν θέσεις εργασίας πέρα από αυτή του/των μοναδικού(ων) ιδιοκτήτη(των). Το υπόλοιπο ποσοστό δηλώνει προφανώς ότι απασχολεί τουλάχιστον ένα άτομο ακόμα, με το  43% να προσφέρει εργασία κατά την ίδρυσή του το πολύ σε 5 άτομα.
Αποθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα της έρευνας αναφορικά με το βαθμό καινοτομίας προϊόντος: το ποσοστό των επιχειρηματιών που θεωρεί ότι τα προϊόντα/οι υπηρεσίες που (θα) προσφέρει είναι εντελώς νέα/ες για όλους τους πελάτες στους οποίους (θα) απευθύνονται υποχωρεί στο 13,1% και είναι χαμηλότερο του μέσου όρου των χωρών καινοτομίας (16,7%) αλλά και του συνολικού μέσου όρου των χωρών του GEM (17,2%). Ταυτόχρονα, σχεδόν οι μισοί επιχειρηματίες αρχικών σταδίων παραδέχονται πως τα προϊόντα τους δεν παρουσιάζουν καμία πρωτοτυπία, όπως πάντως συμβαίνει και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Ο εξαγωγικός προσανατολισμός φαίνεται να ενισχύεται ελαφρώς σε σχέση με πέρυσι. Παρ’ όλο που δύο στις πέντε επιχειρήσεις συνεχίζουν να συναλλάσσονται μόνο με εγχώριους πελάτες, ένα 6,6% έχει ισχυρή εξαγωγική δραστηριότητα, με τουλάχιστον τα ¾ των πελατών να βρίσκονται εκτός συνόρων. Εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι, παρά το διαχρονικά έντονα λιανεμπορικό χαρακτήρα της μέσης ελληνικής επιχείρησης, η μεταποίηση τονώνεται το 2009. Ταυτόχρονα, τα ¾ των επιχειρήσεων με εξαιρετικά έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό (τουλάχιστον το 75% των πελατών εκτός χώρας) δραστηριοποιούνται στο δευτερογενή τομέα. Φτωχές είναι οι επιδόσεις των νέων εγχειρημάτων σε όρους τεχνολογίας. Μόνο μία στις τρεις δηλώνει πως χρησιμοποιεί σχετικά νέες τεχνολογίες, με την έννοια ότι έχουν εμφανιστεί τα τελευταία 1-5 χρόνια στην αγορά.

Πρώτοι σε αυτοπεποίθηση αλλά… και φόβο αποτυχίας

Όπως κάθε χρονιά, οι Έλληνες κατατάσσονται στις πρώτες θέσεις ανάμεσα στις χώρες του GEM αναφορικά με το επίπεδο αυτοπεποίθησής τους σχετικά με τις γνώσεις, τα προσόντα και την απαιτούμενη εμπειρία για την έναρξη μιας επιχείρησης. Η επίδοση του 2009 (58%) είναι η δεύτερη υψηλότερη ανάμεσα στο σύνολο των χωρών του GEM. Ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση εμφανίζουν οι επιχειρηματίες αρχικών σταδίων, μιας και σχεδόν το 90% αυτών δηλώνει ότι διαθέτει τις γνώσεις για να ξεκινήσει μια επιχείρηση. Όμως παρά την υπερβολική τους αυτοπεποίθηση, οι Έλληνες βρίσκονται ταυτόχρονα στις πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης και αναφορικά με το φόβο της αποτυχίας (45% του πληθυσμού). Το επίπεδο εκπαίδευσης έχει αποδειχθεί πως λειτουργεί αντιστρόφως ανάλογα της εμφάνισης φόβου για την αποτυχία. Έτσι, το υψηλότερο ποσοστό των Ελλήνων επιχειρηματιών που δέχονται πως ο φόβος για πιθανή αποτυχία του νέου εγχειρήματος έχει σημαντικές επιπτώσεις στις επιχειρηματικές τους αποφάσεις έχουν ολοκληρώσει μερικώς τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ενώ μικρότερος είναι αυτός ο φόβος στους κατόχους πανεπιστημιακού διπλώματος.


Η σημασία της “συναισθηματικής νοημοσύνης” στις επιχειρήσεις


Μπορεί να έχετε υψηλή ευφυΐα και μόρφωση. Αν ωστόσο παράλληλα δεν διαθέτετε συναισθηματική νοημοσύνη, η επιχείρησή σας θα αποτύχει. Η συναισθηματική νοημοσύνη (EQ) είναι η ικανότητα να αναγνωρίζεις, να επεξεργάζεσαι, και να επικοινωνείς τα συναισθήματά σου, καθώς επίσης να κατανοείς και να αντιδράς στα συναισθήματα των ανθρώπων γύρω σου.

Η συναισθηματική νοημοσύνη ευθύνεται για το 85% της επαγγελματικής επιτυχίας
Βοηθά στη διαμόρφωση ενστικτώδους συμπεριφοράς. Αν είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη, μπορεί να δώσει άμεσες απαντήσεις σε σύνθετα ερωτήματα (π.χ. να συνεργαστώ με αυτό το άτομο;) πριν ακόμη περάσει ένα δευτερόλεπτο σκέψης. Στην πραγματικότητα, έρευνες δείχνουν ότι η συναισθηματική νοημοσύνη ευθύνεται για το 85% της επαγγελματικής επιτυχίας υπερτερώντας έναντι τόσο της εμπειρογνωμοσύνης όσο και της τεχνικής κατάρτισης. Ενδιαφέρεστε για την βελτίωση της συναισθηματικής νοημοσύνης σας; Μπορείτε να ξεκινήσετε με τα εξής:

  • Παρατηρείστε τον εαυτό σας. Η αυτοκριτική είναι μακράν η καλύτερη μέθοδος για να βελτιώσετε τον τρόπο που επικοινωνείτε τα συναισθήματά σας. Βιντεοσκοπείστε μια συνέντευξη σας και στη συνέχεια παρακολουθήστε το βίντεο. Δώστε προσοχή στη γλώσσα του σώματός σας, τον τόνο της φωνής, την επιλογή των λέξεων και εκφράσεων του προσώπου. Ψάξτε για έναν τουλάχιστον τρόπο να βελτιώσετε την επικοινωνία σας και ενσωματώστε τον σε μελλοντικές συνομιλίες.
  •  Ταυτιστείτε με το συνομιλητή. Πηγαίνετε ένα βήμα πιο πέρα από την απλή ακρόαση: δηλώστε ουσιαστικό παρών στη συνομιλία. Εκκενώστε το μυαλό σας από όλα τα άλλα και επικεντρωθείτε σε αυτό που ο συνομιλητής προσπαθεί να επικοινωνήσει. Μην σχολιάσετε έως ότου έχετε απορροφήσει πλήρως όσα ο συνομιλητής έχει να πει.
  • Αναλάβετε ευθύνη. Ομολογείστε τα λάθη σας. Η συναισθηματική νοημοσύνη συμβαδίζει με τα δεοντολογικά και ηθικά πρότυπα. Είναι αδύνατον να έχετε μία υψηλή EQ, εάν δεν μπορείτε να το παραδεχτείτε όταν κάνετε λάθος.
  • Κάνετε ένα τεστ προσωπικότητας. Αυτός είναι ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους να αναπτύξετε την συναισθηματική νοημοσύνη σας. Δύο από τα πιο δημοφιλή τεστ είναι το DISC και το Myers-Briggs. Καθένα από αυτά θα σας εξηγήσει σε ένα βαθμό το λόγο που ενεργείτε με τον τρόπο που ενεργείτε και θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε πιο αποτελεσματικά με προσωπικότητες ανθρώπων που διαφέρουν από την δική σας.



Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή: Η προσωπική πώληση μέσα από την σύγχρονη οπτική!

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή: Η προσωπική πώληση μέσα από την σύγχρονη οπτική!

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή: Η προσωπική πώληση μέσα από την σύγχρονη οπτική!
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή: Η προσωπική πώληση μέσα από την σύγχρονη οπτική!

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή: Η προσωπική πώληση μέσα από την σύγχρονη οπτική!

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή: Η προσωπική πώληση μέσα από την σύγχρονη οπτική!


Σε γενικές γραμμές τα βήματα της προσωπικής πώλησης σύμφωνα με τους marketers παγκοσμίως, για τον σύγχρονο πωλητή είναι τα εξής:

a) Εύρεση και διεύρυνση πελατολογίου μέσα από μια πληθώρα πηγών όπως: 
  • βάσεις δεδομένων για διαφημιστικούς σκοπούς, 
  • βάσεις δεδομένων από προηγούμενες πωλήσεις, 
  • λίστες e-mail, 
  • καταλόγους συνδρομητών σε website. 

9 Ιανουαρίου 2011

Πως να βελτιστοποιήσετε τα άρθρα σας για SEO (βελτιστοποίηση σε μηχανές αναζήτησης) μέρος 1


Εάν διαβάζετε αυτό το άρθρο είναι πιθανότατα γιατί προσπαθείτε να βελτιστοποιήσετε την εμφάνιση του blog ή του άρθρου ή του website σας στις μηχανές αναζήτησης και προσπαθείτε να ανακαλύψετε μυστικά και μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δώσουν τα αποτελέσματα που θέλετε.
Λοιπόν, όλοι μας επιθυμούμε να δούμε αποτελέσματα και ξέρουμε ότι υπάρχουν ένα σωρό μέθοδοι που λειτουργούν, παρόλα αυτά, υπάρχουν και οι άτυχες στιγμές που καταλήγουμε να πληρώσουμε κάποιον Marketer ή μάγο του internet για κάποια “καινούργια σούπερ μέθοδο seo”. Χωρίς να προσπαθούμε να υποτιμήσουμε την αξία κάποιων από αυτές τις μεθόδους -αρκετές από τις οποίες χρησιμοποιούμε και εμείς στην Nexus Management Consultants- θέλουμε να δώσουμε σε αυτούς που ψάχνουν από μόνη τους, την δυνατότητα να πετύχουν αυτό που θέλουν! Εξάλλου η SEO (βελτιστοποίηση σε μηχανές αναζήτησης) δεν είναι πυρηνική φυσική!
Το πιο σημαντικό πράγμα για την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης είναι η «ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ»
Όταν κάποιος χρησιμοποιεί μια μηχανή αναζήτησης γιατί ψάχνει μια πληροφορία, τις περισσότερες φορές απλά πληκτρολογεί το ερώτημα του στο Google. Μαντέψτε τι εμφανίζεται μετά; Η πιο σχετική σελίδα!
Βέβαια το να πει κανείς ότι τα πάντα στην SEO είναι η «ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ» θα ήταν ψέμα αλλά εάν καταλάβετε την ιδέα αυτή, όλα θα γίνουν καλύτερα.
Τι είναι η «ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ»;
Ορίστε τι πρέπει να κάνετε για αρχή : Πρώτα από όλα βάλτε ένα σελιδοδείκτη στο εργαλείο ανάλυσης Λέξεων-Κλειδιών της Google (Google Keywords Analyzer Tool)
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους  μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει αυτό το εργαλείο. Ο πρώτος είναι να πληκτρολογήσεις μία αρχική λέξη-κλειδί, την οποία σχεδιάζεις να στοχοποιήσεις (πχ χρήμα, οικονομία, νέα επιχείρηση) στο διάστημα που παρέχεται κάτω από το κουμπί ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ή ΦΡΑΣΕΙΣ (Descriptive Words or Phrases)
Γιατί είναι σημαντικό αυτό; Γιατί η Google θα παραγάγει μια τεράστια λίστα από λέξεις-κλειδιά τα οποία πιστεύει ότι σχετίζονται με την αρχική σου λέξη-κλειδί.
Όχι μόνο εμφανίζει ένα τεράστιο κατάλογο από λέξεις-κλειδιά αλλά επίσης σου δίνει το μέγεθος του διαφημιστικού ανταγωνισμού που συνδέεται με μια συγκεκριμένη φράση-κλειδί, το μέσο όρο του μηνιαίου όγκου αναζήτησης για τον προηγούμενο μήνα και το προηγούμενο έτος. Αυτό, ασφαλώς, είναι πολύ σημαντικό διότι έχεις ένα κατάλογο σχετικών όρων με την αρχική σου λέξη-κλειδί! Καθένας από αυτούς τους όρους θα μπορούσε να αναπαριστά ένα θέμα άρθρου ή απλώς κι άλλες λέξεις-κλειδιά για να διασπείρεις μέσα στο άρθρο ή blog ή site σου.
Παρόλα αυτά όμως υπάρχει κι ένας άλλος πιο αποτελεσματικός τρόπος χρήσης αυτού του εργαλείου.
Ας υποθέσουμε ότι έγραψα αυτό το άρθρο με θέμα «Πώς να παίξετε Όμαχα Πόκερ» κι ότι επιθυμώ να βρω ποιες άλλες λέξεις-κλειδιά θεωρεί η Google ότι αναφέρονται σε σχετικό περιεχόμενο.
Πήγαινε πίσω στο Εργαλείο Ανάλυσης Λέξεων Κλειδιών της Google και επικόλλησε τη URL του άρθρου σου στο χώρο που παρέχεται κάτω από το πλήκτρο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ.
Η Google θα δώσει μια λίστα από λέξεις-κλειδιά που θεωρεί σχετικές με το περιεχόμενο του άρθρου σου. Αυτή την φορά όμως θα διαχωρίσει τις λέξεις-κλειδιά ανάλογα το θέμα σε σχετικές ομάδες. Έτσι εάν επικολλήσουμε την διεύθυνση του άρθρου για το πόκερ θα πάρουμε μια σειρά από λέξεις-κλειδιά σε κατηγορίες όπως “texas hold em poker”, “texas holdem poker”, “how to play”, “online poker”, “poker strategy”, κι ούτως κάθ’ εξής μαζί με μακρύτερες ουρές από λέξεις-κλειδιά για κάθε κατηγορία.
Να θυμάσαι ότι δεν είναι σχετικές όλες οι συστάσεις με το θέμα σου, αλλά εάν πάρεις μιαν ιδέα του τι ψάχνουν οι άνθρωποι, και την ζήτηση για την συγκεκριμένη φράση, μπορείς να γίνεις δημιουργικός και να σκεφτείς κάποιο άλλο θέμα που να πλέκει την σύσταση και την αρχική λέξη μαζί.
Για παράδειγμα μπορούμε να συνδυάσουμε τις φράσεις “texas holdem poker” και “online poker” και να φτιάξουμε την φράση “online texas holdem poker”. Καθεμία λέξη-κλειδί έχει ένα απίστευτο όγκο στην μηνιαία αναζήτηση. Μετά μπορείς να πάρεις την λέξη-κλειδί με την μακρύτερη ουρά σχετικών λέξεων και να τις ανακατέψεις με την νέα σου φράση κλειδί για ακόμα περισσότερο στοχευμένη συσχέτιση.
Με αυτό τον τρόπο αυξάνουμε τις πιθανότητες η σελίδα σας να ειδωθεί και η σχετικότητα του περιεχομένου σας θα λειτουργήσει επικουρικά για μια καλύτερη  βαθμολογία από την Google.
Ελπίζουμε να καταλαβαίνεται την σπουδαιότητα του πράγματος. Παρόλα αυτά μονάχα αυτό το βήμα δεν θα σας στείλει στην κορυφή της κατάταξης της Google. Υπάρχουν και  άλλες μέθοδοι που πρέπει να εμπλέξετε μαζί με την αναφερθείσα για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα αλλά αυτό μένει να το συζητήσουμε ξανά μαζί σε κάποιο επόμενο άρθρο.
ΥΓ Εάν το άρθρο αυτό σας βοήθησε με κάποιο τρόπο, παρακαλώ ενημερώστε μας για αυτό! Θα χαρούμε να μάθουμε ότι μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε με κάποιο τρόπο!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ