Φορολογικός σχεδιασμός και έγκαιρη πληροφόρηση στην Διοίκηση των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων σε θέματα Marketing, Οικονομικών Υπηρεσιών, Γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως, Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης. Τηλέφωνο 210-9015539 Λογιστικό γραφείο - NEXUS management consultants - Φοροτεχνικοί 09 Οκτωβρίου

14 Οκτωβρίου 2011

Επέκταση των επιχειρησιακών συμβάσεων και σε επιχειρήσεις που έχουν ελάχιστο αριθμό εργαζομένων


Επέκταση των επιχειρησιακών συμβάσεων και σε επιχειρήσεις που έχουν ελάχιστο αριθμό εργαζομένων

Σύναψη επιχειρησιακών συμβάσεων σε επιχειρήσεις με ελάχιστους εργαζόμενους
Τη σύναψη επιχειρησιακών συμβάσεων ακόμη και σε επιχειρήσεις που έχουν ελάχιστο αριθμό εργαζομένων (έως 5 εργαζόμενους κι όχι έως 16 που ίσχυε) επιτρέπουν οι χθεσινές τροπολογίες. Σε αντίθεση με την ελαστικοποίηση αυτών των διατάξεων, εξαιρούνται οι ομοιοεπαγγελματικές συμβάσεις από την κατάργηση της ρύθμισης του νόμου 1876/90 περί επικράτησης της ευνοϊκότερης ρύθμισης. Επιπλέον σε πάγο για τρία χρόνια μπαίνουν οι κλαδικές συλλογικές συμβάσεις εργασίας με την τροπολογία που κατέθεσε χθες στη Βουλή ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Ν. 1876/1990 "Ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις και άλλες διατάξεις"


Ν. 1876/1990 Ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις και άλλες διατάξεις




Άρθρο 1 Έκταση εφαρμογής του νόμου
Άρθρο 2 Περιεχόμενο της συλλογικής σύμβασης εργασίας
Άρθρο 3 Είδη συλλογικών συμβάσεων εργασίας και αρμοδιότητα σύναψής τους
Άρθρο 4 Διαδικασία διαπραγματεύσεων - Δικαίωμα και υποχρέωση για διαπραγμάτευση
Άρθρο 5 Διαδικασία υπογραφής και θέση σε ισχύ της συλλογικής σύμβασης εργασίας.

Αλλαγές στο αφορολόγητο!

Αλλαγές στο αφορολόγητο



  Με τροπολογία, οι φορολογούμενοι ηλικίας έως 30 ετών και συνταξιούχοι άνω των 65 ετών που έχουν εισοδήματα άνω των 9.000 ευρώ «χάνουν» το ειδικό αφορολόγητο όριο των 9.000 ευρώ και θα φορολογούνται με βάση το αφορολόγητο όριο των 5.000 ευρώ.
Μειώνεται στις 5.000 ευρώ το ειδικό αφορολόγητο όριο των 9.000 ευρώ που ισχύει για τους νέους ηλικίας έως 30 ετών και συνταξιούχους άνω των 65 ετών, εφόσον το ετήσιο εισόδημά τους (πραγματικό ή τεκμαρτό) υπερβαίνει τις 9.000 ευρώ.

Παράδειγμα αφορολόγητου για Ελεύθερο επαγγελματία, με εισόδημα 10.000 ευρώ

 

Παράδειγμα αφορολόγητου για Ελεύθερο επαγγελματία, με εισόδημα 10.000 ευρώ 


Ελεύθερος επαγγελματίας, με εισόδημα 10.000 ευρώ, θα ισχύσει το αφορολόγητο όριο των 5.000 ευρώ και θα πληρώσει φόρο για τα υπόλοιπα (5.000€ Χ10%=) 500 €. Η διαφορά με αφορολόγητο όριο 9.000 ευρώ θα ήταν να πληρώσει φόρο (1.000€ Χ10%=) 100 ευρώ.
Προκύπτει δηλ. επιβάρυνση με έξτρα φόρο 400 ευρώ.

Διαβάστε ακόμα :

Διπλή «έκτακτη» εισφορά αλληλεγγύης για μισθωτούς και συνταξιούχους το 2012

Διπλή «έκτακτη» εισφορά αλληλεγγύης για μισθωτούς και συνταξιούχους το 2012

Διπλή «έκτακτη» εισφορά αλληλεγγύης για μισθωτούς και συνταξιούχους το 2012


Με δύο τροπολογίες που εντάσσονται στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών που θα κατατεθεί σήμερα στη Βουλή, μισθωτοί και συνταξιούχοι θα κληθούν το 2012 να πληρώσουν διπλή «έκτακτη» εισφορά αλληλεγγύης, καθώς θα καταβάλλουν την εισφορά τόσο για τα εισοδήματα του 2011 όσο και για τα εισοδήματα του 2012.
...αυτό,όμως,δεν συνιστά καμιά περαιτέρω επιβάρυνση...

Με ποιο τρόπο θα καταβληθεί η έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης;

 

Η έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης για μισθωτούς και συνταξιούχους

Την αλλαγή του τρόπου είσπραξης της εισφοράς αλληλεγγύης προανήγγειλε χθες από τη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγ. Βενιζέλος, δηλώνοντας ότι :
«η εισφορά αλληλεγγύης, η οποία τώρα επιβλήθηκε αναδρομικά και έχει ταλαιπωρήσει διάφορους συμπολίτες μας, ιδίως αυτούς που καταβάλουν ένα σεβαστό ποσό, ενώ τώρα αυτό θα εισπράττεται σταδιακά μέσα από την παρακράτηση του φόρου. Και αυτό, όμως, δεν συνιστά καμιά περαιτέρω επιβάρυνση, είναι τα ποσά τα οποία έχουν ψηφισθεί και ισχύουν, απλώς είναι η τεχνική μέθοδος της μηνιαίας καταβολής του ποσού».
Η εισφορά αλληλεγγύης για μισθωτούς και συνταξιούχους, για τα εισοδήματα του 2012, θα παρακρατείται κάθε μήνα από τους μισθούς και τις συντάξεις.
Μαζί με την εισφορά αλληλεγγύης, ο συνολικός φόρος που θα παρακρατείται από τον Ιανουάριο και κάθε μήνα από τους μισθωτούς και συνταξιούχους, θα είναι αυξημένος έως και 74%.
Με το εκκαθαριστικό σημείωμα της φορολογικής δήλωσης του 2012 οι φορολογούμενοι θα πληρώσουν μέχρι το τέλος του επόμενου έτους και την εισφορά αλληλεγγύης για τα εισοδήματα που απέκτησαν το 2011.
πηγή Ημερησία

η εισφορά αλληλεγγύης θα παρακρατείται κάθε μήνα από τους μισθούς και τις συντάξεις

 

Ειδικότερα:
Από την 1η Ιανουαρίου 2012 η εισφορά αλληλεγγύης που κυμαίνεται από 1% έως 4% θα παρακρατείται κάθε μήνα από τους μισθούς και τις συντάξεις.
Η εισφορά επιβάλλεται στους φορολογούμενους με εισοδήματα άνω των 12.000 ευρώ και επιβάλλεται με τους γνωστούς συντελεστές:
1% για εισοδήματα από 12.000 - 20.000 ευρώ.
2% για εισοδήματα από 20.000 - 50.000 ευρώ
3% για εισοδήματα από 50.000 - 100.000 ευρώ.
4% για εισοδήματα άνω των 100.000 ευρώ.

 

Η εισφορά αλληλεγγύης για τα υπόλοιπα εισοδήματα (εκτός μισθών και συντάξεων)

Εισοδήματα από άλλες πηγές (π.χ. ενοίκια από εκμίσθωση ακινήτων) θα πληρώσουν την εισφορά αλληλεγγύης για τα εισοδήματα αυτά το 2013 με την εκκαθάριση της φορολογικής τους δήλωσης.
Οι υπόλοιποι φορολογούμενοι (ελεύθεροι επαγγελματίες, αγρότες, εισοδηματίες, μικρομεσαίοι), λόγω του γεγονότος ότι δεν είναι δυνατή η παρακράτηση της εισφοράς στις μηνιαίες αποδοχές τους, το επόμενο έτος θα πληρώσουν μόνο την εισφορά για τα φετινά εισοδήματα και το 2013 θα καταβάλουν την εισφορά του 2012.

Διαβάστε ακόμα :

Αλλαγές στο αφορολόγητο!


12 Οκτωβρίου 2011

Εξίσωση των αντικειμενικών με τις εμπορικές τιμές στα ακίνητα.

Εξίσωση των αντικειμενικών με τις εμπορικές τιμές στα ακίνητα.

Αυξημένα ποσά φόρων στα ακίνητα έρχονται από το 2012, μετά την πρόθεση της κυβέρνησης να αναπροσαρμόσει τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων στα επίπεδα των αγοραίων τιμών
Αυξημένα ποσά φόρων στα ακίνητα

Ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος ανέφερε σε συνέντευξη που παραχώρησε σε τηλεοπτικό σταθμό ότι:
«Στόχος μας είναι να μην αυξήσουμε την επιβάρυνση, αλλά να φέρουμε κοντά την εμπορική με την αντικειμενική αξία, χωρίς αύξηση της επιβάρυνσης». 
Αυτό θα συμβεί, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών, μέσω της μείωσης των συντελεστών.
Ωστόσο, η αποτυχία επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων το 2011 και η δέσμευση για νέα μέτρα το 2012 μας κάνει να απορούμε για το αν οι φόροι στα ακίνητα θα αυξηθούν.

Οι συνέπειες στο πορτοφόλι...


Προφανώς οι συντελεστές θα μειωθούν, αλλά η εξίσωση των αντικειμενικών και αγοραίων τιμών θα επιφέρει σε κάθε περίπτωση επιβαρύνσεις σε εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων. Συγκεκριμένα, με την αναπροσαρμογή των τιμών της εφορίας
  • τα ποσά του ειδικού τέλους ακινήτων που θα κληθούν να καταβάλουν οι φορολογούμενοι από το 2012 και μετά, θα είναι ακόμη μεγαλύτερα από αυτά που θα κληθούν να πληρώσουν για το 2011.
  • Τα συμβόλαια και τις μετεγγραφές. Αυξάνονται και τα συμβολαιογραφικά δικαιώματα, η παράσταση του δικηγόρου, η εγγραφή δικαιωμάτων στο υποθηκοφυλακείο.
  • Επίσης, αυξημένοι θα είναι οι φόροι δωρεών, κληρονομιών και γονικών παροχών, τα τέλη υπέρ δικηγόρων και συμβολαιογράφων.
  • οι φόροι επί των μεταβιβάσεων παλαιών οικοδομών και νεόδμητων κτισμάτων πρώτης κατοικίας. Μετά το αφορολόγητο επιβάλλεται φόρος με συντελεστή 9%.
  • ο ΦΠΑ 23% επί των πωλήσεων νεόκτιστων οικοδομών
  • οι φόροι εισοδήματος και οι συμπληρωματικοί φόροι (1,5% - 3%) επί των μισθωμάτων ενοικίων, (Σημ.Το μίσθωμα, δεν μπορεί να είναι χαμηλότερο από το 3,5% της αντικειμενικής αξίας των ακινήτων, δηλαδή : τιμή ζώνης Χ τ.μ. Χ 3,5%) 
  • τα τεκμήρια των κατοικιών θα προσδιοριστούν με βάση τις νέες αυξημένες τιμές ζώνης
  • ο Φόρος Ακίνητης Περιουσίας που επιβάλλεται σε ακίνητη περιουσία πάνω από 200.000 ευρώ, 
  • το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας
Στόχος, όπως είπε ο κ. Βενιζέλος στη συνέντευξή του, είναι να αποτυπωθεί η πραγματικότητα.
Είναι αλήθεια ότι στις περισσότερες –αν όχι σε όλες– τις αγοραπωλησίες ακινήτων διακινείται «μαύρο» χρήμα με τις «ευλογίες» της εκάστοτε κυβέρνησης. Ουδεμία κυβέρνηση μέχρι σήμερα δεν ασχολήθηκε με τη φοροδιαφυγή που συντελείται, ενώ είναι σε όλους γνωστό ότι οι συμβολαιογραφικές πράξεις γίνονται στην αντικειμενική αξία του ακινήτου και τα υπόλοιπα χρήματα, της πραγματικής τιμής, δίνονται κάτω από το τραπέζι. Στο σκέλος αυτό, οι προθέσεις της κυβέρνησης να θέλει να αποτυπώσει την πραγματικότητα κινούνται στη σωστή βάση.

11 Οκτωβρίου 2011

Παγίδα για φοροφυγάδες αναδεικνύεται η φοροκάρτα...

Παγίδα για φοροφυγάδες αναδεικνύεται η φοροκάρτα

Παγίδα μπορεί να αποτελέσει η φοροκάρτα, την οποία προαιρετικά προμηθευόμαστε εδώ και οκτώ ημέρες από τραπεζικά υποκαταστήματα

Αν κάποιος συγκεντρώνει αποδείξεις, μπορεί όταν κάνει τη φορολογική του δήλωση να αποκρύψει όσες τον «βολεύουν» ώστε να μην.... ξεπεράσει το ποσό που δηλώνει (και το οποίο είναι μικρότερο από αυτό που στην πραγματικότητα βγάζει)!

Παγίδα για φοροφυγάδες αναδεικνύεται η φοροκάρτα

Εκτός και αν... προϋπολογίζει πόσες αγορές θα κάνει ανά μήνα (με τη χρήση της φοροκάρτας)

Μέχρι βέβαια ο συγκεκριμένος τρόπος συναλλαγής να γίνει υποχρεωτικός για όλους. 




Κάρτα Αποδείξεων : οι συχνότερες ερωτήσεις...

Κάρτα Αποδείξεων : οι συχνότερες ερωτήσεις...

Κάρτα Αποδείξεων : οι συχνότερες ερωτήσεις...
Ολα όσα θα θέλατε να μάθετε για την Κάρτα Αποδείξεων, αλλά ντρέπεστε να ρωτήσετε...

1. Τι είναι η Κάρτα Αποδείξεων;

Η Κάρτα Αποδείξεων είναι μια προσωπική Κάρτα συλλογής αποδείξεων των εξόδων, η οποία δίνει τη δυνατότητα στο φορολογούμενο να συλλέγει και να υποβάλει αυτόματα τις αποδείξεις λιανικής πώλησης και παροχής υπηρεσιών, ώστε να επωφεληθεί της έκπτωσης που του αναλογεί, κατά την εκκαθάριση της φορολογικής του δήλωσης, χωρίς άλλη διαδικασία.
Η Κάρτα Αποδείξεων δεν είναι υποχρεωτική, δεν αποτελεί τραπεζικό προϊόν, είναι ανώνυμη και έχει σκοπό να σας διευκολύνει απαλλάσσοντάς σας από τη συλλογή και την καταμέτρηση των αποδείξεων και την υποβολή στις αρμόδιες αρχές για φορολογικούς λόγους.

2. Τι δεδομένα περιέχει η Κάρτα Αποδείξεων;

Στην Κάρτα Αποδείξεων δεν καταχωρείται κανένα απολύτως στοιχείο από  τις συναλλαγές του  κατόχου πέραν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή και το ποσό της απόδειξης. Η Κάρτα Αποδείξεων επιτρέπει κατά την συναλλαγή την εύκολη και γρήγορη καταχώρηση στη μερίδα του κατόχου που τηρείται στη Γ.Γ.Π.Σ. Η διαδικασία εκτελείται μέσω του τερματικού πιστωτικών καρτών (Point of Sales Terminal   POS ) της επιχείρησης.
Στη μερίδα αποδείξεων του κάθε φορολογούμενου δεν καταχωρίζονται επιμέρους στοιχεία όπως τα είδη που αγοράστηκαν, κλπ. Κατά συνέπεια δεν μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει την καταναλωτική συμπεριφορά του κατόχου, σε αντίθεση με τις κάρτες που χρησιμοποιούνται σήμερα σε καταστήματα λιανικής ή ακόμη και σε υπηρεσίες (αεροπορικές εταιρίες, ιατρικά κέντρα, κλπ).
Σε κάθε περίπτωση όλα τα στοιχεία διαγράφονται αυτόματα από το σύστημα της Γ.Γ.Π.Σ., μετά την εκκαθάριση του οικονομικού έτους.

3.Πώς μπορώ να προμηθευτώ την Κάρτα Αποδείξεων;

Μπορείτε να προμηθευτείτε την Κάρτα Αποδείξεων σας δωρεάν από οποιοδήποτε κατάστημα των συνεργαζόμενων τραπεζών, η λίστα των οποίων είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα μας http://link.minfin.gr/karta, χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών και χωρίς να δηλώσετε κανένα προσωπικό ή φορολογικό σας στοιχείο.

4. Τι πρέπει να κάνω πριν χρησιμοποιήσω την κάρτα αποδείξεων;

Κάθε Κάρτα διαθέτει ένα μοναδικό αριθμό. Ο κάτοχος ενεργοποιεί την Κάρτα συνδέοντας τον αριθμό της με τον Α.Φ.Μ. του (χωρίς τη διαμεσολάβηση της Τράπεζας ή τρίτων), με τους εξής τρόπους:
  •  Αποστέλλοντας ένα SMS, μέσω κινητού τηλεφώνου στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.), στο 54053 (χρέωση: 0.11 Eυρώ/sms , τυπολογία: «Α.Φ.Μ., κενό, 10ψήφιος αριθμός της Κάρτας Αποδείξεων»)
  • Μέσω της ειδικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα http://link.minfin.gr/karta του Υπουργείου Οικονομικών.
  • Η Κάρτα Αποδείξεων είναι πλέον ενεργοποιημένη και μπορεί να χρησιμοποιείται σε κάθε συναλλαγή που επιλέγει ο φορολογούμενος.

5. Σε ποιες επιχειρήσεις/συναλλαγές μπορώ να χρησιμοποιήσω την Κάρτα Αποδείξεων και με ποιον τρόπο;

Η κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε συνεργαζόμενη επιχείρηση/επιτηδευματία διαθέτει Συσκευή Αποδοχής Πιστωτικών ή/και Χρεωστικών Καρτών (Point of Sales-POS). Η συναλλαγή καταγράφεται με μια απλή διαδικασία: μετά την έκδοση της απόδειξης ο υπάλληλος ή ο επιχειρηματίας «περνάει» την Κάρτα Αποδείξεων από το POS και πληκτρολογεί το ποσό της συναλλαγής. Αμέσως εκτυπώνεται αποδεικτικό που δίδεται στον πελάτη, μαζί με την απόδειξη της συναλλαγής. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για αγορές μέσω διαδικτύου Web POS από Τράπεζες και Ιδρύματα Πληρωμών που παρέχουν αυτή την υπηρεσία.

6. Πόσες κάρτες μπορώ να διαθέτω;

Κάθε πολίτης (μερίδα αποδείξεων/Α.Φ.Μ.) μπορεί να είναι συνδεδεμένος με περισσότερες από μια Κάρτα, με στόχο τα προστατευόμενα μέλη της οικογένειας να διαθέτει το καθένα τη δική του.

7. Τι πλεονεκτήματα μου προσφέρει η χρήση της κάρτας;

Η Κάρτα Αποδείξεων σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους φορολογούμενους στη συλλογή και υποβολή αποδείξεων για φορολογικούς λόγους (έκπτωση φόρου εισοδήματος) και η χρήση της είναι προαιρετική. Με την Κάρτα Αποδείξεων παρακάμπτεται η διαδικασία καταχώρησης ή αποστολής των αποδείξεων, καθώς όλα τα στοιχεία της συναλλαγής αποστέλλονται από τον εκδότη της απόδειξης (επιχείρηση / επιτηδευματία) στο Υπουργείο Οικονομικών, μέσω της Συσκευής Αποδοχής Πιστωτικών ή/και Χρεωστικών Καρτών (POS), αυτόματα. Έτσι στο τέλος του χρόνου αποφεύγετε το χρόνο που απαιτείται για το μέτρημα και την άθροιση των αποδείξεων.
Ταυτόχρονα, ο φορολογούμενος έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί τις συναλλαγές που κατέγραψε στη μερίδα του (στον Α.Φ.Μ. του) μέσω της ειδικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Π.Σ..

8. Η Κάρτα Αποδείξεων είναι η κάρτα πολίτη;

Όχι, η κάρτα αποδείξεων αφορά μόνο τις αξίες των συναλλαγών που γίνονται από τον κάτοχό της κατά τις αγορές υπηρεσιών ή αγαθών, οι οποίες χρησιμεύουν για την ετήσια υποβολή δήλωσης και την έκπτωση στο φόρο που του αναλογεί.

9. Πώς βοηθώ με τη χρήση της κάρτας την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής;

Πολλές φορές θα σας έχει τύχει να βρεθείτε σε δύσκολη θέση, ζητώντας απόδειξη από κάποιον που δεν ήταν πρόθυμος να σας τη δώσει. Η κάρτα συλλογής αποδείξεων σάς λύνει το πρόβλημα αυτό. Στο τέλος της συναλλαγής, μαζί με τα χρήματά σας, δίνετε και την κάρτα συλλογής αποδείξεων. Εκείνος με τον οποίο συναλλάσσεστε θα πρέπει αυτόματα να καταχωρίσει με την κάρτα σας το ποσό της συναλλαγής, ή να βρεθεί στη δύσκολη θέση να ομολογήσει ότι παράνομα φοροδιαφεύγει, βλάπτοντας τους συμπολίτες του κατά συρροή.

10. Πώς αλλιώς βοηθά η υιοθέτηση της κάρτας τη φορολογική δικαιοσύνη;

Η διαδεδομένη χρήση της κάρτας αποδείξεων δίνει τη δυνατότητα στο Υπουργείο Οικονομικών να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τα ελάχιστα στοιχεία τζίρου μιας επιχείρησης. Η πληροφορία αυτή θα αποτελεί βάση για τη διενέργεια διασταυρώσεων που θα αξιολογούν την ειλικρίνεια των δηλώσεων απόδοσης Φ.Π.Α. και των δηλώσεων φόρου εισοδήματος της επιχείρησης.

11. Πώς μπορώ να σιγουρευτώ ότι η κάρτα δεν θα έχει (μελλοντικά) και άλλα δεδομένα ευαίσθητα/προσωπικού χαρακτήρα;

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων έχει εξετάσει την Κάρτα Αποδείξεων και έχει γνωμοδοτήσει θετικά.
Τεχνικά, η Κάρτα Αποδείξεων δεν έχει τη δυνατότητα αποθήκευσης άλλων στοιχείων εκτός του μοναδικού 19ψήφιου αριθμού. Ως εκ τούτου, απαγορεύεται μελλοντικά να εμπεριέχει άλλα δεδομένα.

12. Πώς ενημερώνομαι για τις αποδείξεις που έχουν καταχωριστεί στη μερίδα μου μέσω της Κάρτας;

Μέσω της ιστοσελίδας http://link.minfin.gr/karta και ειδικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Π.Σ., ο κάτοχος της κάρτας θα έχει πρόσβαση σε ειδική υπηρεσία, που θα του εμφανίζει την ανάλυση των εξόδων, που θα έχει κάνει έως εκείνη την ημερομηνία (ανά αγορά).

13.Πόσο λεπτομερή είναι τα στοιχεία που συλλέγονται;

Από την κάθε συναλλαγή καταγράφονται αποκλειστικά:
• χρόνος της αγοράς,
• Α.Φ.Μ. του καταστήματος/επιχείρησης,
• αριθμός της κάρτας με την οποία έγινε η καταγραφή της συναλλαγής
το συνολικό ποσό της συναλλαγής
Δεν καταγράφεται η ανάλυση της συναλλαγής (τι ακριβώς αγοράστηκε, αγαθό ή υπηρεσία).

14. Παρακολουθείται πλέον η συμπεριφορά μου ως καταναλωτής και είναι πιθανά αξιοποιήσιμη από εμπορικές /διαφημιστικές καμπάνιες εταιριών;

Ο μόνος φορέας που διαθέτει τα στοιχεία είναι η Γ.Γ.Π.Σ.. Επίσης, τα αναλυτικά ετήσια στοιχεία (στοιχεία επιμέρους συναλλαγών) διαγράφονται μετά την περίοδο ελέγχου του οικονομικού έτους στο οποίο αναφέρονται.

15. Είναι η χρήση της Κάρτας Αποδείξεων υποχρεωτική για τους φορολογούμενους;

Η Κάρτα Αποδείξεων είναι ανώνυμη, δεν είναι υποχρεωτική και έχει σκοπό να διευκολύνει τους φορολογούμενους απαλλάσσοντάς τους από τη συλλογή και καταμέτρηση αποδείξεων και την υποβολή τους στις αρμόδιες αρχές, για φορολογικούς λόγους.

16. Είμαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιώ την Κάρτα Αποδείξεων σε κάθε συναλλαγή μου;

Μπορείτε να χρησιμοποιείτε την Κάρτα Αποδείξεων επιλεκτικά σε όποιες συναλλαγές θέλετε να δηλωθούν. Είναι προφανές ότι οι συναλλαγές που δε θα καταχωρηθούν, δε θα υποβληθούν αυτόματα στη φορολογική σας δήλωση.

17. Μπορούν να χρησιμοποιούν την κάρτα και άλλα μέλη της οικογένειάς μου;

Μια οικογένεια μπορεί να έχει περισσότερες κάρτες στις οποίες μπορεί να συνδέσει με το Α.Φ.Μ. των ενηλίκων αυτής. Με αυτό τον τρόπο συλλέγονται και τα έξοδα που γίνονται από μέλη της οικογένειας και αξιοποιούνται κατά τη φορολογική δήλωση του κάθε έτους.

18. Η Κάρτα Αποδείξεων σχετίζεται με τραπεζικά προϊόντα;

Η Κάρτα Αποδείξεων δεν έχει καμία σχέση με τραπεζικά προϊόντα, επειδή δεν απαιτεί λογαριασμό σε Τράπεζα για την απόκτησή της. Δεν είναι πιστωτική κάρτα ούτε συνδέεται με τέτοια, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εξόφληση λογαριασμών και δεν συνδέεται με κάποιο άλλο τραπεζικό προϊόν.
Η Τράπεζα δεν έχει τη δυνατότητα, ούτε και επιτρέπεται, να καταγράψει τον Α.Φ.Μ. ή άλλα προσωπικά στοιχεία του πολίτη στον οποίο χορήγησε την κάρτα: κατά την παραλαβή της δεν ζητείται ταυτότητα ή άλλο στοιχείο ταυτοποίησης, ούτε γίνεται σύνδεση της κάρτας με τον κάτοχο.

19. Όταν χρησιμοποιώ την Κάρτα Αποδείξεων, πρέπει το κατάστημα να εκδώσει και απόδειξη;

Η απόδειξη της συναλλαγής πρέπει να εκδίδεται κανονικά και μάλιστα μόνο τότε μπορεί να πιστωθεί η Κάρτα Αποδείξεων με το ποσό της συναλλαγής που πραγματοποιήθηκε. Ο πολίτης όμως δεν υποχρεούται πλέον να υπολογίσει το άθροισμα των αποδείξεων που έχουν καταχωρηθεί στην Κάρτα Αποδείξεων, για να το υποβάλει κατά τη φορολογική του δήλωση.

20. Τι κάνω σε καταστήματα που δεν έχουν τη Συσκευή Αποδοχής Πιστωτικών ή/και Χρεωστικών Καρτών (POS);

Σε συναλλαγές που τα καταστήματα δεν έχουν POS συμβατό με την κάρτα αποδείξεων, κρατούμε τις αποδείξεις και τις συνυπολογίζουμε στα έξοδά μας στο τέλος του χρόνου, συμπληρωματικά με τις ηλεκτρονικά καταχωρισμένες αποδείξεις μας.

21. Τι γίνεται αν χάσω την Κάρτα Αποδείξεων; Τι συμβαίνει με τις αποδείξεις που είναι ήδη καταχωρισμένες στην κάρτα  μου σε αυτή την περίπτωση;

Δεν απαιτείται δήλωση απώλειας. Η Κάρτα Αποδείξεων είναι προσωπική, με την έννοια ότι αφορά μόνο έναν πολίτη (Α.Φ.Μ.) και άρα δεν έχει λόγο κάποιος να την κλέψει και να τη χρησιμοποιήσει. Εφόσον κλαπεί ή χαθεί η κάρτα σας, μπορείτε να λάβετε νέα κάρτα, την οποία συνδέετε με τον Α.Φ.Μ. σας, με τους προαναφερόμενους τρόπους, ενώ οι αποδείξεις που έχετε συλλέξει στην πρώτη (απολεσθείσα) Κάρτα Αποδείξεων, συνυπολογίζονται στον Α.Φ.Μ. σας, συνολικά. Οι αποδείξεις, από τη στιγμή υποβολής τους, είναι συνδεδεμένες με τον Α.Φ.Μ. και όχι με την Κάρτα, ως φυσικό αντικείμενο.

22. Είμαι επαγγελματίας. Το κατάστημά μου δεν διαθέτει Συσκευή Αποδοχής Πιστωτικών ή/και Χρεωστικών Καρτών (POS) και φοβάμαι ότι θα χάσω πελάτες. Πως μπορώ να αποκτήσω τη δυνατότητα να μπορούν οι πελάτες μου να χρησιμοποιούν την κάρτα αποδείξεων; Mε ποιο κόστος;

Η Συσκευή Αποδοχής Πιστωτικών και Χρεωστικών Καρτών (POS) διατίθενται από τις Τράπεζες και την ελεύθερη αγορά. Στην παρούσα μορφή η Κάρτα Αποδείξεων "διαβάζεται" μόνο από POS τα οποία εξυπηρετούν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες. Επίσης,οι επαγγελματίες μπορούν να δέχονται την Κάρτα Αποδείξεων και μέσω Web POS από Τράπεζες και Ιδρύματα Πληρωμών που παρέχουν αυτή την υπηρεσία.

23. Έχει ερωτηθεί για την Κάρτα Αποδείξεων η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα;

Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μετά από αίτηση της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, γνωμοδότησε στις 13/12/2010 σχετικά με το σχεδιασμό και την υλοποίηση της κάρτας συλλογής αποδείξεων.
Το Υπουργείο Οικονομικών έχει κάνει τις κατάλληλες ενέργειες για συμμόρφωση με τη γνωμοδότηση.

24. Η Κάρτα Αποδείξεων έχει ημερομηνία λήξης;

Η Κάρτα Αποδείξεων δεν έχει ημερομηνία λήξης. Οι αγορές της Κάρτας συνυπολογίζονται στο τέλος της χρονιάς για τον συγκεκριμένο Α.Φ.Μ., με τον οποίο η Κάρτα έχει συσχετισθεί. Η ίδια Κάρτα θα συλλέξει τις αποδείξεις και των επόμενων οικονομικών ετών, χωρίς να χρειάζεται ανανέωση.

25. Αν ξεπεράσω το όριο των ζητούμενων αποδείξεων στο τέλος της χρονιάς, τι γίνεται; Πληρώνω περισσότερο φόρο;

Οι δαπάνες δεν αποτελούν φορολογικό τεκμήριο και άρα δεν τίθεται θέμα επιπλέον φορολόγησης.

26.Ποιος ο ρόλος των Τραπεζών στη δράση;

Επιλεγμένες Τράπεζες συμμετέχουν στη δράση, σε μια συνολική εθνική προσπάθεια καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, διαθέτοντας τα υποκαταστήματά τους για τη διανομή της Κάρτας Αποδείξεων αλλά και αναλαμβάνοντας την εκτύπωση των καρτών που διανέμουν. Με αυτό τον τρόπο η Κάρτα Αποδείξεων διανέμεται χωρίς επιπλέον δαπάνη για τον φορολογούμενο, είναι εύκολη η απόκτησή της σε όλη την Ελλάδα, χωρίς κόστος. Οι Τράπεζες που διαθέτουν την Κάρτα Αποδείξεων είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα http://link.minfin.gr/karta του Υπουργείου Οικονομικών.

27. Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις. Τι να κάνω;

Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσα από την επιλογή ο λογαριασμός μου/My TAXISnet.
Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm
Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας:
α)Για θέματα τεχνικής υποστήριξης των εφαρμογών του νέου TAXISnet παρακαλούμε να απευθύνεστε αποκλειστικά και μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο 210 4802552. Λάβετε υπόψη σας ότι η ΓΓΠΣ δεν είναι αρμόδια να σας απαντήσει σε φορολογικά θέματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο τηλέφωνο 210 3375000 ή στις ΔΟΥ .
β) Ταχ. Δ/νση Γ.Γ.Π.Σ. : Χανδρή 1 & Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 18346, Αθήνα.

Ποιές θεωρούνται Μεγάλες Επιχειρήσεις και υπάγονται στη Δ.Ο.Υ. Μεγάλων Επιχειρήσεων;

Ποιές θεωρούνται Μεγάλες Επιχειρήσεις και υπάγονται στη Δ.Ο.Υ. Μεγάλων Επιχειρήσεων;

Η Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε.Ε. Αθηνών λειτουργεί από την 10η Οκτωβρίου 2011 ως Φ.Α.Ε.

Ποιές θεωρούνται Μεγάλες Επιχειρήσεις;

Σύμφωνα με την ΠΟΛ 1186 ως Μεγάλες Επιχειρήσεις νοούνται : 

  • οι υπóχρεοι του άρθρου 101 και της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του Κ.Φ.Ε., καθώς και τα φυσικά πρóσωπα με ακαθάριστα έσοδα άνω των τριάντα εκατομμυρίων (30.000.000) ευρώ ετησίως
  • Επίσης για τις τραπεζικές, ασφαλιστικές εταιρίες και τις ανώνυμες εταιρίες με μετοχές
    εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αθηνών, το óριο του προηγούμενου εδαφίου ορίζεται
    σε δέκα εκατομμύρια (10.000.000) ευρώ ετησίως
Ως έτος βάσης για τον υπολογισμó των πιο πάνω ποσών λογίζεται η διαχειριστική περίοδος 2009, κατά την αρχική ένταξη των επιχειρήσεων. Στη συνέχεια, για την ένταξη λαμβάνονται υπóψη τα προαναφερóμενα óρια εφóσον η επιχείρηση τα υπερβεί για δύο (2) συνεχóμενες χρήσεις.
Οι ως άνω επιχειρήσεις που δεν τηρούν τα óρια που αναφέρονται πιο πάνω για τουλάχιστον τρείς (3) συνεχóμενες διαχειριστικές χρήσεις παύουν να θεωρούνται ως Μεγάλες Επιχειρήσεις.

Ποιες είναι οι αρμοδιότητες της Δ.Ο.Υ. Μεγάλων Επιχειρήσεων;

O προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. Μεγάλων Επιχειρήσεων
  • είναι αρμóδιος για την παραλαβή των δηλώσεων και τον έλεγχó τους, 
  • την εξεύρεση του εισοδήματος αυτών που δεν έχουν επιδώσει δηλώσεις και 
  • γενικά για την επιβολή του φóρου των επιχειρήσεων που τηρούν τα πιο πάνω κριτήρια.

Που είναι και πότε κάνει έναρξη η Δ.Ο.Υ. Μεγάλων Επιχειρήσεων;

Η 10η Οκτωβρίου 2011 ορίζεται εναρκτήρια ημερομηνία λειτουργίας της Δ.Ο.Υ. Μεγάλων Επιχειρήσεων.

H Δ.Ο.Υ. Φορολογίας Ανωνύμων Βιομηχανικών Εταιρειών (ΦΑΒΕ) μετονομάσθηκε σε ΔΟΥ Μεγάλων Επιχειρήσεων, στα τέλη Ιουλίου 2011. Σε αυτήν μεταφέρθηκε η αρμοδιότητα των μεγάλων επιχειρήσεων όλης της επικράτειας, από όλες τις Δ.Ο.Υ. και τα Ελεγκτικά Κέντρα. Η Δ.Ο.Υ. Μεγάλων Επιχειρήσεων διαρθρώνεται σε δύο υποδιευθύνσεις με δέκα Τμήματα, από τα οποία δύο αυτοτελή, καθώς και ένα Γραφείο.

Η Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε.Ε. Αθηνών λειτουργεί από την 10η Οκτωβρίου 2011 ως Φ.Α.Ε.

Αποκατάσταση λαθών ΑΠΔ περιόδων 01/2002 - 09/2011 από χρήστες του Συστήματος Ηλεκτρονικής Υποβολής ΑΠΔ και Επανυποβολές ΑΠΔ περιόδων 01/2002 - 09/2011, που υποβλήθηκαν μέσω διαδικτύου

Αποκατάσταση λαθών και Επανυποβολές ΑΠΔ περιόδων 01/2002 - 09/2011

από χρήστες του Συστήματος Ηλεκτρονικής Υποβολής ΑΠΔ 

που υποβλήθηκαν μέσω διαδικτύου

  Αθήνα, 10 Οκτωβρίου 2011


ΘΕΜΑ: Αποκατάσταση λαθών ΑΠΔ περιόδων 01/2002 - 09/2011 από χρήστες του Συστήματος Ηλεκτρονικής Υποβολής ΑΠΔ και Επανυποβολές ΑΠΔ περιόδων 01/2002 - 09/2011, που υποβλήθηκαν μέσω διαδικτύου.


  Το ΙΚΑ έχοντας προβεί, στο πλαίσιο της νομιμότητας των ενεργειών και των ορίων ευθύνης του, σε κάθε ενέργεια η οποία ήταν δυνατόν να μειώσει τα προβλήματα των Αναλυτικών Περιοδικών Δηλώσεων που έχουν υποβληθεί για τις περιόδους 01/2002 - 09/2011, απευθύνεται πλέον στους εργοδότες για την αποκατάσταση των εναπομεινάντων λαθών και την ενημέρωσή τους για την αποφυγή των ίδιων λαθών, κατά την υποβολή των επόμενων ΑΠΔ.

  Για τους εργοδότες χρήστες της εφαρμογής ηλεκτρονικής υποβολής ΑΠΔ παρέχεται η δυνατότητα της ηλεκτρονικής πληροφόρησης για τα λάθη τους και η αποκατάστασή αυτών επίσης μέσω διαδικτύου, ανεξαρτήτως πλήθους λαθών και νομικής μορφής έως 04/12/2011.


  Την ίδια περίοδο, από 10/10/2011 έως 4/12/2011, θα έχουν τη δυνατότητα να επανυποβάλουν (με τύπο δήλωσης 03-επανυποβολή) οι εργοδότες που σε κάποια ΑΠΔ τους, που υποβλήθηκε μέσω διαδικτύου, εντοπίστηκαν λάθη στη δομή του αρχείου ή των δεδομένων ή παραλείψεις και προβλήματα με συνέπεια οι υποβληθείσες ΑΠΔ να μην είναι αναγνώσιμες και το περιεχόμενό τους μη επεξεργάσιμο.

  Η ενημέρωση των εργοδοτών γίνεται κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υποβολή ΑΠΔ και αφού δηλωθούν τα username και Pin. Συγκεκριμένα, στην οθόνη «Διαχείριση Ηλεκτρονικών Δηλώσεων» και εφόσον επιλεγεί η «υποβολή Νέας/ Εκκρεμούς Δηλώσης» ΑΠΔ κοινών επιχειρήσεων, εμφανίζονται ως εκκρεμείς οι ΑΠΔ στις οποίες περιέχονται τα προς αποκατάσταση λάθη και οι τυχόν ΑΠΔ που πρέπει να επανυποβληθούν.

  Επιλέγοντας τη διαχείριση της εκκρεμούς δήλωσης και συγκεκριμένα την εμφάνιση της τρέχουσας κατάστασης της ΑΠΔ, παρουσιάζονται στην οθόνη οι εγγραφές των ασφαλισμένων που έχουν λάθη. Η αποκατάσταση των λαθών απαιτεί κατά κανόνα τη μεταβολή των τιμών των πεδίων, χωρίς αυτό να αποκλείει την ανάγκη διαγραφής ή προσθήκης στήλης.

  Αναλυτική παρουσίαση των κωδικών των λαθών και αναλυτικές οδηγίες διόρθωσης των σφαλμάτων είναι διαθέσιμες στη σελίδα που εμφανίζονται οι εκκρεμείς λόγω λαθών δηλώσεις, από όπου μπορούν να διαβαστούν, να αντιγραφούν ή να εκτυπωθούν. Για πρόσθετες πληροφορίες και διευκρινίσεις οι εργοδότες μπορούν να απευθύνονται στο Υποκατάστημα του ΙΚΑ που ανήκει η έδρα της επιχείρησής τους. Εναλλακτικά οι εργοδότες μπορούν να αποστέλλουν μήνυμα μέσω της ιστοσελίδας www.ika.gr επιλέγοντας τη φόρμα "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ". Στη φόρμα θα πρέπει απαραίτητα να συμπληρωθεί τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία εργοδότη (ΑΜΕ, ΑΦΜ και επωνυμία) και να περιγραφεί με σαφήνεια το ερώτημα.

  Eξαιρετικά για τον παρόντα κύκλο διόρθωσης λαθών - επανυποβολών ΑΠΔ οι εργοδότες μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα:

2103891008 2103891019 2103891239 (ώρες επικοινωνίας 8.00-14.30)

  Επισημαίνεται ότι καταληκτική ημερομηνία επανυποβολών ΑΠΔ, διόρθωσης των λαθών και οριστικοποίησης των ορθών ΑΠΔ ορίζεται η 4η Δεκεμβρίου 2011.

Καταληκτικές Ημερομηνίες Υποβολής Α.Π.Δ. 2011

Καταληκτικές Ημερομηνίες Υποβολής Α.Π.Δ. 2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΔΗΜΟΣΙΟΥ, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α


ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ.

ΚΟΙΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ και ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΟΙΚΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΩΝ 2011
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΩΝ α’ τριμήνου 1/2011 - 3/2011
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΩΝ β’ τριμήνου 4/2011 - 6/2011
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΩΝ γ’ τριμήνου 7/2011 - 9/2011
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΩΝ δ’ τριμήνου 10/2011 - 12/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ.

ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ

ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚA ΕΡΓA 2011

2011 ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ.

ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ


ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/02/2011
10/02/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/02/2011
28/02/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/03/2011
10/03/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/03/2011
31/03/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 3/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/04/2011
11/04/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/04/2011
30/04/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 4/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

02/05/2011
10/05/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/05/2011
31/05/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 5/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/06/2011
10/06/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/06/2011
30/06/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 6/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/07/2011
11/07/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/07/2011
31/07/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 7/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/08/2011
10/08/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/08/2011
31/08/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 8/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/09/2011
12/09/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/09/2011
30/09/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 9/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

03/10/2011
10/10/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/10/2011
31/10/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 10/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/11/2011
10/11/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/11/2011
30/11/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 11/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/12/2011
12/12/2011

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/12/2011
31/12/2011

ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ Α.Π.Δ. ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 12/2011
Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή σε Υποκατάστημα ή Παράρτημα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ.

ΑΠΟ
ΕΩΣ

02/01/2012
10/01/2012

Εργοδότες Οικοδομοτεχνικών Έργων

Υποβολή μέσω διαδικτύου

ΑΠΟ
ΕΩΣ

01/01/2012
31/01/2012

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ