Φορολογικός σχεδιασμός και έγκαιρη πληροφόρηση στην Διοίκηση των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων σε θέματα Marketing, Οικονομικών Υπηρεσιών, Γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως, Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης. Τηλέφωνο 210-9015539 Λογιστικό γραφείο - NEXUS management consultants - Φοροτεχνικοί 08 Απριλίου

14 Απριλίου 2012

Ευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους.

Ευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τον ΟΣΕ

Ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές εταιρείες ενδιαφέρονται να αγοράσουν το σύνολο ή μέρος των ελληνικών σιδηροδρόμων, υποστήριξαν μιλώντας στο πρακτορείο Reuters αξιωματούχοι που έχουν γνώση των διαπραγματεύσεων.

Ευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους


Ευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους


Η Ρωσία εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας καθώς και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ η μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας, η Grup Feroviar Roman (GFR) έχει εκφράσει ενδιαφέρον για το κομμάτι των εμπορικών αμαξοστοιχιών, είπαν στο Reuters υψηλόβαθμοι Έλληνες αξιωματούχοι, τους οποίους δεν κατονομάζει το πρακτορείο.

Ρώσος αξιωματούχος ανέφερε ότι έχει συζητηθεί η αγορά όλου ή τμήματος του δικτύου ενώ ο επικεφαλής των ρωσικών σιδηροδρόμων, Βλαντίμιρ Γιακούνιν, είπε στο Ρόιτερς: "Είμαστε σε επαφή με τους Έλληνες. Δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για το μοντέλο που θα ακολουθήσουν, για αυτό είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για τη συμμετοχή μας".

Ένας εκ των αξιωματούχων που επικαλείται το ειδησεογραφικό πρακτορείο αναφέρει ότι ενδιαφέρον έχει εκδηλώσει και η γαλλική εταιρεία SNCF για τα εμπορικά και επιβατικά δρομολόγια. Ωστόσο εκπρόσωπος της SNCF από το Παρίσι δήλωσε ότι η εταιρεία δεν επιδιώκει να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ούτε οποιαδήποτε σιδηροδρομική εταιρεία ή σιδηροδρομική γραμμή στην Ελλάδα.http://www.ethnos.gr

Μέτρα 602 εκατομμυρίων ευρώ υποχρεούνται να παρουσιάσουν οι διοικήσεις των ΔΕΚΟ.

Μέτρα 602 εκατομμυρίων ευρώ υποχρεούνται να παρουσιάσουν οι διοικήσεις των ΔΕΚΟ.

Μέτρα μείωσης δαπανών και αύξησης των εσόδων ύψους 602 εκατομμυρίων ευρώ για τη διετία 2013 – 2014, υποχρεούνται να παρουσιάσουν μέχρι τις 24 Απριλίου οι διοικήσεις των ΔΕΚΟ στο υπουργείο Οικονομικών.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της "Καθημερινής", από αυτά τα 600 εκ. ευρώ, τα 362 εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε περικοπές δαπανών.

Τα υπόλοιπα 240 εκ. ευρώ αφορούν σε παρεμβάσεις, που θα οδηγήσουν σε αύξηση των εσόδων τους.

Με την εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών, οι 12 μεγαλύτερες δημόσιες επιχειρήσεις ((ΕΛΓΑ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΠΕΚΕΟΠΕ κλπ.) καλούνται να εξειδικεύσουν τα νέα μέτρα που θα περιληφθούν στο Μεσοπρόθεσμο βάσει των στόχων που έχουν ήδη τεθεί από το προηγούμενο Μεσοπρόθεσμο, τις παρεμβάσεις του περασμένου Οκτωβρίου και τα μέτρα που ελήφθησαν το Μάρτιο του 2012.http://news247.gr

Στο 60% η απόκλιση των τιμών μεταξύ των επώνυμων προϊόντων με τα ιδιωτικής ετικέτας.

Στο 60% η απόκλιση των τιμών μεταξύ των επώνυμων προϊόντων με τα ιδιωτικής ετικέτας.

Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου, Στέφανος Κομνηνός υπογράμμισε ότι η απόκλιση των τιμών μεταξύ των επώνυμων προϊόντων με τα ιδιωτικής ετικέτας στη χώρα μας φθάνει ακόμη και το 60%, τη στιγμή που το μερίδιο των private label στην αγορά μας διαμορφώνεται στα επίπεδα του 15% όταν σε αγορές όπως η Γερμανία είναι 60% και η διαφορά τιμής με τα επώνυμα είναι στο 30%.

Βάσει των συμπερασμάτων έρευνας που έδωσε στη δημοσιότητα ο γενικός γραμματέας Εμπορίου, Στέφανος Κομνηνός, για τα ίδια προϊόντα καταγράφεται από σημείο πώλησης σε άλλο διαφορά τιμής έως και 10%. Από 450 μέχρι και 750 ευρώ το χρόνο μπορούν να εξοικονομήσουν οι καταναλωτές από τις αγορές στο σούπερ μάρκετ.

Το παρατηρητήριο τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Carrefour ΑΒ, Σκλαβενίτης Βερόπουλος Μασούτης My Market), το οποίο έχει 6.000 κωδικούς, διεξήγαγε έρευνα στα 1.200 προϊόντα μαζικής κατανάλωσης (FMCG) τα οποία αντιπροσωπεύουν το 20% του καλαθιού της νοικοκυράς. Και ιδού τα αποτελέσματα:

- Στα 382 επώνυμα προϊόντα, κοινά και στις 6 αλυσίδες, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 40% του τζίρου της κάθε αλυσίδας, η διαφορά μεταξύ της φθηνότερης και της ακριβότερης αλυσίδας είναι 6%.

- Στα 617 επώνυμα προϊόντα (τα οποία δεν βρίσκονται σε όλες τις αλυσίδες) προκύπτει διαφορά τιμών μέχρι 7,5%.

- Στα 569 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η διαφορά τιμής που προκύπτει είναι 11%.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τον κ. Κομνηνό, εάν ένας καταναλωτής αγοράσει μόνο επώνυμα προϊόντα αλλά επιλέξει τη φθηνότερη αλυσίδα θα έχει όφελος 450 ευρώ ετησίως και αν επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας το όφελος μπορεί να ξεπεράσει μέχρι και τα 750 ευρώ το χρόνο. http://www.naftemporiki.gr/

Δείτε ακόμα:

Παρατηρητήριο Τιμών

 Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων

Βρες τη φθηνότερη βενζίνη κοντά σου. Στείλε SMS ΔΩΡΕΑΝ στο 54151

Παρατηρητήριο Τιμών – Δείκτης Φτήνιας – Νέα Εργαλεία για την καλή λειτουργία του ανταγωνισμού – Αυστηροί Έλεγχοι στην αγορά ενόψει εορτών


Τα υπερχρεωμένα κόμματα που θέλουν να κυβερνήσουν...

Τα υπερχρεωμένα κόμματα που θέλουν να κυβερνήσουν...

Ένα πραγματικό όργιο σπατάλης, ιδιαίτερα στις προεκλογικές περιόδους, αποκαλύπτει η ανάλυση των ισολογισμών ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
Το ΠΑΣΟΚ, όσο και η ΝΔ έπαιρναν δάνεια από τράπεζες για να καλύψουν παλαιότερα δάνεια...

Στοιχεία που βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας την ίδια ώρα που τα κόμματα μοιράζονται, από τις κρατικές επιχορηγήσεις, τουλάχιστον 29 εκατομμύρια ευρώ κι αυτά για την πρώτη δόση της … επιχορήγησης για το 2012!

Συγκεκριμένα, με βάση τους ισολογισμούς των δύο μεγάλων κομμάτων που δημοσιεύει η Καθημερινή, προκύπτει πως τόσο το ΠΑΣΟΚ, όσο και η ΝΔ έπαιρναν δάνεια από τράπεζες για να καλύψουν παλαιότερα δάνεια, διαφημιστικές δαπάνες και προεκλογικές μετακινήσεις στελεχών και ψηφοφόρων που στοίχιζαν πάνω από 10 εκατ. ευρώ κάθε φορά!

Χαρακτηριστικά, το 2002 το ΠΑΣΟΚ παίρνει δάνεια 16, 8 εκατ. ευρώ για να εξοφλήσει παλαιότερα δάνεια ύψους 16 εκατομμυρίων. Η ΝΔ παίρνει 31 εκατ. ευρώ για να εξοφλήσει παλιά δάνεια ύψους 26,5 εκατομμυρίων.

Το 2004 το ΠΑΣΟΚ είχε συνολικά έσοδα – μαζί με την εκλογική χρηματοδότηση – ύψους 29 εκατ. ευρώ αλλά πήρε και δάνεια 47 εκατομμυρίων. Η ΝΔ πήρε 57 εκατ. ευρώ δάνεια για να αποπληρώσει παλαιότερα ύψους 30 εκατομμυρίων.

Την ίδια χρονιά και τα δύο κόμματα φαίνεται να εισπράττουν από «εισφορές φίλων» από 2,5 εκατ. ευρώ. Μάλιστα εξ’ αυτών το 1,3 εκατ. ευρώ φέρεται να το δίνει ο Χριστοφοράκος.

Το 2007 η ΝΔ συγκεντρώνει 1,1 εκατ. ευρώ και στο τέλος του χρόνου το έλλειμμα της, που εμφανίζεται ως υπόλοιπο δανείου, έχει αυξηθεί κατά 50% φτάνοντας τα 74 εκατ.

To 2009, το ΠΑΣΟΚ, συγκέντρωσε 2,8 εκατ. ευρώ σε ενισχύσεις, με έσοδα 35,5 εκατ. ευρώ και δάνεια 46,8 εκατ. ευρώ. Οι λειτουργικές του δαπάνες φτάνουν τα 42 εκατ. και οι εκλογικές τα 24 εκατ. Η εξυπηρέτηση των δανείων έχει ξεπεράσει την τακτική χρηματοδότηση κατά 6 εκατ. ευρώ (28 εκατ. η εξυπηρέτηση, 22 η τακτική επιχορήγηση). Παρόλα αυτά, προχωρά σε νέο δανεισμό, που ξεπερνά κατά 18 εκατ. το ποσό που πρέπει να αποπληρώσει.

252.000 ευρώ κλέψανε από το ΙΚΑ...

252.000 ευρώ κλέψανε από το ΙΚΑ...

Ένας 62χρονος συνταξιούχος, πρώην υπάλληλος της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας, ο οποίος κατηγορείται ότι υπεξαίρεσε, από τη θέση που κατείχε, μεγάλα χρηματικά ποσά, προερχόμενα από παραποίηση των στοιχείων για τις εργοδοτικές εισφορές στο Ι.Κ.Α.

Σύμφωνα με αστυνομικούς της Ασφαλείας Ναυπλίου που πήραν μέρος στην έρευνα και αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο διάστημα, διαπιστώθηκε ότι την τελευταία τριετία είχε υπεξαιρέσει το χρηματικό ποσό των 252.000 ευρώ περίπου.

Εις βάρος του είχε εκδοθεί ένταλμα σύλληψης από τον ανακριτή Ναυπλίου, ύστερα από τη δικογραφία που σχηματίστηκε, για απάτη και ψευδή βεβαίωση κατ’ εξακολούθηση εις βάρος του Δημοσίου, απιστία σχετικά με την υπηρεσία, αποδοχή – διάθεση προϊόντων εγκλήματος, καθώς και για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες.

Ειδικότερα, έπειτα από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από την Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας στις μηνιαίες καταστάσεις μισθοδοσίας του προσωπικού της, οι οποίες τηρούνταν στο αρχείο, για τα έτη 2009, 2010 και 2011, διαπιστώθηκε ότι είχαν παραποιηθεί, σε σχέση με αυτές που είχαν καταχωρηθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα και με βάση τις οποίες το Δημόσιο κατέβαλε ως εργοδότης τις εισφορές στο Ίδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Ι.Κ.Α.).

Το Δημόσιο, σύμφωνα με τις παραποιημένες μηνιαίες καταστάσεις μισθοδοσίας, κατέβαλε το αντίστοιχο ποσό με έμβασμα, σε λογαριασμό χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, που τηρούσε η Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας.

Στη συνέχεια, ο 62χρονος, αποκλειστικά υπεύθυνος για τη σύνταξη των καταστάσεων μισθοδοσίας το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, προέβαινε στην ανάληψη του χρηματικού ποσού που είχε καταβληθεί από το Δημόσιο και το οποίο ήταν μεγαλύτερο, κατέθετε μέρος αυτού σε άλλο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για λογαριασμό του Ι.Κ.Α. Τρίπολης, ενώ το υπόλοιπο ποσό το κρατούσε για τον εαυτό του παράνομα.

Επιπλέον, σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Ναυπλίου στην οικία του, στο Ναύπλιο, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν πρωτότυπα παραστατικά αναλήψεων – καταθέσεων, τα οποία αφορούσαν στην υπόθεση, καθώς και άλλα παραστατικά έγγραφα – καταστάσεις μισθοδοσίας προσωπικού, τα οποία θα έπρεπε να τηρούνται στο αρχείο της υπηρεσίας του.

Τις αστυνομικές έρευνες, καθώς και το προανακριτικό έργο, διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Ναυπλίου, ενώ έχει ενημερωθεί και η Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου. Η έρευνα συνεχίζεται, προκειμένου να εξακριβωθεί το ακριβές ποσό που ζημιώθηκε το ελληνικό Δημόσιο.http://www.polispress.g

12 Απριλίου 2012

Η Aμοιβή της εργασίας κατά τη διάρκεια των Εορτών του Πάσχα 2012.

Η Aμοιβή της εργασίας κατά τη διάρκεια των Εορτών του Πάσχα 2012.

Πως αμοίβεται η εργασία το Πάσχα;
Η Aμοιβή της εργασίας κατά τη διάρκεια των Εορτών του Πάσχα  2012


Μ. Παρασκευή:

Σύμφωνα με το Β.Δ. 748/66, επιτρέπεται η απασχόληση των μισθωτών μετά τις 11 π.μ και η λειτουργία των επιχειρήσεων, χωρίς να οφείλεται καμία προσαύξηση των αποδοχών.
Μάλιστα, για ορισμένες κατηγορίες επιχειρήσεων (π.χ. κλινικές, φροντιστήρια) και ορισμένες ειδικότητες έχει καθιερωθεί η ημέρα αυτή ως ημέρα αργίας και οφείλεται το ημερομίσθιο της ημέρας αυτής προσαυξημένο κατά 75%.

Μ. Σάββατο:

Δεν θεωρείται αργία, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά σύμφωνα με κλαδική Σ.Σ.Ε. Σε αυτή την περίπτωση καταβάλεται το ημερομίσθιο προσαυξημένο κατά 75%.

Κυριακή του Πάσχα:

Δεν την χειριζόμαστε διαφορετικά από τις υπόλοιπες Κυριακές του έτους.
Την ημέρα αυτή καταβάλεται προσαύξηση 75% και χορηγείται αναπληρωματική εβδομαδιαία ανάπαυση.

Δευτέρα του Πάσχα:

Yποχρεωτική αργία για όλες τις επιχειρήσεις, εκτός από αυτούς που εργάζονται νομίμως κατά την Κυριακή.
Την ημέρα αυτή καταβάλεται προσαύξηση 75%  για όσες ώρες εργασθούν κατά την ημέρα αυτή.



















9 Απριλίου 2012

Σε φυλάκιση ενός έτους με αναστολή καταδικάστηκε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης

Σε φυλάκιση ενός έτους με αναστολή καταδικάστηκε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης

Σε φυλάκιση ενός έτους με αναστολή καταδικάστηκε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης απο το Πενταμελές Εφετείο, για τη γνωστή υπόθεση με τη μείωση προστίμων σε πρατηριούχο που νόθευε καύσιμα.Στον εν αργία περιφερειάρχη αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του πρότερου έντιμου βίου. Ο Π. Ψωμιάδης παραμένει σε προσωρινή αργία έως να ληφθεί απόφαση απο την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Σε φυλάκιση ενός έτους με αναστολή καταδικάστηκε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Ο εισαγγελέας της έδρας ανέφερε ότι ο πρώην νομάρχης εκμηδένισε τα πρόστιμα που είχαν επιβληθεί στον πρατηριούχο, κάνοντας κακή χρήση της εξουσίας του, ενώ ο Π. Ψωμιάδης ισχυρίστηκε ότι δεν υπήρξε δόλος.
«Ο πρώην νομάρχης λέει ότι επέβαλε εφτά φορές μεγαλύτερα πρόστιμα από τα ελάχιστα που προβλέπονται, αλλά αποφεύγει να πει ότι τα πρόστιμα που επέβαλε ήταν 58 φορές μικρότερα από το ανώτερο που προβλέπεται. Ουσιαστικά εκμηδένισε τα πρόστιμα που είχαν επιβληθεί στον πρατηριούχο. Εκανε κακή χρήση της διακριτικής του εξουσίας», είπε ο εισαγγελέας της έδρας.
Η απολογία του Π. ψωμιάδη
Στην απολογία του ο κ. Ψωμιάδης ισχυρίστηκε: «Γι' αυτήν την υπόθεση πεθαίνω καθημερινά πολιτικά και οικονομικά, μετά από 31 χρόνια λαμπρής πορείας. Ένα γυμνάσιο τελείωσα. Τι περισσότερο να ξέρω από τον αρμόδιο αντινομάρχη και τη νομική υπηρεσία; Δεν υπήρχε δόλος ούτε οικονομικό όφελος. Πράξαμε στο πλαίσιο του νόμου».
Από το δικαστήριο την προηγούμενη εβδομάδα είχαν εξεταστεί οι πρώτοι μάρτυρες μεταξύ των οποίων και ο πρώην διευθυντής της Διεύθυνσης Εμπορίου Ηλίας Τυχαλάκης, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφερόμενος στη μείωση των προστίμων σημείωσε ότι κανένας άλλος υπότροπος στο παρελθόν δεν είχε τύχει τέτοιας μεταχείρισης από τη νομαρχία Θεσσαλονίκης, ενώ υπογράμμισε ότι για τη συγκεκριμένη υπόθεση υπήρξε διαφωνία των υπηρεσιακών παραγόντων.
Ωστόσο όταν ο κ.Τυχαλάκης ρωτήθηκε για το αν καταλογίζει δόλο στην απόφαση του Παναγιώτη Ψωμιάδη, απάντησε αρνητικά λέγοντας ότι «δεν έχει τέτοια στοιχεία».
Ως μάρτυρας εξετάστηκε και ο πρώην αντινομάρχης Γιώργος Τσαμασλής, ο οποίος ανέφερε ότι και δική του εισήγηση ήταν να μειωθούν τα πρόστιμα στον πρατηριούχο τα οποία χαρακτήρισε υπερβολικά, υπογραμμίζοντας ότι εάν είχε την αρμοδιότητα «θα τα υπέγραφε και ο ίδιος». Ο κ.Τσαμασλής ανέφερε επίσης ότι ο πρατηριούχος, ο οποίος σήμερα δε βρίσκεται εν ζωή, αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας.
Προαναγγέλλει προσφυγή στον Άρειο Πάγο
«Όποιος παρακολούθησε τη δίκη έβγαλε τα συμπεράσματά του. Συνεχίζουμε στον Άρειο Πάγο. Καμία άδικη απόφαση δεν μπορεί να με φιμώσει», επισημαίνει μεταξύ άλλων σε δήλωσή του μετά την ετυμηγορία ο εν αργία περιφερειάρχης.http://www.ethnos.gr

Ανακοίνωση ΓΓΠΣ : ώρες λειτουργίας του Γραφείου Υποστήριξης Χρηστών (Help Desk)


Ανακοίνωση ΓΓΠΣ : ώρες λειτουργίας του Γραφείου Υποστήριξης Χρηστών (Help Desk)

Ανακοίνωση ΓΓΠΣ

Αγαπητοί χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών

Σας ενημερώνουμε ότι από 11/04/2012 έως και 20/04/2012, το Γραφείο Υποστήριξης Χρηστών (Help Desk) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, θα λειτουργεί από 07:30 έως 16:00.
Ευχαριστούμε.

6η Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου -ΠΥΣ- που δημοσιεύτηκε την 28η Φεβρουαρίου 2012


ΠΥΣ που δημοσιεύτηκε την 28η Φεβρουαρίου 2012

ΘΕΜΑ: Ρύθμιση θεμάτων για την εφαρμογή της παρ. 6 του άρθρου 1 του Ν. 4046/2012.
Με την 6η Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου (Α΄38), που δημοσιεύτηκε την 28η Φεβρουαρίου 2012, ρυθμίζεται κάθε αναγκαίο ζήτημα που αφορά τη «Διασφάλιση της ταχείας προσαρμογής της αγοράς εργασίας και ενίσχυση των θεσμών της αγοράς εργασίας».
Με την ανωτέρω πράξη εξειδικεύονται θέματα που αφορούν
·         τα νόμιμα κατώτατα όρια μισθών και ημερομισθίων,
·         την αμοιβή των νέων ηλικίας κάτω των 25 ετών,
·         τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας,
·         τη διαιτησία,
·         την αναστολή αυξήσεων μισθών και ημερομισθίων,
·         τη μετατροπή των συμβάσεων εργασίας που λήγουν με τη συμπλήρωση του ορίου ηλικίας ή με τη συμπλήρωση των προϋποθέσεων συνταξιοδότησης σε συμβάσεις αορίστου χρόνου και
·         την κατάργηση των όρων εκείνων που υποκρύπτουν μονιμότητα ή εμπεριέχουν ρήτρες μονιμότητας.
Για την ενιαία αντιμετώπιση, ερμηνεία και εφαρμογή των αναφερομένων διατάξεων από τους υπαλλήλους του Υπουργείου μας, τους εργαζόμενους και εργοδότες, παρέχονται οι ακόλουθες οδηγίες :

Οι μεταρρυθμίσεις στο καθεστώς των ΣΣΕ που ρυθμίζονται από την αριθμ. 6/28.2.2012 Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου.


Οι μεταρρυθμίσεις στο καθεστώς των ΣΣΕ που ρυθμίζονται από την αριθμ. 6/28.2.2012 Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου.

Σύμφωνα με την Π.Υ.Σ. αυτή, επέρχονται οι παρακάτω αλλαγές σε συντομία:

Πότε σταματάει η ισχύς των ΣΣΕ;

Σύμφωνα με την Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου αρ. 6 της 28.2.2012, (άρθρο 2, παρ.2 και 3) και την ερμ.εγκ.4601/304/12.3.12,
οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που την 14-2-2012, βρίσκονται ήδη σε ισχύ, για χρονικό διάστημα:





    •        24 μηνών ή και περισσότερο λήγουν στις 14-2-2013, ή
    •        μικρότερο των 24 μηνών λήγουν με τη συμπλήρωση τριών (3) ετών από την ημερομηνία έναρξης ισχύος τους, εκτός και αν καταγγελθούν νωρίτερα κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 12 του ν. 1876/1990 (Α΄ 27).
Οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που μέχρι την 14-2-2012, έχουν λήξει ή καταγγελθεί ισχύουν για ένα 3μηνο, μέχρι την 14-5-2012.
Οι συμβάσεις που έχουν υπογραφεί και βρίσκονται σε ισχύ, με την ημερομηνία λήξεως τους και την ημερομηνία λήξεως της 3μηνης περιόδου.

Τι συμβαίνει μετά την λήξη ή καταγγελία της ΣΣΕ;

Οι κανονιστικοί όροι μιας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας εξακολουθούν να ισχύουν επί ένα τρίμηνο από τη λήξη ή την καταγγελία της.(ν.4046/2012)
Με την πάροδο του 3μήνου και εφόσον δεν έχει συναφθεί νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, εξακολουθούν να ισχύουν οι ατομικές συμβάσεις που ενσωματώνουν τους κανονιστικούς όρους της ΣΣΕ η οποία έληξε και αφορούν :
α) τον βασικό μισθό ή το βασικό ημερομίσθιο και
β) τα επιδόματα :
  • ωρίμανσης,
  • τέκνων,
  • σπουδών και
  • επικινδύνου εργασίας,
εφόσον τα επιδόματα αυτά προβλέπονταν στις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που έληξαν ή καταγγέλθηκαν, ενώ παύει αμέσως να ισχύει κάθε άλλο προβλεπόμενο σε αυτές επίδομα.
Στα παραπάνω ΔΕΝ απαιτείται προηγούμενη σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων ΚΑΙ εξακολουθούν να ισχύουν μέχρις ότου αντικατασταθούν από εκείνους της νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ή της νέας/τροποποιημένης ατομικής σύμβασης.

Τι συμβαίνει στους νεοπροσλαμβανόμενους μετά την λήξη ή την καταγγελία της ΣΣΕ;

Για τους νεοπροσλαμβανόμενους, κατά την διάρκεια ισχύος της 3μηνης περιόδου μετά την λήξη ή καταγγελία της ΣΣΕ, ισχύουν οι όροι της ΣΣΕ που έληξε ΜΟΝΟ ΕΦΟΣΟΝ ο εργοδότης και ο εργαζόμενος είναι μέλη των συμβαλλόμενων συνδικαλιστικών οργανώσεων.(άρθρο 8, παρ.2 ν.1876/90) ή αν αυτή η ΣΣΕ έχει κηρυχτεί υποχρεωτική πριν την εφαρμογή του άρθρου 37 του ν.4024/12 και εφόσον δεν έχει υπογραφεί νέα ΣΣΕ, ισχύουν οι όροι της προηγούμενης ΣΣΕ ως όροι των ατομικών συμβάσεων εργασίας.
Για τους νεοπροσλαμβανόμενους, μετά την διάρκεια ισχύος της 3μηνης περιόδου
συνάπτονται ατομικές συμβάσεις.

Κατάργηση της ωρίμανσης

Οι εργαζόμενοι δεν λαμβάνουν χρονοεπίδομα πέρα από αυτό που ήδη λαμβάνουν. Δηλαδή παγώνουν όλες οι ωριμάνσεις.

Ο μισθός για τους νεοπροσλαμβανόμενους μειώνεται κατά 32%

Για τους νέους εργαζόμενους, είτε ήδη εργαζόμενους είτε νεοπροσλαμβανόμενους ηλικίας μέχρι τη συμπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας τους, που υπάγονται στην Ε.Γ.Σ.Σ.Ε ελλείψει άλλης ευνοϊκότερης Σ.Σ.Ε., μειώνονται από 14-2-2012 κατά 32%.


Οι αλλαγές στην Εθνική Γενική Σ.Σ.Ε.:

Τα κατώτατα διαμορφωμένα όρια μισθών και ημερομισθίων της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε., όπως ίσχυαν την 1-1-2012, μειώνονται από 14-2-2012 κατά 22%.

Για τους νέους εργαζόμενους, είτε ήδη εργαζόμενους είτε νεοπροσλαμβανόμενους ηλικίας
μέχρι τη συμπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας τους, που υπάγονται στην Ε.Γ.Σ.Σ.Ε ελλείψει άλλης ευνοϊκότερης Σ.Σ.Ε., μειώνονται από 14-2-2012 κατά 32%.

Παρατηρήσεις πάνω στις αλλαγές της ΕΓΣΣΕ:
Οι μειώσεις αυτές των νομίμων αποδοχών των εργαζομένων μπορούν να γίνουν από τον εργοδότη είτε άμεσα και αναδρομικά από 14-2-2012, είτε αργότερα ή ποτέ!
Συμφωνίες σε ατομικό επίπεδο για καταβολή ακόμη μεγαλύτερων μειώσεων είναι άκυρες.
Κατά ρητή διάταξη του άρθρου 2 της Π.Υ.Σ. αυτής, οι όροι των Σ.Σ.Ε., που δεν θα ανανεωθούν με νέα σύμβαση, μπορούν να τροποποιηθούν στο μέλλον είτε με νέα Σ.Σ.Ε. είτε ακόμη και με ατομικές συμβάσεις μέχρις όμως του επιπέδου της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε.
Προσφυγή στον Οργανισμό Μεσολάβησης και Διαιτησίας
Τα μέρη μπορούν να προσφύγουν στις διαδικασίες Μεσολάβησης του ΟΜΕΔ μονομερώς ή με συμφωνία των δύο μερών. Αν δεν υπογραφεί νέα Σ.Σ.Ε., προσφυγή στη Διαιτησία μπορεί να γίνει μόνο αν συμφωνούν και οι δύο πλευρές (εργοδότες και εργαζόμενοι).
Στην περίπτωση αυτή η Διαιτητική Απόφαση που θα εκδοθεί θα ρυθμίζει υποχρεωτικά μόνο αυξήσεις ή μειώσεις των βασικών μισθών ή ημερομισθίων και τίποτε άλλο. Για τα θεσμικά, επομένως, θέματα και τα επιδόματα θα ισχύουν οι αντίστοιχοι όροι της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε.

Το 41,45% των κλαδικών και ομοιοεπαγγελματικών συμβάσεων έχουν λήξει χωρίς να έχει ξεκινήσει η διαδικασία επαναδιαπραγμάτευσης ή υπογραφής νέων συλλογικών ρυθμίσεων.

Το 41,45% των κλαδικών και ομοιοεπαγγελματικών συμβάσεων έχουν λήξει

χωρίς να έχει ξεκινήσει η διαδικασία επαναδιαπραγμάτευσης ή υπογραφής νέων συλλογικών ρυθμίσεων.

Τα στοιχεία του υπουργείου δείχνουν ότι το 41,45% των κλαδικών και ομοιοεπαγγελματικών συμβάσεων (63 σε σύνολο 152) έχουν λήξει χωρίς να έχει ξεκινήσει η διαδικασία επαναδιαπραγμάτευσης ή υπογραφής νέων συλλογικών ρυθμίσεων.
Χωρίς κλαδικές συμβάσεις εργασίας έχει μείνει σχεδόν η... μισή αγορά εργασίας 

Για 45 συμβάσεις που «καλύπτουν» μεγάλους κλάδους, οι όροι εργασίας ρυθμίστηκαν κυρίως μέσω ατομικών συμφωνιών. Το ίδιο θεωρείται βέβαιο ότι θα γίνει έως τον Ιούνιο και για τις άλλες 10 + 8 συμβάσεις, αν δεν υπάρξουν έως τότε συλλογικές ρυθμίσεις μετά τη λήξη της τρίμηνης μετενέργειας των βασικών - κλαδικών μισθών και των 4 επιδομάτων (προϋπηρεσίας, τέκνων, σπουδών και επικίνδυνης εργασίας) που διατηρούνται με βάση το νέο νόμο. Οι κλάδοι που έχουν μείνει χωρίς κλαδικές συμβάσεις «καλύπτουν» μεγάλους τομείς -τόσο των υπηρεσιών όσο και της βιομηχανίας- ενώ η «τύχη» των υπόλοιπων 89 συμβάσεων (που ακόμη ισχύουν) θα «κριθεί» από τις αποφάσεις που θα ληφθούν για την πρόωρη ή μη καταγγελία τους.

Χωρίς κλαδικές συμβάσεις εργασίας έχει μείνει σχεδόν η... μισή αγορά εργασίας σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που παρέδωσε η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης σε κλιμάκιο της τρόικας σε μυστική συνάντηση η οποία έγινε αυτή την εβδομάδα, στο πλαίσιο του ελέγχου για την πορεία των μειώσεων των μισθών μετά την εφαρμογή του νέου νόμου για τις συμβάσεις. Το κλιμάκιο των εμπειρογνωμόνων της τρόικας αξιολόγησε θετικά το γεγονός, σε συνδυασμό με τα στοιχεία του ΣΕΠΕ που δείχνουν ότι υπογράφονται μειώσεις μισθών με ατομικές συμβάσεις και, ταυτόχρονα, επεκτείνεται η χρήση των ευέλικτων μορφών εργασίας (μερική απασχόληση και εκ περιτροπής εργασία) στο... άλλο μισό της αγοράς.

Ατομικές συμβάσεις στην αγορά

Η λήξη της ισχύος των συλλογικών συμβάσεων και η μη σύναψη νέων, ευνοεί την επικράτηση των ατομικών συμβάσεων στην αγορά, όπου καταγράφονται μειώσεις μισθών της τάξης του 20% έως 28% είτε μέσω της υπογραφής είτε μέσω της τροποποίησης ατομικών συμφωνιών. Οι επιχειρήσεις επιδιώκοντας να μειώσουν περαιτέρω (έως και 50%) το κόστος μισθοδοσίας, αξιοποιούν τη μερική απασχόληση και την εκ περιτροπής εργασία τόσο στις νέες προσλήψεις (το 51,61% των νέων προσλήψεων είναι μειωμένου ωραρίου και αντίστοιχα μειωμένου μισθού) όσο και για το υπάρχον προσωπικό (έχει αυξηθεί η μετατροπή των συμβάσεων σε βάρος της πλήρους απασχόλησης και ολόκληρου του μισθού σε ποσοστά έως 149% σε σύγκριση με το 2011).

Τον Ιούνιο θα αξιολογηθεί το εύρος των μειώσεων των μισθών

Η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης θεωρεί ως «ιδιαίτερα κρίσιμο» το επόμενο δίμηνο. Η τρόικα έχει καταστήσει σαφές ότι τον Ιούνιο θα αξιολογηθεί το εύρος των μειώσεων των μισθών που θα έχουν γίνει σε εφαρμογή του νέου νόμου από τις 14 Φεβρουαρίου και μετά. Τότε θα κριθεί αν θα ληφθούν και νέα μέτρα μείωσης του κόστους εργασίας πέρα από τον καθορισμό δια νόμου (ύστερα από διαβούλευση των κοινωνικών εταίρων) των κατώτατων μισθών και ημερομισθίων της ΕΓΣΣΕ που για πρώτη φορά έγινε με την επιβολή της μείωσης του 22% (και 32% για τους νέους ηλικίας έως 25 ετών) και έχει «κλειδώσει» να γίνεται, στο εξής για όσο χρόνο διαρκεί το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Προσαρμογής, με βάση το νέο Μνημόνιο.

ΙΚΑ - Προθεσμία υποβολής «Δήλωσης Μεταβολής Στοιχείων Εργοδότη» από Ανώνυμες Εταιρείες.

ΙΚΑ - Προθεσμία υποβολής «Δήλωσης Μεταβολής Στοιχείων Εργοδότη» από Ανώνυμες Εταιρείες.
http://logistika-grafeia.blogspot.com/2018/06/ika-odhgies-dhlvshs-metabolvn-stoixeivn-ergodoth.html
ΙΚΑ δήλωση μεταβολής στοιχείων εργοδότη & σε οικία

Δ Ι Ο Ι Κ Η Σ Η
ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΑΣΦ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ - ΕΣΟΔΩΝ
ΤΜΗΜΑΤΑ : ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΙΝΩΝ
ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ
: ΕΛΕΓΧΟΥ ΟΙΚΟΔ/ΚΩΝ
ΕΡΓΩΝ
Ταχ. Διεύθυνση : Αγ. Κων/νου 8
10241 ΑΘΗΝΑ
Αριθ. τηλεφώνου : 210 52 15 242, 244 - 6
: 210 52 15 256, 258 - 9
FAX : 210 52 23 228
E – mail : asfika@otenet.gr
Αθήνα 24/11/2008
Αριθμ. Πρωτ.
Ε40/410
ΓΕΝΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
ΠΡΟΣ:
Όλα τα Υποκαταστήματα &
Παραρτήματα Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ.
(Τμ. Εσόδων)
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ :
Ως ο συν/νος πίνακας διανομής
ΘΕΜΑ : Προθεσμία υποβολής «Δήλωσης Μεταβολής Στοιχείων Εργοδότη» από
Ανώνυμες Εταιρείες.

ΣΧΕΤ. : Εγκ. Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. : 22/95 και 54/04.
Με αφορμή ερωτήματα, που έχουν τεθεί στην Υπηρεσία μας, σχετικά με
την προθεσμία γνωστοποίησης στο Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. των αλλαγών των στοιχείων των
απογεγραμμένων στο «Μητρώο Εργοδοτών» Ανωνύμων Εταιρειών (Α.Ε.), που
απασχολούν προσωπικό, το οποίο υπάγεται στην ασφάλιση του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. ή
στην ασφάλιση των φορέων και των κλάδων και λογαριασμών των οργανισμών
κοινωνικής πολιτικής, τις εισφορές των οποίων εισπράττει ή συνεισπράττει το Ι.Κ.Α. –
Ε.Τ.Α.Μ., θέτουμε υπόψη σας τα εξής :
Σύμφωνα με τις διατάξεις της πρώτης περίπτωσης της παρ.1 του άρθρου 6
του Ν.2972/01 (ΦΕΚ 291 Α΄), όπως αντικαταστάθηκαν μ΄ αυτές της παρ. 3 του άρθρου 9
του Ν.3232/04 (ΦΕΚ 48 Α΄) και των άρθρων 11 και 13 της Φ21/544/28-3-02 (ΦΕΚ 414
Β΄) Απόφασης του Υπουργού Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, όπως
αντικαταστάθηκαν με την Φ.11321/30819/1997/3-3-04 (ΦΕΚ 496 Β΄) όμοια Υπουργική
Απόφαση, οι εργοδότες είναι υποχρεωμένοι να γνωστοποιούν εγγράφως στο Ι.Κ.Α. –
Ε.Τ.Α.Μ., εντός τριάντα (30) ημερών, τις αλλαγές των στοιχείων τους (Εγκ. Ι.Κ.Α. –
Ε.Τ.Α.Μ. 54/04).
Η ως άνω προθεσμία αρχίζει για τις Ανώνυμες Εταιρείες την επόμενη από
την ημερομηνία δημοσίευσης της μεταβολής, η οποία συντελείται με την καταχώρηση
του αντίστοιχου πρακτικού της Γενικής Συνέλευσης ή του Διοικητικού Συμβουλίου
της στο Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου
Ανάπτυξης, που τηρείται στην οικεία Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και αναφέρεται στην
σχετική ανακοίνωσή της (άρθρα 7 του Π.Δ.409/86, με το οποίο προστέθηκαν νέα άρθρα
7α, 7β κ.λ.π. στον Κωδ. Νόμο 2190/1920 και 241 του Αστ. Κώδικα, εγκ. Ι.Κ.Α. –
Ε.Τ.Α.Μ. 22/95).
Η καταχώρηση στο Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών γίνεται αυθημερόν,
εκτός εάν η αίτηση καταχώρησης δεν είναι ακριβής και πλήρης ως προς το περιεχόμενό
της και τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η καταχώρηση
πρέπει να γίνεται εντός μηνός από την υποβολή εκ μέρους της εταιρείας των
καταχωριστέων πράξεων και στοιχείων στην αρμόδια διοικητική Αρχή και επί εταιρειών
με εισηγμένες μετοχές εντός δεκαπέντε (15) ημερών (περ. α΄ παρ. 1 του άρθρου 7β του
Ν.2190/1920, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 9 του Ν.3604/07).
Με το υπ΄ αριθμ. ΕΜ-23854/08οικ./20-10-08 έγγραφο της Νομαρχίας
Αθηνών/Διεύθυνση Α.Ε. και Εμπορίου Ανατολικού Τομέα, το οποίο προσυπογράφουν
και οι Προϊστάμενοι των λοιπών Δ/νσεων Α.Ε. της Νομαρχίας Αθηνών (Κεντρικού,
Νοτίου και Δυτικού Τομέα), μας γνωστοποιήθηκε ότι, λόγω του υπερβολικά μεγάλου
όγκου των υποβαλλόμενων από τις Α.Ε. στοιχείων δεν είναι δυνατόν οι εν λόγω
καταχωρήσεις στα Μητρώα Ανωνύμων Εταιρειών να γίνουν αυθημερόν, ως ο νόμος
ορίζει, με αποτέλεσμα η σχετική ανακοίνωση να εκδίδεται μεταγενέστερα.
Κατόπιν αυτών και προκειμένου αφενός να διευκολυνθούν οι
ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις και αφετέρου να αντιμετωπισθεί το θέμα με ενιαίο
τρόπο, θα πρέπει, η προθεσμία των τριάντα (30) ημερών, για την γνωστοποίηση στο
Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. των μεταβολών των στοιχείων των Ανωνύμων Εταιρειών, να
αρχίζει την επομένη από την ημερομηνία έκδοσης της ανακοίνωσης καταχώρισής
τους στο οικείο Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών, η οποία θα πρέπει να
συνυποβάλλεται από τον εργοδότη ή τον νόμιμο εκπρόσωπό του με το αντίστοιχο
«Δελτίο Μεταβολής Στοιχείων Εργοδότη».
Σε περίπτωση κατά την οποία η τελευταία ημέρα της προθεσμίας συμπίπτει
με αργία ή μη εργάσιμη για τις Δημόσιες Υπηρεσίες ημέρα, η προθεσμία παρατείνεται
μέχρι την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα (άρθρο 242 του Αστ. Κώδικα).
Στο Ο.Π.Σ./Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. θα καταχωρείται στην αρχική οθόνη:
«Μεταβολή Στοιχείων Εργοδότη» και στο πεδίο: «Στοιχεία Αίτησης Μεταβολής» η
ημερομηνία έκδοσης της αντίστοιχης ανακοίνωσης, ενώ στα επί μέρους στοιχεία των
υπευθύνων θα καταχωρείται, όταν αυτοί αλλάζουν, ως ημερομηνία έναρξης ή λήξης της
ιδιότητάς τους αυτή του σχετικού πρακτικού της Γενικής Συνέλευσης ή του Διοικητικού
Συμβουλίου της Ανώνυμης Εταιρείας.

http://logistika-grafeia.blogspot.com
Συν/να : 2 φύλλα
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
Η ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ Δ/ΝΤΗΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
Φ. ΡΟΥΜΠΛΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΒΕΛΛΑΣ
2
ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
1. Γρ. κ. Διοικητή
2. Γρ. κ. κ. Υποδιοικητών
3. Γρ. κ. κ. Γεν. Δ/ντών
4. Γρ. κ. κ. Συντονιστών
5.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών
Γενική Γραμματεία Φορολογικών & Τελωνειακών Θεμάτων
Γενική Δ/νση Φορ/κών Ελέγχων
Διεύθυνση Μητρώου
Τμήμα : Β΄
Καρ. Σερβίας 10, 10184 Αθήνα
6. Υπουργείο Απασχόλησης & Κοιν. Προστασίας
Γενική Γραμματεία Κοιν. Ασφαλίσεων
Σταδίου 29, 10110 Αθήνα
7. Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων
Ακαδημίας 6, 10671 Αθήνα
8. Σ.Ε.Β.
Ξενοφώντος 5, 10557 Αθήνα
9. Σύνδεσμος Ανων. Εταιρειών και ΕΠΕ
Πανεπιστημίου 16, 10672 Αθήνα
10. Σύνδεσμος Βιομηχάνων Βόρειας Ελλάδας
Προμηθέως 32, 54629 Θεσ/νίκη
11. Σύνδεσμος Βιομηχάνων Αττικής και Πειραιώς
Ακαδημίας 15, 10671 Αθήνα
12. Ένωση Ελληνικών Τραπεζών
Μασσαλίας 1 και Σόλωνος, 10680 Αθήνα
13. Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος
Μητροπόλεως 12 – 14 , 10563 Αθήνα
14. Νομαρχία Αθηνών
Δ/νση Α.Ε. & Εμπορίου
Ανατολικός Τομέας
Μεσογείων 372, 15310 Αθήνα
15. Πανελλήνια Ομοσπονδία Εμπορικών Κλαδικών Οργανώσεων
Λυκαβηττού 7, 10672 Αθήνα
16. Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Ακτή Μιαούλη 85 , 18537 Πειραιάς
17. Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας
Σταδίου 24 , 10564 Αθήνα
18. Γ.Σ.Ε.Ε.
28ης Οκτωβρίου 69, 10434 Αθήνα
19. Πανελλήνια Ομοσπονδία Λογιστών
Κάνιγγος 27 , 10682 Αθήνα
20. Ένωση Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών
Ιουλιανού 42 - 46, 10434 Αθήνα
21. Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Ελλάδος
Αριστοτέλους 4, 10433 Αθήνα
3
4
22. Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών
Ακαδημίας 7 , 10671 Αθήνα
23. Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσ/νίκης
Τσιμισκή 29 , 54624 Θεσ/νίκη
24. Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά
Λουδοβίκου 1 Πλ. Οδησσού , 18531 Πειραιάς
25. Ομοσπονδία Επαγγελματιών Εμπόρων
Νομού Θεσ/νίκης
Αριστοτέλους 3, 54624 Θεσ/νίκη
26. Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου
Κανακάρη 46 - 52, 26221 Πάτρα
27. Επιχειρησιακή Ομάδα Ασφαλιστικών Εισφορών
Πατησίων 12, Αθήνα
28. Ομάδα Εκπαιδευτών Αθήνας
Πατησίων 12, Αθήνα
29. Ομάδα Εκπαιδευτών Θεσ/νίκης
(Υποκ/μα Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. Πύλης Αξιού)
30. Ομάδα Υποδομών Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης & Τηλεπικοινωνιακών
Υπηρεσιών
Πατησίων 12, Αθήνα
31. Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (Ε.Σ.Ε.Ε.)
Μητροπόλεως 42, 10563 Αθήνα
32. Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών
Ελ. Βενιζέλου 44, 10679 Αθήνα
33. Επαγγελματικό Επιμελητήριο Πειραιά
Αγ. Κων/νου 3, 18531 Πειραιάς
34. Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών
Βιοτεχνών Ελλάδος
Καποδιστρίου 24, 10682 Αθήνα
35. Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών
Ελευθέρων Επαγγελματιών Ελλάδας
Ιουλιανού 42-46, 10434 Αθήνα
36. Ομάδα Υποδομών Προετοιμασίας & Συλλογής Στοιχείων
Πατησίων 12, Αθήνα
37. Ανάδοχος Ο.Π.Σ./Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ.
Πατησίων 12, Αθήνα
38. Ομάδα Υποδομών Λειτουργικών Παρεμβάσεων & Διαδικασιών
Πατησίων 12, Αθήνα
39. Επιτροπή Διαχείρισης Ο.Π.Σ./Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ.
Πατησίων 12, Αθήνα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ