Φορολογικός σχεδιασμός και έγκαιρη πληροφόρηση στην Διοίκηση των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων σε θέματα Marketing, Οικονομικών Υπηρεσιών, Γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως, Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης. Τηλέφωνο 210-9015539 Λογιστικό γραφείο - NEXUS management consultants - Φοροτεχνικοί 13 Ιανουαρίου

18 Ιανουαρίου 2013

Τρόικα - 1.200 απολύσεις ώστε να εγκρίνει τη διάσπαση του ΤΤ

Η τρόικα εμμένει σε 1.200 απολύσεις ώστε να εγκρίνει τη διάσπαση του ΤΤ

τραπεζες, troika, trapezes, tax news,
ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ στο αίτημά της για άμεση αποχώρηση περίπου 1.200 εργαζομένων από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο παρέμενε μέχρι αργά χθες το βράδυ η τρόικα, προκειμένου να δώσει το «πράσινο φως» για το «σπάσιμο» του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και την ίδρυση της μεταβατικής τράπεζας.

Τρόικα - 1.200 απολύσεις ώστε να εγκρίνει τη διάσπαση του ΤΤ


Στις μαραθώνιες διαπραγματεύσεις με το ΤΧΣ και τη διοίκηση του ΤΤ, η τρόικα επιμένει στο business plan που έχει ζητήσει να περιληφθεί η άμεση και ριζική μείωση του προσωπικού. Ο αριθμός των 3.200 εργαζομένων θεωρείται ότι θέτει σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα της bridge bank, ενώ η τρόικα δεν κρύβει τη δυσαρέσκειά της για τις προσπάθειες που γίνονται από πολιτικής πλευράς να παγιωθεί η υφιστάμενη κατάσταση καθυστερώντας την αναγκαία αποκλιμάκωση του υψηλού κόστους προσωπικού.

Μέχρι αργά χθες συνεχίζονταν οι επαφές με τους εκπροσώπους της τρόικας, ενώ στο τραπέζι έχει πέσει από ελληνικής πλευράς η αντιπρόταση μείωσης κατά 25% με 30% του κόστους μισθοδοσίας, με σχεδιασμό για εθελούσια έξοδο και μείωση γενικότερα του λειτουργικού κόστους, ώστε να αποφευχθούν οι απολύσεις.

Ωστόσο και μετά την αποτυχημένη προσπάθεια πώλησης, η τρόικα πιέζει για τη μείωση των εργαζομένων κατά περίπου 1.200 άτομα – και για το λόγο αυτό έβαλε βέτο στο «σπάσιμο» την προηγούμενη Παρασκευή. Ο στόχος είναι να καταστεί η τράπεζα ελκυστική άμεσα, ώστε να πωληθεί μέσα στους επόμενους μήνες και το αργότερο έως τον Ιούνιο.

Τραπεζικές πηγές επισημαίνουν ότι μέσω του ΤΤ η τρόικα στέλνει ηχηρό μήνυμα στην κυβέρνηση και τις ρυθμιστικές αρχές ότι από εδώ και στο εξής θα συνδιαμορφώνει και τους όρους, αναφορικά με την ανακεφαλαιοποίηση και εξυγίανση των τραπεζών. Γι'Α αυτό άλλωστε και εξακολουθεί να μη δέχεται την πρόταση της σταδιακής μείωσης του προσωπικού.
Από πλευράς του ΤΧΣ επιδιώκεται να κλείσει το θέμα μέσα στο ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα της μιας εβδομάδας ώστε σήμερα το απόγευμα να ολοκληρωθεί η διάσπαση, να δημιουργηθεί η μεταβατική τράπεζα και το μη υγιές κομμάτι να οδηγηθεί σε εκκαθάριση.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, αν δεν βρεθεί λύση το θέμα θα περάσει στον πρωθυπουργό και η διαπραγμάτευση θα είναι πλέον πολιτική με αποτέλεσμα να μην αποκλείεται το ενδεχόμενο και νέας παράτασης μέχρι η ΤτΕ να ανακοινώσει το διαχωρισμό σε good και bad bank

Παράλληλα οι εργαζόμενοι του ΤΤ, αφού συναντήθηκαν με τον πρόεδρο του ΤΧΣ, Τάκη Θωμόπουλο, συνεχίζουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις ζητώντας τη διασφάλιση του συνόλου των θέσεων εργασίας. Μάλιστα εξέδωσαν ανακοίνωση ότι η τράπεζα δεν ανοίγει αν δεν υπάρξει συμφωνία που να διασφαλίζει ρητά όλες τις θέσεις εργασίας και τα εργασιακά δικαιώματα του προσωπικού. Το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Εργαζομένων Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου αποφάσισε τη συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων με 24ωρη απεργία και για σήμερα. Παράλληλα, συνεχίζεται η παραμονή των εργαζομένων στα κεντρικά κτίρια της τράπεζας.
Πηγή: Express.gr

Πιέσεις για χαλάρωση των δημοσιονομικών

Πιέσεις για χαλάρωση των δημοσιονομικών

ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ σε τεράστια κρίση και δεν έχουμε απομακρυνθεί ακόμη από τη διακεκαυμένη ζώνη της χρεοκοπίας, τόνισε ο υπουργός Οικονομικών Γ. Στουρνάρας σε συνέντευξη στο Reuters. Ο υπουργός δήλωσε ανήσυχος από τη διόγκωση των αντιδράσεων απέναντι στην οικονομική πολιτική.

Πιέσεις για χαλάρωση των δημοσιονομικών


«Με φοβίζει η μεγάλη πίεση που ασκείται για χαλάρωση του προγράμματος από την κοινωνία, από τα μέσα ενημέρωσης και τους βουλευτές όλων των κομμάτων. Πρέπει να αντέξουμε», είπε ο υπουργός, που τόνισε την ανάγκη ταχείας υλοποίησης των διαρθρωτικών αλλαγών.

Γ. Στουρνάρας: «Με ανησυχούν οι πιέσεις για χαλάρωση της δημοσιονομικής προσαρμογής»

Σύμφωνα με τον υπουργό υπάρχουν σημάδια ότι η Ελλάδα αρχίζει να βγαίνει από την κρίση που ταλανίζει την ευρωζώνη εδώ και τρία χρόνια.
  • Οι καταθέσεις αρχίζουν να επιστρέφουν στις τράπεζες, 
  • οι τιμές των κρατικών ομολόγων ανεβαίνουν και 
  • ο προϋπολογισμός θα κλείσει το 2013 με πρωτογενές πλεόνασμα 0,4% του ΑΕΠ, ένα αποτέλεσμα καλύτερο από τις προβλέψεις της τρόικας, επισήμανε ο υπουργός. 
Πρόσθεσε δε ότι «αυτό που μετράει είναι το πρωτογενές έλλειμμα ή πλεόνασμα και από τη στιγμή που η Ελλάδα θα έχει πρωτογενές πλεόνασμα, τότε είναι μεγάλη η πιθανότητα οι εταίροι μας να μειώσουν κι άλλο το χρέος μας».
Πάντως ο κ. Στουρνάρας απέκλεισε το ενδεχόμενο νέας μείωσης του χρέους μέσω επαναγοράς ομολόγων, όπως συνέβη το Δεκέμβριο.
Δήλωσε ακόμα ότι δεν έχει γίνει απολύτως καμία συζήτηση με τους εταίρους για περικοπή του χρέους που βρίσκεται στην κατοχή του επίσημου τομέα.
Ο υπουργός Οικονομικών παραδέχθηκε ότι η ανεργία θα πάρει περισσότερο χρόνο για να μειωθεί μετά την ανάκαμψη της οικονομίας, η οποία αναμένεται να αρχίσει στα τέλη του 2013. Το ΑΕΠ αναμένεται να συρρικνωθεί κατά 4,5% φέτος για έκτο συνεχόμενο έτος.
«Η ανεργία είναι το μεγάλο αγκάθι. Υπάρχει μια υστέρηση εδώ μεταξύ αύξησης του ΑΕΠ και μείωσης της ανεργίας και αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα όχι μόνο οικονομικό αλλά και κοινωνικό», σημείωσε ο κ. Στουρνάρας, που κάλεσε τους πολίτες να δείξουν υπομονή και αλληλεγγύη για ακόμη ένα χρόνο.

Η Ελλάδα αναμένει να επιτύχει τον φετινό στόχο για έσοδα 2,6 δισ. ευρώ από αποκρατικοποιήσεις, ενώ το ενδιαφέρον για τις κρατικές επιχειρήσεις προς πώληση (ΔΕΠΑ και ΟΠΑΠ) έρχεται κυρίως από τη Ρωσία και την Κίνα, είπε ο υπουργός, που τόνισε ακόμη τα εξής:

- Η αναδιάρθρωση του τραπεζικού τομέα βαίνει προς ολοκλήρωση μετά από «κύμα «συγχωνεύσεων και ίσως να μην χρειαστούν και τα 50 δισ. ευρώ που προβλέπονται στο μνημόνιο.
- Πιο δύσκολο είναι να μπορέσουν να μείνουν οι διασωθείσες τράπεζες υπό ιδιωτικό έλεγχο, καθώς οι επενδυτές φαίνονται επιφυλακτικοί για να καλυφθεί ο στόχος του 10% της συμμετοχής τους στις αυξήσεις κεφαλαίου που θα αποτρέψουν την κρατικοποίησή τους.

Το κράτος δεν επιθυμεί να διευθύνει κρατικοποιημένες τράπεζες. Εάν χρειαστεί θα τις αναλάβει, αλλά μόνο για να τις εποπτεύει και όχι για να ασκεί διοίκηση, τόνισε ο υπουργός Οικονομικών. Πηγή: Express.gr

Προανακριτική μόνο για τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου αποφάσισε η Βουλή

Προανακριτική μόνο για τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου αποφάσισε η Βουλή


Της ψηφοφορίας προηγήθηκε μετωπική σύγκρουση μεταξύ των κ.κ. Βενιζέλου και Τσίπρα -ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ-ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗ
Έπειτα από μία θυελλώδη συζήτηση στην Ολομέλεια, όπου κυριάρχησε η μετωπική σύγκρουση μεταξύ του Ευάγγελου Βενιζέλου και του Αλέξη Τσίπρα επί σχεδόν δύο ώρες, και μετά από πλήθος διαδικαστικών και άλλων εμποδίων, η Βουλή ψήφισε τελικά την παραπομπή σε Προανακριτική Επιτροπή του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, βάσει της πρότασης που είχε κατατεθεί από τα κόμματα της συγκυβέρνησης.

Της ψηφοφορίας προηγήθηκε μετωπική σύγκρουση μεταξύ των κ.κ. Βενιζέλου και Τσίπρα




Για τον Γ.Παπακωνσταντίνου ψήφισαν 294 βουλευτές (όσοι και οι παρόντες στην ψηφοφορία). Βρέθηκαν 286 έγκυρα, 5 άκυρα και 3 λευκά. Το αποτέλεσμα είχε ως εξής:

Γ.Παπακωνσταντίνου
Πρόταση παραπομπής ΝΑΙ ΌΧΙ ΠΑΡΩΝ
ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ 265 6 3
ΣΥΡΙΖΑ 129 26 4
ΑΝΕΛ-ΧΑ 110 28 3
Για τον Ευ.Βενιζέλο ψήφισαν 225 βουλευτές. Βρέθηκαν 154 έγκυρα, 15 άκυρα και 56 λευκά. Το αποτέλεσμα είχε ως εξής:

Ευ.Βενιζέλος
Πρόταση παραπομπής ΝΑΙ ΌΧΙ ΠΑΡΩΝ
ΣΥΡΙΖΑ                        124    24   2
ΑΝΕΛ-ΧΑ                    104    23   1
Για τον Γ.Παπανδρέου ψήφισαν 224 βουλευτές. Βρέθηκαν 107 έγκυρα, 14 άκυρα και 103 λευκά. Το αποτέλεσμα είχε ως εξής:

Γ.Παπανδρέου
Πρόταση παραπομπής ΝΑΙ ΌΧΙ ΠΑΡΩΝ
ΑΝΕΛ-ΧΑ                        80    19     8
Για τον Λ.Παπαδήμο ψήφισαν 221 βουλευτές. Βρέθηκαν 114 έγκυρα, 7 άκυρα και 111 λευκά. Το αποτέλεσμα είχε ως εξής:

Λ.Παπαδήμος
Πρόταση παραπομπής ΝΑΙ ΌΧΙ ΠΑΡΩΝ
ΑΝΕΛ-ΧΑ                     63   34     6

Τα ψηφοδέλτια ανέφεραν το όνομα του εγκαλούμενου και τα αδικήματα για τα οποία προτείνεται η παραπομπή σε Προανακριτική από κάθε κόμμα ξεχωριστά. Έτσι ο βουλευτής που θέλει να ψηφίσει για παράδειγμα την συγκρότηση Προανακριτικής Επιτροπής για τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου προσήλθε στην κάλπη για τον κ. Παπακωνσταντίνου και έριξε το φάκελο με το ψηφοδέλτιο στο οποίο μπορούσε να σημειώσει πέραν της μίας επιλογές. Δηλαδή, να ψηφίσει και τις τρεις προτάσεις για τον κ. Παπακωνσταντίνου. Επίσης, ο κάθε βουλευτής μπορούσε να ψηφίσει σε μία, ή περισσότερες κάλπες.

Στο τέλος αθροίστηκαν οι προτάσεις. Έτσι αν ένας βουλευτής είχε ψηφίσει και τις τρεις προτάσεις για τον κ. Παπακωνσταντίνου θεωρήθηκε ότι η πρόταση ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, έλαβε μία ψήφο, η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ έλαβε μία ψήφο και η πρόταση ΑΝΕΛ- ΧΑ έλαβε μία ψήφο. Δεν θεωρείται δηλαδή ότι από το συγκεκριμένο ψηφοδέλτιο η παραπομπή του κ. Παπακωνσταντίνου έλαβε τρεις ψήφους. Αθροίζεται η πρόταση και όχι το πρόσωπο.
http://news.in.gr/

ΠΟΛ. 1270 - Παροχή οδηγιών για τις διαδικασίες και τον τρόπο υποβολής των συμφωνητικών που προβλέπονται από την παράγραφο 16 του άρθρου 8 του Ν. 1882/90.

ΠΟΛ. 1270 - Παροχή οδηγιών για τις διαδικασίες και τον τρόπο υποβολής των συμφωνητικών που προβλέπονται από την παράγραφο 16 του άρθρου 8 του Ν. 1882/90.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Αθήνα, 16 Νοεμβρίου 2000

Αρ.Πρωτ.: 1105028/9067/ΔΕ-Β΄

ΠΟΛ. 1270

ΘΕΜΑ: Παροχή οδηγιών για τις διαδικασίας και τον τρόπο υποβολής των συμφωνητικών που προβλέπονται από την παράγραφο 16 του άρθρου 8 του Ν. 1882/90.


Σχετικά με το παραπάνω θέμα και με αφορμή ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας, για την ομοιόμορφη εφαρμογή της 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 (ΦΕΚ 951-Β΄/31.7.2000) απόφασης του Υπουργού Οικονομικών που εκδόθηκε κατ΄ εξουσιοδότηση της παραγράφου 7 του άρθρου 32 του Ν. 2648/98 (ΦΕΚ 238-Α΄/22.10.98), σας παρέχουμε τις ακόλουθες οδηγίες:

1. Με την 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.ΥΌ., εξαιρούνται οι χρηματιστηριακές επιχειρήσεις από την υποχρέωση υποβολής ορισμένων συμφωνητικών και καθορίζεται διαφορετικός τρόπος υποβολής συμφωνητικών για όλους γενικά τους υπόχρεους υποβολής συμφωνητικών σύμφωνα με την παράγραφο 16 του άρθρου 8 του Ν. 1882/90 όπως ισχύει.

Διευκρινίζεται ότι, η παραπάνω Υπουργική Απόφαση καταλαμβάνει ΜΟΝΟ τα συμφωνητικά ή άλλου είδους καταρτιζόμενα έγγραφα τα οποία εκ του περιεχομένου των καθώς και των αναφερομένων σ΄ αυτά όρων αποτελούν συμφωνητικά, που, μέχρι την έκδοση αυτής, υποβάλλονταν στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ. προς θεώρηση σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 16 του άρθρου 8 του Ν. 1882/90, όπως συμπληρώθηκε - τροποποιήθηκε και ισχύει με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 8 του Ν. 2386/96 και της παραγράφου 6 του άρθρου 27 του Ν. 2682/99.

Τονίζεται ότι, οι εξαιρέσεις, που θεσπίσθηκαν με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 8 του Ν. 2386/96 και της παραγράφου 6 του άρθρου 27 του Ν.2682/99, για συμφωνητικά που καταρτίζονται από επιτηδευματίες ή τρίτους : με το Δημόσιο, τις Τράπεζες, τους Οργανισμούς, τις επιχειρήσεις του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, τους Δήμους και τις Κοινότητες, τις Ασφαλιστικές επιχειρήσεις, τις επιχειρήσεις που εκδίδουν κάρτες συναλλαγών και τις εταιρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης του Ν. 1665/86, εξακολουθούν να ισχύουν και δεν επηρεάζονται από όσα η 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.Υ.Ο. καθορίζει.

Ακόμα, διευκρινίζεται ότι, συμφωνητικά και διαδικασίες που προβλέπονται από άλλες διατάξεις (π.χ. Ν. 820/78, Ν. 2065/92, Ν. 2238/94, κ.τλ,) ή από Υπουργικές Αποφάσεις, οι οποίες υπογράφονται ή συνυπογράφονται από τον Υπουργό Οικονομικών. επακολουθούν να ισχύουν και δε θίγονται οπό την 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.Υ.Ο.

2. Εξαιρετικά. συμφωνητικά, τον οποίων προβλέπεται άμεση θεώρηση των ιδίων από Δ.Ο.Υ., βάσει Υπουργικών Αποφάσεων που δεν υπογράφονται ή συνυπογράφονται από τον Υπουργό Οικονομικών, τα οποία (συμφωνητικά αυτά) συντάσσονται μέχρι 31/12/2000, θα θεωρούνται από τις αρμόδιες Δ.Ο.Υ. σύμφωνα με την προϊσχύσασα διαδικασία και θα συμπεριληφθούν και στις_καταστάσεις των αντίστοιχων τριμήνων που πρέπει να υποβληθούν, όπως ορίζεται στην 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.Υ.Ο. Τονίζεται ότι τα συμφωνητικά της περίπτωσης αυτής, που καταρτίζονται από την 1/1/2001, δε θα προσκομίζονται τα ίδια προς θεώρηση στις Δ.Ο.Υ., αλλά θα συμπεριλαμβάνονται στις αντίστοιχες τρίμηνες καταστάσεις που πρέπει να υποβάλλονται στις αρμόδιες προς θεώρηση (των καταστάσεων αυτών) Δ.Ο.Υ., σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.Υ.Ο. και στις προθεσμίες που καθορίζονται σ΄ αυτή.

3. Διευκρινίζεται ότι, συμφωνητικά που καταρτίστηκαν μετά την ημερομηνία δημοσίευσης σ την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.Υ.Ο., δηλαδή μετά την 31/7/2000, τα οποία θεωρήθηκαν εκ παραδρομής εμπρόθεσμα ή εκπρόθεσμα από τις Δ.Ο.Υ. με βάση τις προϊσχύσασες διατάξεις, θα συμπεριληφθούν και στην αντίστοιχη τριμηνιαία κατάσταση. Στις περιπτώσεις αυτές οι κυρώσεις που συνεπάγεται η εκπρόθεσμη υποβολή των συμφωνητικών αυτών, σύμφωνα με τις προΐσχύσασες διατάξεις, αίρονται με την υποβολή της τριμηνιαίας κατάστασης στην οποία θα συμπεριληφθούν. Περαιτέρω, λόγω της πρώτης εφαρμογής των νέων διαδικασιών που προβλέπονται από την 1065606/7222/ΔΕ-Β718.7.2000 Α.Υ.Ο. και του μεταβατικού σταδίου εφαρμογής αυτών, τ΄ ανωτέρω θα ισχύσουν και για τα συμφωνητικά που συντάχθηκαν από 1/7/2000, ημερομηνία ισχύος της παραπάνω Α.Υ.Ο., μέχρι 31/7/2000.

4. Επίσης, τονίζεται ότι οι τριμηνιαίες καταστάσεις στις οποίες συμπεριλαμβάνονται συμφωνητικά που καταρτίζονται μεταξύ επιτηδευματιών ή τρίτων για οποιαδήποτε συναλλαγή, θεωρούνται μέσα σε είκοσι 20 ημέρες από το τέλος του αντίστοιχου τριμήνου, άλλως τα συμφωνητικά, που συμπεριλαμβάνονται στις καταστάσεις αυτές, είναι ανίσχυρα και δεν. έχουν κανένα έννομο αποτέλεσα

Επισημαίνεται ότι, σε περίπτωση που δεν ακολουθείται η διαδικασία που προβλέπεται από την 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.Υ.Ο. έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του Ν. 2523/97.

Ειδικά, για τους λόγους που αναφέρονται στην προηγούμενη παράγραφο, η πρώτη τριμηνιαία κατάσταση (Ιουλίου, Αυγούστου, Σεπτεμβρίου), μπορεί να υποβληθεί, χωρίς την επιβολή κυρώσεων, μέχρι 20 Ιανουαρίου 2001.

Αρμόδια για την θεώρηση των τριμηνιαίων καταστάσεων είναι η Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.) που φορολογούνται οι συμβαλλόμενοι επιτηδευματίες και σε περίπτωση που και οι δύο συμβαλλόμενοι ή και περισσότεροι είναι επιτηδευματίες, τότε αρμόδια για την θεώρηση είναι η Δ.Ο.Υ. που φορολογείται ο κάθε συμβαλλόμενος επιτηδευματίας.

5. Επίσης, διευκρινίζεται ότι, κάθε κατάσταση, που θα υποβάλλεται από κάθε υπόχρεο επιτηδευματία θα συμπεριλαμβάνει ΜΟΝΟ τα συμφωνητικά του αντίστοιχου τριμήνου και θα θεωρείται από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.

Συνεπώς, αν σε κάποια κατάσταση περιλαμβάνεται συμφωνητικό που ανήκει σε άλλο προηγούμενο και όχι στο αντίστοιχο τρίμηνο, τότε, το συμφωνητικό αυτό θα διαγράφεται από την κατάσταση αυτή (από τον αρμόδιο υπάλληλο της Δ.Ο.Υ.) και θα συμπεριλαμβάνεται (από τον υπόχρεο επιτηδευματία) σε συμπληρωματική κατάσταση του τριμήνου στο οποίο ανάγεται το συμφωνητικό αυτό, η εκπρόθεσμη υποβολή της οποίας (συμπληρωματικής κατάστασης), συνεπάγεται τις κυρώσεις και την επιβολή προστίμων που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις.

Συμφωνητικά, με τα οποία επέρχονται τροποποιήσεις συμπληρώσεις, μεταβολές, ακυρώσεις, λύσεις, παύσεις, κ.τ.λ., επί των αρχικών συμφωνητικών, συμπεριλαμβάνονται στην υποβαλλόμενη αντίστοιχη τριμηνιαία κατάσταση και στην στήλη "Λοιπές παρατηρήσεις" γίνεται, από τον υπόχρεο επιτηδευματία, σχετική μνεία του αρχικού συμφωνητικού και της τριμηνιαίας κατάστασης στην οποία καταχωρήθηκε τούτο και η οποία (κατάσταση) υποβλήθηκε στην Δ.Ο.Υ.

6. Αν, στις υποβληθείσες στην Δ.Ο.Υ. τριμηνιαίες καταστάσεις, περιλαμβάνονται συμφωνητικά που καταρτίστηκαν σε ξένες γλώσσες, τότε ο υπόχρεος επιτηδευματίας μαζί με την κατάσταση, θα καταθέτει άπαξ δήλωση του Ν. 1599/86, όπου θα δηλώνει ότι υποχρεούταν, με δαπάνες του, σε επίσημη μετάφραση των ξενόγλωσσων συμφωνητικών, που περιλαμβάνονται στην συγκεκριμένη κατάσταση ή που τυχόν θα συμπεριληφθούν σε άλλες επόμενες καταστάσεις, οποτεδήποτε ζητηθεί τούτο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. (π.χ. σε περίπτωση ελέγχου για αξιοποίηση, κ.τ.λ.).

7. Ακόμα, με την παράγραφο 1 της 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.Υ.Ο., οι χρηματιστηριακές επιχειρήσεις εξαιρούνται από την υποχρέωση υποβολής στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. των συμφωνητικών που καταρτίζουν με τους πελάτες τους και αφορούν πράξεις σχετιζόμενες με μετοχές που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.

Από την στενή γραμματική ερμηνεία των διατάξεων της εν λόγω παραγράφου, προκύπτει ότι, στην εξαίρεση αυτή υπάγονται οι χρηματιστηριακές επιχειρήσεις ΜΟΝΟ για τα συμφωνητικά που καταρτίζουν με τους πελάτες τους, επιτηδευματίες ή μη φυσικά ή νομικά πρόσωπα και αφορούν πράξεις που σχετίζονται με μετοχές ,εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.

Κατά συνέπεια, οι εν λόγω Χρηματιστηριακές Επιχειρήσεις, δεν ε£αιρούνται για άλλα συμφωνητικά που καταρτίζουν σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 16 του άρθρου 8 του Ν. 1882/90, με επιτηδευματίες ή τρίτους. Τα άλλα αυτά συμφωνητικά θα καταχωρούνται σε τριμηνιαίες καταστάσεις, οι οποίες θα υποβάλλονται στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ. προς θεώρηση, σύμφωνα με τον νέο τρόπο υποβολής που ορίζεται στην παράγραφο 2 της 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.Υ.Ο., όπως αναλυτικότερα αναφέρεται παραπάνω.

Επίσης, διευκρινίζεται ότι και οι πελάτες επιτηδευματίες των ως άνω Χρηματιστηριακών επιχειρήσεων, εξαιρούνται από την υποχρέωση υποβολής (στην αρμόδιο προς θεώρηση Δ.Ο.Υ.) τριμηνιαίας κατάστασης, νια τα συμφωνητικά και ΜΟΝΟ για αυτά που αφορούν σε πράξεις σχετιζόμενες με μετοχές εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, που καταρτίζουν με τις χρηματιστηριακές αυτές επιχειρήσεις είτε απευθείας. είτε με την μεσολάβηση τρίτου επιτηδευματία).

Αντίθετα, για συμφωνητικά, που καταρτίζονται μεταξύ Χρηματιστηριακής επιχείρησης και τρίτου., καθώς και μεταξύ τρίτου και πελάτη (της χρηματιστηριακής επιχείρησης) επιτηδευματία για λογαριασμό του οποίου μεσολάβησε ο τρίτος για την κατάρτιση των συμφωνητικών που ορίζει η εν λόγω Υπουργική Απόφαση μεταξύ χρηματιστηριακής επιχείρησης και του πελάτη αυτής (ο οποίος τρίτος δεν δύναται ο ίδιος να εκτελεί χρηματιστηριακές συναλλαγές στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών για τις συγκεκριμένες πράξεις που αφορούν σε μετοχές εισηγμένες στο ΧΑ.Α.), οι επιχειρήσεις αυτές (χρηματιστηριακή επιχείρηση, πελάτης επιτηδευματίας, τρίτος επιτηδευματίας), δεν εξαιρούνται και κατά συνέπεια υποχρεούνται να υποβάλλουν στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. τους, τριμηνιαία κατάσταση για τα μεταξύ των συμφωνητικά, όπως καθορίζεται στην 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.Υ.Ο.

8. Τέλος, για διευκόλυνση τόσο των φορολογουμένων όσο και των υπαλλήλων της Δ.Ο.Υ., επισυνάπτουμε στην παρούσα υπόδειγμα για την σύνταξη της τριμηνιαίας κατάστασης, το οποίο δύναται να μεταβάλλεται ως προς τον τύπο, σύμφωνα με τις ανάγκες ή τις δυνατότητες κάθε επιτηδευματία, όχι όμως ως προς το περιεχόμενο που πρέπει να είναι σύμφωνο με τα στοιχεία που ορίζονται στην 1065606/7222/ΔΕ-Β΄/18.7.2000 Α.Υ.Ο.

16 Ιανουαρίου 2013

Ισχύς των όρων της ΣΣΕ

Ισχύς των όρων της ΣΣΕ

Μετενέργεια

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της ερμηνευτικής εγκυκλίου 4601/304 – 12/3/2012 οι κανονιστικοί όροι συλλογικής σύμβασης, που θα λήξει ή θα καταγγελθεί, εξακολουθούν να ισχύουν για ένα τρίμηνο από τη λήξη ή την καταγγελία τους.

Μετενέργεια της ΣΣΕ


Αυτό σημαίνει ότι για τους ήδη εργαζόμενους εξακολουθούν να ισχύουν επί τρίμηνο οι όροι της συλλογικής σύμβασης που έληξε ή καταγγέλθηκε, ενώ για τους προσλαμβανόμενους κατά τη διάρκεια του τριμήνου, μετά τη λήξη ή την καταγγελία της ΣΣΕ, οι όροι της συλλογικής σύμβασης, που έληξε ή καταγγέλθηκε ισχύουν μόνο εφόσον η εφαρμογή της ΣΣΕ ή Δ.Α. έχει καταστεί υποχρεωτική.


Όταν παρέλθει το τρίμηνο από τη λήξη ή την καταγγελία της ΣΣΕ και δεν συναφθεί νέα ΣΣΕ, τότε όλοι οι κανονιστικοί όροι που αφορούν επιδόματα παύουν να ισχύουν, συνεχίζουν όμως να ισχύουν αποκλειστικά αυτοί που αφορούν αφενός το βασικό μισθό/ημερομίσθιο (της ΣΣΕ που έληξε ή καταγγέλθηκε) και αφετέρου τα επιδόματα ωρίμανσης, τέκνων, σπουδών και επικινδύνου εργασίας, εφόσον τα επιδόματα αυτά προβλέπονταν στις ΣΣΕ που έληξαν ή καταγγέλθηκαν.
Έτσι για τους ήδη εργαζόμενους, εξακολουθούν να ισχύουν οι κανονιστικοί όροι που αφορούν το βασικό μισθό ή ημερομίσθιο, και τα επιδόματα ωρίμανσης, τέκνων, σπουδών και επικινδύνου εργασίας, εφόσον προβλέπονταν. Επειδή η συγκεκριμένη προσαρμογή ορίζεται από το νόμο, δεν απαιτείται σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων. Οποιοδήποτε άλλο επίδομα που προβλέπεται παύει να ισχύει.

Να τονίσουμε πως οι ρυθμίσεις αυτές δεν είναι υποχρεωτικές για τον εργοδότη, αλλά του παρέχεται η δυνητική ευχέρεια να τις εφαρμόσει.

Υπογραφή νέων ατομικών συμβάσεων εργασία

Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα για υπογραφή νέων ατομικών συμβάσεων εργασίας με αποδοχές κάτω από τα κατώτατα όρια της ΣΣΕ (που έληξε ή καταγγέλθηκε) και μέχρι τα όρια της εκάστοτε ΕΓΣΣΕ (σύμφωνα με τα χρόνια προϋπηρεσίας και την οικογενειακή του κατάσταση) αλλά μόνο με τη σύμφωνη γνώμη του εργαζομένου.

Αντίθετα για τους νεοπροσλαμβανόμενους καταρτίζεται ατομική σύμβαση εργασίας με ελεύθερη συμφωνία των μερών, οι αποδοχές των οποίων δεν μπορεί να είναι κατώτερες των αποδοχών της ΕΓΣΣΕ



 Απόφ.Υπ.Εργασίας 4601/2012

 Πάγωμα αυξήσεων σε μισθούς

Πότε λήγουν οι ΣΣΕ και τι εφαρμόζεται μετά τη λήξη τους

  Υποχρεωτικότητα εφαρμογής ΣΣΕ

Πότε λήγουν οι ΣΣΕ και τι εφαρμόζεται μετά τη λήξη τους

Πότε λήγουν οι ΣΣΕ και τι εφαρμόζεται μετά τη λήξη τους


Σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις, ισχύουν τα εξής :

 Οι συλλογικές συμβάσεις που βρίσκονταν σε ισχύ, ήδη 24 μήνες μέχρι την 14/2/12 ή και περισσότερο, λήγουν μετά την παρέλευση ενός έτους, ήτοι στις 14/2/13, εκτός κι αν λήξουν ή καταγγελθούν νωρίτερα. Μετά τη λήξη τους και το διάστημα παράτασης ισχύος (3 μήνες επιπλέον) ο εργοδότης νομιμοποιείται να προσαρμόσει τους μισθούς στο βασικό μισθό της κλαδικής σύμβασης συν τα τέσσερα προβλεπόμενα επιδόματα, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εργαζομένου.

 Οι συλλογικές συμβάσεις που δεν είχαν καταγγελθεί και βρίσκονταν σε ισχύ, για χρονικό διάστημα μικρότερο των 24 μηνών μέχρι την 14/2/12, λήγουν το αργότερο εντός τριών (3) ετών από την ημερομηνία έναρξης ισχύος τους, εκτός κι αν λήξουν ή καταγγελθούν νωρίτερα. Μετά τη λήξη τους και το διάστημα παράτασης ισχύος (3 μήνες επιπλέον) ο εργοδότης νομιμοποιείται να προσαρμόσει τους μισθούς στο βασικό μισθό της κλαδικής σύμβασης συν τα τέσσερα προβλεπόμενα επιδόματα, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εργαζομένου.

Οι συλλογικές συμβάσεις που έληξαν ή καταγγέλθηκαν από τις 14/8/2011 και μέχρι τις 14/2/2012 (αυτές δηλαδή για τις οποίες στις 14/2/2012 δεν είχε παρέλθει το εξάμηνο της παράτασης ισχύος τους), ο εργοδότης νομιμοποιείται από τις 14/5/2012 να προσαρμόσει τους μισθούς στο βασικό μισθό της κλαδικής σύμβασης συν τα τέσσερα προβλεπόμενα επιδόματα, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εργαζομένου.

Οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που έληξαν ή καταγγέλθηκαν πριν τις 14/8/2011 και μέχρι σήμερα δεν έχει υπογραφεί νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, τότε, από το χρονικό σημείο που έληξε το εξάμηνο παράτασης ισχύος τους, οι κανονιστικοί όροι της αντίστοιχης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας έχουν μεταβληθεί σε συμβατικούς όρους ατομικής συμφωνίας και μεταβάλλονται μόνο με τη σύμφωνη γνώμη των συμβαλλομένων μερών. Για τις περιπτώσεις νέων προσλήψεων στην περίπτωση αυτή, θα ισχύουν ατομικές συμφωνίες, που αποτυπώνουν τη βούληση των δύο μερών (εργοδότη και εργαζομένου) με κατώτερες αποδοχές αυτές που ορίζονται στην ΕΓΣΣΕ.

Σε κάθε περίπτωση, εφόσον υπογραφούν νέες ΣΣΕ, ισχύουν οι όροι και οι αποδοχές που αυτές ορίζουν, δεν μπορούν όμως να προβλέπουν αποδοχές κατώτερες αυτών που ορίζει η ΕΓΣΣΕ.

Ισχύς των όρων της ΣΣΕ

 Απόφ.Υπ.Εργασίας 4601/2012

 Πάγωμα αυξήσεων σε μισθούς

 Υποχρεωτικότητα εφαρμογής ΣΣΕ




Πάγωμα αυξήσεων σε μισθούς

Πάγωμα αυξήσεων σε μισθούς

Aναστέλλεται η εφαρμογή αυξήσεων

Σύμφωνα με την ερμηνευτική εγκύκλιο 4601/2012 από 14-02-12, και μέχρι το ποσοστό της ανεργίας να διαμορφωθεί κάτω του 10%, αναστέλλεται η εφαρμογή όρων συλλογικών συμβάσεων εργασίας, διαιτητικών αποφάσεων, Υπουργικών Αποφάσεων ή διοικητικών πράξεων κανονιστικού χαρακτήρα, που προβλέπουν αύξηση των αποδοχών των εργαζομένων, δηλαδή των μισθών ή ημερομισθίων ή του βασικού μισθού, περιλαμβανομένων της υπηρεσιακής ωρίμανσης καθώς και του επιδόματος πολυετίας, χρόνου εργασίας, τριετίας, πενταετίας κ.λπ..

Απόφ.Υπ.Εργασίας 4601/2012

Ισχύς των όρων της ΣΣΕ

Πότε λήγουν οι ΣΣΕ και τι εφαρμόζεται μετά τη λήξη τους

 Υποχρεωτικότητα εφαρμογής ΣΣΕ

Υποχρεωτική εφαρμογή ΣΣΕ

Υποχρεωτικότητα εφαρμογής ΣΣΕ

Υποχρεωτικότητα εφαρμογής ΣΣΕ

 Δεσμευτικότητα εφαρμογής στη ΣΣΕ

Σύμφωνα με την Εργατική Νομοθεσία, οι ΣΣΕ και οι Δ.Α. δεσμεύουν τους εργαζόμενους και εργοδότες που είναι μέλη των συμβαλλομένων συνδικαλιστικών οργανώσεων που συμμετέχουν στην κατάρτισή των, εκτός και αν με απόφαση του Υπουργού Εργασίας έχει επεκταθεί και κηρυχτεί υποχρεωτική για όλους τους εργαζόμενους του κλάδου ή του επαγγέλματος.

Στην περίπτωση αυτή, η εφαρμογή της είναι υποχρεωτική και ο εργαζόμενος δεν μπορεί να αμείβεται με αποδοχές κάτω από τα κατώτατα όρια της αντίστοιχης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ή Διαιτητικής Απόφασης.


Να τονίσουμε πως για να είναι υποχρεωτική η εφαρμογή κάποιας ΣΣΕ πρέπει να είναι μέλος και ο εργοδότης (στην Εργοδοτική Οργάνωση) και ο εργαζόμενος (στην Εργατική Οργάνωση). Σε περίπτωση που είναι μόνο ο εργοδότης ή μόνο ο εργαζόμενος μέλος των αντίστοιχων συνδικαλιστικών οργανώσεων τότε η εφαρμογή της ΣΣΕ είναι υποχρεωτική μόνο αν με απόφαση του Υπουργού Απασχόλησης έχει επεκταθεί και κηρυχτεί υποχρεωτική για όλους τους εργαζόμενους του κλάδου ή του επαγγέλματος.

Στην περίπτωση που η εφαρμογή της ΣΣΕ σε κάποια επιχείρηση δεν είναι υποχρεωτική, είτε γιατί δεν ανήκουν και τα δύο συμβαλλόμενα μέρη στην κατάρτιση της ΣΣΕ, είτε γιατί δεν έχει κηρυχτεί υποχρεωτική για τον συγκεκριμένο κλάδο, οι καταβαλλόμενες αποδοχές δεν μπορεί να είναι κατώτερες από αυτές που ορίζει η ΕΓΣΣΕ.

Απόφ.Υπ.Εργασίας 4601/2012

 Πάγωμα αυξήσεων σε μισθούς

Ισχύς των όρων της ΣΣΕ

Πότε λήγουν οι ΣΣΕ και τι εφαρμόζεται μετά τη λήξη τους



 

15 Ιανουαρίου 2013

Φορολόγηση επιδοτήσεων ΟΑΕΔ βάση του Ν.1262/1982.

Φορολόγηση επιδοτήσεων Ο.Α.Ε.Δ. της παρ. 9 του άρθρου 29 του Ν.1262/1982.

Άρθρο 6 (περιπτ. γ’ της παρ. 4) ν.2238/94 Απαλλαγές από το φόρο

4. Από το εισόδημα από εμπορικές επιχειρήσεις απαλλάσσονται:

α) Τα κέρδη από την εκμετάλλευση πλοίων, τα οποία υπόκεινται στον ειδικό φόρο για τα πλοία, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.
β) Τα κέρδη από τη λιανική πώληση καπνού ή από την άσκηση του επαγγέλματος του μικροπωλητή ή από την εκμετάλλευση περιπτέρου ή από την εκμετάλλευση κυλικείου καφενείου, κουρείου κ.λ.π, μέσα στα κτίρια και καταστήματα στα οποία στεγάζονται δημόσιες γενικά υπηρεσίες ή δημοτικές ή κοινοτικές και εκκλησιαστικές υπηρεσίες ή υπηρεσίες νομικών προσώπων δημόσιου δικαίου, τα οποία πραγματοποιούν από ανάπηρους και θύματα πολέμου στους οποίους, χορηγήθηκε σχετική άδεια, εφόσον η εκμετάλλευση αυτών ενεργείται από τους ίδιους. Επίσης, απαλλάσσεται το δικαίωμα που παίρνουν τα πρόσωπα αυτά από την παραχώρηση της εκμετάλλευσης του περιπτέρου, καφενείου κ.λπ. σε τρίτους.
γ) Από 1ης Ιανουαρίου 2003 το ποσό της επιχορήγησης που καταβάλλεται στους νέους επαγγελματίες οι οποίοι υπάγονται στα προγράμματα απασχόλησης του Ο.Α.Ε.Δ. της παραγράφου 9 του άρθρου 29 του Ν. 1262/1982 (ΦΕΚ 70 Α΄).
Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου ισχύουν και για τα ποσά των επιχορηγήσεων που καταβάλλονται στους νέους ελεύθερους επαγγελματίες.

Υπόμνημα Διώτη για τη λίστα Λαγκάρντ

Κατέθεσε υπόμνημα για τη λίστα Λαγκάρντ

Λαγκαρντ, λιστα, Παπακωνσταντινου,
Με υπόμνημα καταθέτει σήμερα, στους οικονομικούς εισαγγελείς ο πρώην προϊστάμενος του ΣΔΟΕ και πρώην εισαγγελέας Ιωάννης Διώτης.

Διώτης αδειάζει Παπακωνσταντίνου με το υπόμνημα-φωτιά




Στους εισαγγελείς ο κ. Διώτης «αδειάζει» τον Γιώργο Παπακωσταντίνου λέγοντας ότι ποτέ ο πρώην υπουργός Οικονομικών δεν του είπε ότι η λίστα Λαγκάρντ παραδόθηκε με επίσημο τρόπο από τις γαλλικές αρχές στην Ελλάδα και ότι είναι επίσημο έγγραφο.

Αναφέρει επίσης στο σημείωμα που παρέδωσε στους οικονομικούς εισαγγελείς μέσω του δικηγόρου του, ότι είχε ενημερώσει τον Βενιζέλο στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2012 -όταν δημιουργήθηκε το θέμα με τη λίστα- τηλεφωνικά και τον προέτρεψε τότε να δώσει το στικάκι στον κ. Σαμαρά.

Ο κ. Διώτης παραδέχεται το θέμα της αντιγραφής και επισημαίνει ότι όταν είχε αυτό το αρχείο στα χέρια του δεν το αντιμετώπισε ως επίσημο έγγραφο. Επίσης λέει ότι έστειλε τη γραμματέα του ως αδαής ο ίδιος επί ηλεκτρονικών υπολογιστών να αγοράσει ένα στικάκι και να αντιγράψει αυτό το αρχείο προκειμένου να ρίξει μια ματιά μέσα να ξέρει τι συμβαίνει: «να δω το αρχείο τέλος πάντων και στη συνέχεια αφού το είδα κατέστρεψα ένα από τα δύο αρχεία, χωρίς να ξέρω ποιο κατέστρεψα, αν ήταν το πρώτο ή το δεύτερο» αναφέρει χαρακτηριστικά. Οπως αναφέρει: «Δεν θυμάμαι καν πόσα ονόματα είχε μέσα το αρχείο».


Για την ημερομηνία της αντιγραφής 8-7-2011 αναφέρει χαρακτηριστικά στο υπόμνημά του:
1.Ζητά να διερευνηθεί κατά πόσο το περιεχόμενο του εν λόγω usb έχει υποστεί αλλοιώσεις και μεταβολές και ποιες μπορεί να είναι αυτές και
2. Ζητά να γίνει τεχνολογική απεικόνιση των μεταδεδομένων (metadata) όλων των στοιχείων που περιέχονται στο usb όπως επίσης και αυτού καθαυτού του υλικού φορέα αποθήκευσής του.

Επίσης υποστηρίζει ότι «η έλλειψη πραγματογνωμοσύνης δεν καθιστά νομικώς υπαρκτές και έγκυρες ως αποδεικτικό στοιχείο τις εκτυπώσεις εκ της οθόνης που τέθηκαν υπ' όψιν μου, ούτε εξασφαλίζει από τυχόν αλλοιώσεις ή εγγραφές μεταδεδομένων ο τρόπος χειρισμού του εις χείρας σας».

Για την αντιγραφή λέει ότι «το usb που τότε κανείς δεν ήξερε ότι πρόκειται για τη λίστα Λαγκάρντ, εκτός του κ. Παπακωνσταντίνου, μου παραδόθηκε ατύπως στα μέσα Ιουνίου του 2011 χωρίς οποιοδήποτε διαβιβαστικό ή συνοδευτικό έγγραφο του γραφείου του υπουργού ή οποιασδήποτε άλλης αρχής, ελληνικής ή ξένης.

Οπως λέει, «ο κ. Παπακωνσταντίνου ποτέ δεν μου ανέφερε: α) ότι υπήρχε cd, β) ότι αυτό είχε παραληφθεί με συνοδευτικά έγγραφα και γ) ότι είχε αποσταλεί απ' το υπουργείο Οικονομικών της Γαλλίας.
Εάν αυτό είχε συμβεί, αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι εγώ θα το χειριζόμουν ως έγγραφο και δεν θα είχα κανένα λόγο να το αντιμετωπίσω ως ένα παράνομο αποδεικτικό μέσο».

Και συνεχίζει: «Ο τρόπος παράδοσης αυτός του αρχείου καθιστούσε επιβεβλημένο να λάβω πολιτικές οδηγίες για τον τρόπο χειρισμού του από το νέο πολιτικό προϊστάμενό μου, δηλαδή τον κ. Βενιζέλο» ενώ προσθέτει: «Έτσι όπως έλαβα το αρχείο κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μπορεί και να είναι προϊόν δράσης μυστικών υπηρεσιών»

«Προκειμένου να ενημερώσω το Βενιζέλο για το πως να χειριστώ το ζήτημα θεώρησα ότι έπρεπε να του δώσω μια εικόνα για το περιεχόμενο του usb. Επειδή ωστόσο οι γνώσεις μου σχετικά με ΗΥ δεν είναι ιδιαιτέρως καλές δεν ήθελα να διακινδυνεύσω κάποια ζημιά από τυχόν κακό χειρισμό μου κατά την επισκόπηση του περιεχομένου του εν λόγω usb. Εν όψει τούτου, κάλεσα τη δικηγόρο κυρία Γαλάτεια Μανέ η οποία μόλις τότε είχε διοριστεί ως ειδική συνεργάτις μου, να με βοηθήσει στην μετεγγραφή του περιεχομένου του usb σε ένα άλλο, ώστε να επισκοπήσω το περιεχόμενό του σε στικάκι-αντίγραφο. Για το λόγο αυτό την παρακάλεσα να πάει η ίδια και να αγοράσει ένα, στη συνέχεια δε να αντιγράψει το πρώτο στικάκι στο καινούριο που είχα αγοράσει όπως και έπραξε» αναφέρει.

Διαβάστε σχετικά:


Παπακωνσταντίνου: Δεν γνώριζα ότι υπήρχαν συγγενείς μου στη λίστα

Κατάργηση 51 Εφορίων λόγω ενοποίησης

Κατάργηση 51 Εφορίων λόγω ενοποίησης

Στην ενοποίηση 51 Εφοριών σε όλη την Ελλάδα προχωρεί από σήμερα, το υπουργείο Οικονομικών


Σημειώνεται πως σχετικό πόρισμα ειδικής επιτροπής του υπουργείου Οικονομικών προέβλεπε την αναστολή λειτουργίας 127 Εφοριών από σύνολο 241 ΔΟΥ. Το πόρισμα αυτό ανέφερε πως οι ενοποιήσεις θα αποφέρουν όφελος περίπου 19 εκατ. ευρώ στη διετία 2013-2014 (ήτοι 791 χιλιάδες ευρώ ανά μήνα), που θα προκύψει μετά την παράδοση στους ιδιοκτήτες όλων των μισθωμένων κτιρίων που αποδίδονται / αποδεσμεύονται εξαιτίας των ενοποιήσεων των ΔΟΥ, καθώς και μείωση των λειτουργικών δαπανών.

Ωστόσο, μετά από αντιδράσεις τοπικών κοινωνιών και με κριτήριο το ύψος των εσόδων ανά ΔΟΥ επί των συνολικών εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού αποφασίσθηκε τελικά να μην ανασταλεί η λειτουργία των ΔΟΥ Θήρας, Αιγίου Αχαΐας, Μυκόνου, Αμαλιάδας, Κύμης Εύβοιας και Πάρου. Δηλαδή ο αριθμός των υπό κατάργηση Εφοριών μειώθηκε στις 121.

Ακόμη, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε την παράταση έως τις 18/03/2013 στη διαδικασία αναστολής λειτουργίας των ακόλουθων ΔΟΥ σε νησιά, όπου λειτουργεί μόνο μία φορολογική μονάδα: Σπετσών, Κέας, Άνδρου, Μήλου, Αίγινας, Πόρου, Ύδρας, Καρπάθου, Καλύμνου, Λέρου, Θάσου, Παξών, Ιθάκης, Τήνου, Κυθήρων, Λήμνου, Σκιάθου, Σκοπέλου και Αγίου Κηρύκου.

Η παράταση δόθηκε προκειμένου, κατά το αμέσως επόμενο διάστημα, να ολοκληρωθούν κρίσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που αποτρέπουν τη μετάβαση φορολογουμένων στις ΔΟΥ, όπως η δυνατότητα πληρωμής μέσω Τραπεζών ή ΕΛΤΑ για ρυθμισμένες οφειλές.

Έτσι, σήμερα, Δευτέρα, θα ολοκληρωθεί η ενοποίηση μόλις 51 Εφοριών στο σύνολο της χώρας.

Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών στις περιοχές όπου αναστέλλεται η λειτουργία ΔΟΥ, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων. Όμως όπως καταγγέλλουν οι Εφοριακοί αναφορικά με το δίκτυο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ), όχι μόνο δεν υφίσταται, αλλά και όπου επιχειρήθηκε η εφαρμογή του, υπήρχαν κάθε άλλο παρά θετικά αποτελέσματα.

Τέλος, για το νέο TAXIS, το οποίο παρουσιαζόταν ως η απάντηση στις ανάγκες εξυπηρέτησης των κατοίκων, ιδιαίτερα των απομακρυσμένων περιοχών και των νησιών, οι Εφοριακοί καταγγέλλουν ότι όχι μόνο δεν είναι έτοιμο, αλλά δεν υπάρχει και αξιόπιστο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής του.http://www.tanea.gr/

Διαβάστε ακόμα


ΓΓΠΣ: Νέες ευρείας χρήσης υπηρεσίες στο TAXISnet για την εξυπηρέτηση των πολιτών



ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΠΛΗΡΟΦΌΡΗΣΗ – Η ΝΈΑ ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΤΗΣ ΓΓΠΣ

ΓΓΠΣ, gsis, εξυπηρετησης, Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, δημοσιευση, Φορολογικά νέα,

Προσωποποιημένη Πληροφόρηση – η νέα υπηρεσία της ΓΓΠΣ



Ισχύουν οι παλιοί κωδικοί TaxisNet 

Κρυφά χαράτσια στα ΔΕΗ

ΔΕΗ

ΔΕΗ, Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., εετηδε, ειδικό έκτακτο τέλος ακινήτων, χαράτσι, κοινωνικο, τιμολογιο,
«Κρυφές» αυξήσεις στους λογαριασμούς των καταναλωτών, που φθάνουν έως και το 23% (για τις καταναλώσεις έως τις 800 κιλοβατώρες), περιλαμβάνουν τα νέα τσουχτερά τιμολόγια της ΔΕΗ, όπως προκύπτει από τα «ψιλά γράμματα» των νέων τιμοκαταλόγων που αναρτήθηκαν τελικά χθες στην ιστοσελίδα της επιχείρησης.

Κρυφά χαράτσια στα τιμολόγια του ρεύματος

Μεγάλοι χαμένοι είναι οι καταναλωτές με εξοχικά και δεύτερες κατοικίες, με κατανάλωση έως 800 κιλοβατώρες

Μεγάλοι χαμένοι είναι οι καταναλωτές με εξοχικά και δεύτερες κατοικίες και κατανάλωση έως 800 κιλοβατώρες, που θα υποστούν τις μεγαλύτερες ποσοστιαίες ανατιμήσεις, ενώ διψήφιες επιβαρύνσεις επιφυλάσσονται και για χιλιάδες νοικοκυριά που βρίσκονται κοντά στον μέσο όρο κατανάλωσης.

Για παράδειγμα, για κατανάλωση 1.600 KWh η αύξηση του λογαριασμού θα είναι 15%!

Κατηγορίες κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος

Συγκεκριμένα, τα νέα τιμολόγια της ΔΕΗ καθιερώνουν τρεις αντί για τις τέσσερις που υπήρχαν μέχρι σήμερα, κατηγορίες κατανάλωσης και οι οποίες είναι οι εξής:

  1. 0-800 KWh, 
  2. 801-2.000 KWh και 
  3. 2.000 KWh και πάνω.

Πρόκειται για μερικά από τα «ψιλά γράμματα» των νέων τιμολογίων της ΔΕΗ, τα οποία δεν περιλαμβάνονταν στις ανακοινώσεις που έκανε την Κυριακή το αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Χαρακτηριστικά είναι τα παρακάτω παραδείγματα για δύο διαφορετικές καταναλώσεις:


  •  Κάποιος που έχει κατανάλωση 800 KWh ανά 4μηνο. Χωρίς τον συνυπολογισμό των αναλογούντων φόρων, ο πελάτης της ΔΕΗ θα κληθεί φέτος να καταβάλει επί του συνολικού λογαριασμού 100,11 ευρώ έναντι 81,44 ευρώ πέρυσι. Δηλαδή 18,67 ευρώ επιπλέον (αύξηση 23%). Κυρίως πλήττονται εξοχικά και β' κατοικίες, αφού με τη διεύρυνση του Κοινωνικού Τιμολογίου (ως προς το εισοδηματικό κριτήριο), τα περισσότερα νοικοκυριά με καταναλώσεις ως 800 KWh θα υπαχθούν σε αυτό.
  •  Καταναλωτής που καίει 1.600 KWh ανά 4μηνο θα πληρώσει 213,56 ευρώ έναντι 186,04 ευρώ πέρυσι, περισσότερα δηλαδή κατά 27,52 ευρώ (αύξηση 15%).


ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ στους τιμοκαταλόγους που δημοσίευσε χθες η ΔΕΗ 

Σύμφωνα με τους τιμοκαταλόγους που δημοσίευσε χθες η ΔΕΗ στην ιστοσελίδα της, αν απομονώσουμε τις νέες χρεώσεις μόνο για το ρεύμα και τις συγκρίνουμε με τις περυσινές (όπου δεν υπήρχε δαπάνη για ρύπους), οι αυξήσεις είναι ακόμη μεγαλύτερες.

Συγκεκριμένα, προκύπτουν αυξήσεις 38,5% για την κατηγορία 0-800 KWh, 20,5% για την κατηγορία 801-2000 KWh και 11,98% για την κατηγορία από 2.000 KWh και πάνω.
Στον τελικό λογαριασμό βέβαια οι αυξήσεις αυτές περιορίζονται λόγω της απόφασης που πήρε η ΡΑΕ τον Δεκέμβριο να μειώσει τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις (εν προκειμένω τα τέλη χρήσης συστήματος και τα τέλη δικτύου).

Χάρη στις αυξήσεις αυτές, αλλά και στις δύο επόμενες που θα ακολουθήσουν (Μάιο και Ιούλιο) στα τιμολόγια χαμηλής τάσης, η ΔΕΗ θα βάλει στο ταμείο της ποσό 2,89 δισ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε την Κυριακή ο υφυπουργός ΠΕΚΑ Ασ. Παπαγεωργίου.
Οσο για τις δύο επόμενες δόσεις των αυξήσεων, υπολογίζονται και οι δύο μαζί σε 8%, ώστε το συνολικό μεσοσταθμικό ποσοστό να ανέλθει για όλο το 2013 γύρω στο 16%.

TΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ της ΔΕΗ

Στα «ψιλά γράμματα» των ανακοινώσεων και το γεγονός ότι τη διεύρυνση του Κοινωνικού Τιμολογίου θα κληθούν να την επιδοτήσουν όλοι οι υπόλοιποι καταναλωτές μέσω των λογαριασμών τους. Ως γνωστόν, η ΔΕΗ επιδοτείται για το ΚΟΤ μέσω των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας (εμφανίζεται ως ΥΚΩ), χρέωση που καταβάλλουν όλοι οι πελάτες της. Όσο περισσότερα άτομα από ευπαθείς ομάδες εντάσσονται στο ΚΟΤ, δηλαδή, τόσο πιο πολύ αυξάνεται και η χρέωση των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας.
Με βάση τις ανακοινώσεις για την πρώτη δόση των αυξήσεων στα τιμολόγια, η εν λόγω χρέωση παρέμεινε αμετάβλητη. Θεωρείται ωστόσο πάρα πολύ πιθανό ότι η συγκεκριμένη χρέωση θα αυξηθεί σημαντικά, είτε μαζί με κάποια από τις επόμενες δόσεις είτε προς το τέλος του έτους, όταν και θα υπάρχει σαφής εικόνα για το σύνολο των καταναλωτών που εντάχθηκαν στο Κοινωνικό Τιμολόγιο. Τότε θα είναι γνωστό και το ακριβές ποσό με το οποίο πρέπει να επιδοτηθεί η επιχείρηση.

Τα Νέα Οnline

IKA Ηλεκτρονική Υπηρεσία χορήγησης βεβαιώσεων ασφαλιστικής ενημερότητας on line μέσω διαδικτύου

IKA Ηλεκτρονική Υπηρεσία χορήγησης βεβαιώσεων ασφαλιστικής ενημερότητας on line μέσω διαδικτύου

IKA, ΙΚΑ, εταμ, ενημερότητα ασφαλιστική, Ασφαλιστικά, ασφαλιστρων, ασφαλειας,

IKA Ηλεκτρονική Υπηρεσία χορήγησης βεβαιώσεων ασφαλιστικής ενημερότητας on line μέσω διαδικτύου

Δελτίο Τύπου

Από 10 Ιανουαρίου 2012 τίθεται σε παραγωγική λειτουργία η νέα Ηλεκτρονική Υπηρεσία χορήγησης βεβαιώσεων ασφαλιστικής ενημερότητας on line μέσω διαδικτύου

Η Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος οργανωτικών και λειτουργικών αλλαγών με μέτρα κατά της γραφειοκρατίας, της αδιαφάνειας και της διαφθοράς, θέτει από 10/1/2012 σε παραγωγική λειτουργία τη διαδικασία on line χορήγησης βεβαιώσεων ασφαλιστικής ενημερότητας, αξιοποιώντας τα δεδομένα του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος.

Μέσω διαδικτύου θα μπορούν να λαμβάνουν βεβαιώσεις ασφαλιστικής ενημερότητας οι:

Φορείς ή πρόσωπα που έχουν πιστοποιηθεί ή θα πιστοποιηθούν στο μέλλον (Δημόσιες Υπηρεσίες, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ, Τραπεζικά Ιδρύματα, Συμβολαιογράφους κλπ.), τόσο για απογεγραμμένους εργοδότες όσο και για αναπόγραφες επιχειρήσεις/επιτηδευματίες αποκλειστικά για τις συναλλαγές με αυτούς.


Απογεγραμμένοι εργοδότες κοινών επιχειρήσεων οι οποίοι έχουν πιστοποιηθεί ή θα πιστοποιηθούν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για την υποβολή της ΑΠΔ.


Απογεγραμμένοι εργοδότες οικοδομοτεχνικών έργων οι οποίοι έχουν πιστοποιηθεί ή θα πιστοποιηθούν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για την υποβολή της ΑΠΔ και μόνο για μεταβίβαση κτίσματος και συμμετοχή σε δημοπρασίες.


Μέσω των υπηρεσιών εσόδων των Υποκαταστημάτων και Παραρτημάτων του Ιδρύματος, θα μπορούν να λαμβάνουν βεβαιώσεις ασφαλιστικής ενημερότητας όλοι οι εργοδότες κοινών επιχειρήσεων και οικοδομοτεχνικών έργων.

Η νέα διαδικασία της on line χορήγησης βεβαιώσεων ασφαλιστικής ενημερότητας θα συνοδεύεται και από τη δυνατότητα επιβεβαίωσης της εγκυρότητάς τους μέσω διαδικτύου, όπως προβλέπεται από την υπ' αριθμ. Φ.11321/25754/1695/15-12-2011 Απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Τα οφέλη από την εφαρμογή της on line χορήγησης και επιβεβαίωσης της ασφαλιστικής ενημερότητας είναι σημαντικά, καθώς:

Καταπολεμάται στην πράξη η γραφειοκρατία.


Μειώνεται περαιτέρω η ανάγκη επισκεψιμότητας των πολιτών στα Υποκαταστήματα του Ιδρύματος. Με τον τρόπο αυτό, ενισχύεται η παραγωγικότητα των υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, των τρίτων φορέων, των επιχειρήσεων και των πολιτών, γιατί αποδεσμεύεται χρόνος από την εκτέλεση διεκπεραιωτικών εργασιών προς όφελος άλλων εργασιών που προσδίδουν προστιθέμενη αξία.


Μηδενίζονται οι περιπτώσεις ύπαρξης πλαστών ασφαλιστικών ενημεροτήτων και εξαλείφονται φαινόμενα παραβατικής συμπεριφοράς που ζημιώνουν τόσο τους ασφαλισμένους όσο και τις επιχειρήσεις.


Λεπτομερείς οδηγίες περιλαμβάνονται στην υπ'αριθμ. 97/2011 εγκύκλιο του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤΟΥ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ

Εξαίρεση των σκαφών αναψυχής από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης

Εξαίρεση των σκαφών αναψυχής από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης


Εξαίρεση των σκαφών αναψυχής από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης

Την εξαίρεση των σκαφών αναψυχής από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης αποφάσισε το υπουργείο Οικονομικών με παρέμβαση της τελευταίας στιγμής στη συγκεκριμένη διάταξη του πολυνομοσχεδίου που συζητείται σήμερα στη Βουλή.
Για τα σκάφη αναψυχής προωθείται από το υπουργείο Ναυτιλίας η επιβολή ειδικού τέλους πλου στο οποίο θα ενσωματώνονται όλοι οι φόροι που επιβαρύνουν τα σκάφη αναψυχής.
Επίσης αποσύρεται και το άρθρο 48 με το οποίο προβλέπονταν αυστηρότερες ρυθμίσεις για τις ποινές που επιβάλλονται στις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που εντοπίζονται να μην έχουν εκδώσει τιμολόγια, αποδείξεις ή να έχουν εκδώσει πλαστά και εικονικά τιμολόγια.
Παράλληλα διευκρινίστηκε ότι από την έκτακτη εισφορά που επιβάλλεται στα ναυλομεσιτικά γραφεία εξαιρούνται οι ημεδαπές και αλλοδαπές εταιρείες που έχουν εγκαταστήσει γραφείο ή υποκατάστημα και ασχολούνται με τη διαχείριση ή εκμετάλλευση πλοίων υπό ελληνική ή ξένη σημαία καθώς και με τις λοιπές εργασίες που προβλέπονται από την εγκριτική πράξη εγκατάστασής τους.

Αποδείξεις μόνο για τους μισθωτούς και συνταξιούχους

Αποδείξεις μόνο για τους μισθωτούς και συνταξιούχους

Αποδείξεις μόνο για τους μισθωτούς και συνταξιούχους

Μόνο για μισθωτούς και συνταξιούχους και μόνο για τα εισοδήματά τους από μισθωτές υπηρεσίες ισχύει από φέτος η υποχρέωση συλλογής αποδείξεων αξίας μέχρι του 25% του συνολικού εισοδήματος.
Αυτό σημαίνει ότι αν έχουν εισοδήματα και από άλλες πηγές, για παράδειγμα εισοδήματα από ενοίκια, θα πρέπει να συγκεντρώσουν αποδείξεις μόνο για το τμήμα του εισοδήματος που προέρχεται από μισθωτές υπηρεσίες.

Για παράδειγμα, ένας μισθωτός ο οποίος έχει ετήσιο εισόδημα 20.000 ευρώ από μισθούς και 10.000 ευρώ από ενοίκια, πρέπει να μαζέψει φέτος αποδείξεις συνολικής αξίας ίσης με το 25% των 20.000 ευρώ, που είναι το εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες. Πρέπει, δηλαδή,να συγκεντρώσει παραστατικά ύψους 5.000 ευρώ για να γλιτώσει τον πρόσθετο φόρο του 22%.

Γίνεται αντιληπτό πως με το νέο σύστημα για τη συλλογή αποδείξεων ευνοούνται όσοι μισθωτοί και συνταξιούχοι έχουν εισοδήματα κι από άλλες πηγές (ενοίκια, επιχειρήσεις, γεωργικές εκμεταλλεύσεις κ.λπ.)

Κι αυτό καθώς οι φορολογούμενοι αυτοί θα χρειαστεί ουσιαστικά να μαζέψουν αποδείξεις αξίας μικρότερης του 25% του συνολικού τους εισοδήματος.
Τέλος, οι υπόλοιποι φορολογούμενοι, δηλαδή ελεύθεροι επαγγελματίες, εισοδηματίες, αγρότες, εμποροβιοτέχνες δεν έχουν πλέον καμία υποχρέωση να ζητούν και να μαζεύουν αποδείξεις.
www.imerisia.gr


αποδείξεις, 2013, φορολογική κλίμακα 2013, αφορολογητο, μισθωτοι, συνταξη, ελευθεροι επαγγελματιες,

Με αποδείξεις η έκπτωση φόρου και το 2013

Απόδειξεις ή ποινή 22% επιπλέον φόρο σε όσους δεν τις συγκεντρώσουν

14 Ιανουαρίου 2013

Εγγραφές ρύθμισης οφειλών ΙΚΑ

Εγγραφές ρύθμισης οφειλών ΙΚΑ

Εγγραφές ρύθμισης οφειλών ΙΚΑ

ΕΓΛΣ 2.2.506 2β.

"Σε περίπτωση διακανονισμού καθυστερημένων προς το ΙΚΑ υποχρεώσεων με δόσεις, οι σχετικές οφειλές μεταφέρονται στον υπολογαριασμό 55.00.01 «λογαριασμός δόσεων καθυστερούμενων κρατήσεων και εισφορών», με τον οποίο παρακολουθείται η εξόφλησή τους.
γ. Σε περίπτωση βεβαιώσεως οφειλών προς το ΙΚΑ, πέρα από εκείνες που εμφανίζονται στους οικείους υπολογαριασμούς του 55.00, αν οι οφειλές αυτές αφορούν τη χρήση μέσα στην οποία βεβαιώνονται, καταχωρούνται στους οικείους υπολογαριασμούς του 55.00, με χρέωση των οικείων υπολογαριασμών του 60, αν όμως αφορούν προηγούμενες χρήσεις, καταχωρούνται στο λογαριασμό 55.99, με χρέωση των οικείων υπολογαριασμών του 82.00 «έξοδα προηγούμενων χρήσεων»."

.......

"4. Στο λογαριασμό 55.99 «κρατήσεις και εισφορές καθυστερούμενες προηγούμενων χρήσεων» παρακολουθούνται οι υποχρεώσεις της οικονομικής μονάδας προς ασφαλιστικούς οργανισμούς, όταν οι υποχρεώσεις αυτές αφορούν την προηγούμενη ή τις προηγούμενες χρήσεις και καθυστερεί η πληρωμή τους πέρα από την ημερομηνία κατά την οποία γίνονται ληξιπρόθεσμες"

παρ. 2.2.604 του ΕΓΛΣ

τα ποσά προστίμων και προσαυξήσεων που ενδεχόμενα επιβάλλονται στις εισφορές, π.χ. λόγω καθυστερημένης καταβολής τους, καταχωρούνται, αν αφορούν τη χρήση στο λογαριασμό 81.00.01 - Προσαυξήσεις εισφορών ασφαλιστικών ταμείων, αν όμως αφορούν προηγούμενες χρήσεις, έστω και αν βεβαιώνονται μέσα στη χρήση, στο λογαριασμό 82.00 «έξοδα προηγούμενων χρήσεων»http://www.nexusmanagementconsultants.gr/2011/11/82.html.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ