Φορολογικός σχεδιασμός και έγκαιρη πληροφόρηση στην Διοίκηση των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων σε θέματα Marketing, Οικονομικών Υπηρεσιών, Γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως, Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης. Τηλέφωνο 210-9015539 Λογιστικό γραφείο - NEXUS management consultants - Φοροτεχνικοί Τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών από την Επιθεώρηση Εργασίας (15512)

12 Οκτωβρίου 2012

Τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών από την Επιθεώρηση Εργασίας (15512)

Τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών από την Επιθεώρηση Εργασίας (15512)

Στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.) λειτουργεί η Τηλεφωνική γραμμή (15512) από τις 9πμ έως 9μμ στο πλαίσιο του Αυτοτελούς Γραφείου Ενημέρωσης, Υποδοχής, Αξιολόγησης και Διαχείρισης Καταγγελιών (άρθρο 11 Ν. 3996/2011).

Τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών από την Επιθεώρηση Εργασίας (15512)

Η ανωτέρω τηλεφωνική γραμμή την παρούσα περίοδο χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την υποβολή καταγγελιών επώνυμων ή ανώνυμων σχετικά με παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας και της αδήλωτης εργασίας. 

Ειδικότερα για παραβάσεις:
αα) των διατάξεων της εργατικής νομοθεσίας της σχετικής ιδίως με τους όρους και τις συνθήκες εργασίας, τα χρονικά όρια εργασίας, την αμοιβή ή άλλες παροχές, την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων, τους ειδικούς όρους και συνθήκες εργασίας των ευπαθών ομάδων εργαζομένων (όπως ανήλικοι, νέοι, γυναίκες σε κατάσταση εγκυμοσύνης ή λοχείας, άτομα με αναπηρία), καθώς και ειδικών κατηγοριών εργαζόμενων,
ββ) των όρων κάθε είδους συλλογικών συμβάσεων εργασίας,
γγ) των διατάξεων της ασφαλιστικής νομοθεσίας της σχετικής με την ασφαλιστική κάλυψη των εργαζομένων, την αδήλωτη εργασία και την παράνομη απασχόληση,
δδ) των διατάξεων σχετικά με τη νομιμότητα της απασχόλησης των εργαζομένων υπηκόων τρίτων χωρών και
εε) της νομοθεσίας για την προώθηση της αρχής της ίσης μεταχείρισης στον τομέα της απασχόλησης και της εργασίας.
Μελλοντικά το τηλ (15512) θα μετεξελιχθεί σε τηλεφωνική γραμμή παροχής πληροφοριών και υποστήριξης σε εργαζόμενους και εργοδότες, σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ψηφιακή Σύγκλιση μέσα από το υποέργο Υλοποίηση σύγχρονου κεντρικοποιημένου συστήματος παροχής υπηρεσιών του ΣΕΠΕ - Call Center.
Η ενημέρωση του κοινού σχετικά με τα δικαιώματα των εργαζομένων και τις θεσμοθετημένες υποχρεώσεις των επιχειρήσεων θα γίνεται παράλληλα με την υποδοχή και καταγραφή καταγγελιών και δρομολόγηση τους στις αρμόδιες περιφερειακές υπηρεσίες. Ενημέρωση θα παρέχεται και σχετικά με θέματα υγείας και ασφάλειας της εργασίας. Τόσο τα ερωτήματα όσο και οι καταγγελίες θα μπορούν να κατατίθενται επώνυμα ή και ανώνυμα και θα καταχωρούνται ηλεκτρονικά στο σύστημα.
Σήμερα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τα θέματα αυτά από τους Επιθεωρητές του Σώματος που υπηρετούν στα 102 Τμήματα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων (ΤΕΕΣ) και 52 Τμήματα Επιθεώρησης Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία (ΤΕΑΥΕ) που βρίσκονται σε όλη τη χώρα. Με την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης η διαδικασία απλουστεύεται ενώ η παροχή των πληροφοριών και των απαντήσεων σε ερωτήματα θα γίνεται σε δύο επίπεδα: Στο πρώτο επίπεδο οι ερωτήσεις θα είναι πιο απλές και γενικές. Η απάντησή τους δεν θα απαιτεί ουσιαστική εξειδίκευση και γνώση του ιδιαίτερου περιβάλλοντος του φυσικού προσώπου ή της επιχείρησης που υποβάλλει το ερώτημα.
Στο δεύτερο επίπεδο θα παραπέμπονται ερωτήματα που αφορούν σε συγκεκριμένες συνθήκες και χαρακτηριστικά της επιχείρησης και της δραστηριότητάς της ή του εργαζόμενου και της εργασίας του. Τα ερωτήματα αυτά κατά βάση θα έχουν περάσει από το πρώτο επίπεδο χωρίς επιτυχή αντιμετώπιση και θα έχουν κλιμακωτή εξέταση από περισσότερο εξειδικευμένα στελέχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια, ερωτήσεις ή παρατηρήσεις εδώ :

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ