Φορολογικός σχεδιασμός και έγκαιρη πληροφόρηση στην Διοίκηση των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων σε θέματα Marketing, Οικονομικών Υπηρεσιών, Γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως, Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης. Τηλέφωνο 210-9015539 Λογιστικό γραφείο - NEXUS management consultants - Φοροτεχνικοί Κατάργηση 51 Εφορίων λόγω ενοποίησης

15 Ιανουαρίου 2013

Κατάργηση 51 Εφορίων λόγω ενοποίησης

Κατάργηση 51 Εφορίων λόγω ενοποίησης

Στην ενοποίηση 51 Εφοριών σε όλη την Ελλάδα προχωρεί από σήμερα, το υπουργείο Οικονομικών


Σημειώνεται πως σχετικό πόρισμα ειδικής επιτροπής του υπουργείου Οικονομικών προέβλεπε την αναστολή λειτουργίας 127 Εφοριών από σύνολο 241 ΔΟΥ. Το πόρισμα αυτό ανέφερε πως οι ενοποιήσεις θα αποφέρουν όφελος περίπου 19 εκατ. ευρώ στη διετία 2013-2014 (ήτοι 791 χιλιάδες ευρώ ανά μήνα), που θα προκύψει μετά την παράδοση στους ιδιοκτήτες όλων των μισθωμένων κτιρίων που αποδίδονται / αποδεσμεύονται εξαιτίας των ενοποιήσεων των ΔΟΥ, καθώς και μείωση των λειτουργικών δαπανών.

Ωστόσο, μετά από αντιδράσεις τοπικών κοινωνιών και με κριτήριο το ύψος των εσόδων ανά ΔΟΥ επί των συνολικών εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού αποφασίσθηκε τελικά να μην ανασταλεί η λειτουργία των ΔΟΥ Θήρας, Αιγίου Αχαΐας, Μυκόνου, Αμαλιάδας, Κύμης Εύβοιας και Πάρου. Δηλαδή ο αριθμός των υπό κατάργηση Εφοριών μειώθηκε στις 121.

Ακόμη, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε την παράταση έως τις 18/03/2013 στη διαδικασία αναστολής λειτουργίας των ακόλουθων ΔΟΥ σε νησιά, όπου λειτουργεί μόνο μία φορολογική μονάδα: Σπετσών, Κέας, Άνδρου, Μήλου, Αίγινας, Πόρου, Ύδρας, Καρπάθου, Καλύμνου, Λέρου, Θάσου, Παξών, Ιθάκης, Τήνου, Κυθήρων, Λήμνου, Σκιάθου, Σκοπέλου και Αγίου Κηρύκου.

Η παράταση δόθηκε προκειμένου, κατά το αμέσως επόμενο διάστημα, να ολοκληρωθούν κρίσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που αποτρέπουν τη μετάβαση φορολογουμένων στις ΔΟΥ, όπως η δυνατότητα πληρωμής μέσω Τραπεζών ή ΕΛΤΑ για ρυθμισμένες οφειλές.

Έτσι, σήμερα, Δευτέρα, θα ολοκληρωθεί η ενοποίηση μόλις 51 Εφοριών στο σύνολο της χώρας.

Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών στις περιοχές όπου αναστέλλεται η λειτουργία ΔΟΥ, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων. Όμως όπως καταγγέλλουν οι Εφοριακοί αναφορικά με το δίκτυο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ), όχι μόνο δεν υφίσταται, αλλά και όπου επιχειρήθηκε η εφαρμογή του, υπήρχαν κάθε άλλο παρά θετικά αποτελέσματα.

Τέλος, για το νέο TAXIS, το οποίο παρουσιαζόταν ως η απάντηση στις ανάγκες εξυπηρέτησης των κατοίκων, ιδιαίτερα των απομακρυσμένων περιοχών και των νησιών, οι Εφοριακοί καταγγέλλουν ότι όχι μόνο δεν είναι έτοιμο, αλλά δεν υπάρχει και αξιόπιστο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής του.http://www.tanea.gr/

Διαβάστε ακόμα


ΓΓΠΣ: Νέες ευρείας χρήσης υπηρεσίες στο TAXISnet για την εξυπηρέτηση των πολιτών



ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΠΛΗΡΟΦΌΡΗΣΗ – Η ΝΈΑ ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΤΗΣ ΓΓΠΣ

ΓΓΠΣ, gsis, εξυπηρετησης, Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, δημοσιευση, Φορολογικά νέα,

Προσωποποιημένη Πληροφόρηση – η νέα υπηρεσία της ΓΓΠΣ



Ισχύουν οι παλιοί κωδικοί TaxisNet 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια, ερωτήσεις ή παρατηρήσεις εδώ :

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ