Φορολογικός σχεδιασμός και έγκαιρη πληροφόρηση στην Διοίκηση των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων σε θέματα Marketing, Οικονομικών Υπηρεσιών, Γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως, Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης. Τηλέφωνο 210-9015539 Λογιστικό γραφείο - NEXUS management consultants - Φοροτεχνικοί Οι αλλαγές που θα έρθουν από το 2016 και θα αφορούν τα αυτοκίνητα

28 Σεπτεμβρίου 2015

Οι αλλαγές που θα έρθουν από το 2016 και θα αφορούν τα αυτοκίνητα



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ: Αλλαγές στις συντάξεις - εισφορές για 3000000 εργαζόμενους,
:41 Τελευταία ενημέρωση: :41

Οι αλλαγές που θα έρθουν από το 2016 και θα αφορούν τα αυτοκίνητα
Τα πάνω - κάτω σε φόρους και τέλη αυτοκινήτων - Πώς θα υπολογίζονται Σε αλλαγές του «μετρητή» για τη φορολογία, τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια των αυτοκινήτων προχωρά το υπουργείο Οικονομικών, ανατρέποντας το ισχύον καθεστώς στην αγορά του αυτοκινήτου.

Τα πάνω - κάτω σε φόρους και τέλη αυτοκινήτων - Πώς θα υπολογίζονται
Σε αλλαγές του «μετρητή» για τη φορολογία, τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια των αυτοκινήτων προχωρά το υπουργείο Οικονομικών, ανατρέποντας το ισχύον καθεστώς στην αγορά του αυτοκινήτου.

Τα πάνω - κάτω σε φόρους και τέλη αυτοκινήτων - Πώς θα υπολογίζονται


Οι αλλαγές που θα έρθουν από το 2016 και θα αφορούν τα αυτοκίνητα


Τα πάνω - κάτω σε φόρους και τέλη αυτοκινήτων - Πώς θα υπολογίζονται Σε αλλαγές του «μετρητή» για τη φορολογία, τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια των αυτοκινήτων προχωρά το υπουργείο Οικονομικών, ανατρέποντας το ισχύον καθεστώς στην αγορά του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, όπως αναφέρει το Εθνος, βάση για τον υπολογισμό της φορολογητέας αξίας του αυτοκινήτου θα είναι πλέον η λιανική τιμή πώλησης και όχι ο κυβισμός, και η οποία θα καθορίζει το ύψος του τέλους ταξινόμησης και των τελών κυκλοφορίας καθώς και το τεκμήριο διαβίωσης. Δηλαδή οι επιβαρύνσεις δεν θα υπολογίζονται με βάση τους ρύπους, κάτι που θα προκαλέσει μεγάλες ανατροπές σε όσους αγόρασαν αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής κυκλοφορίας αλλά μεγάλους κυβισμού ή αξίας.
Έτσι, ένα αυτοκίνητο 1.600 κυβικών με αξία 15.000 ευρώ θα έχει πολύ λιγότερα τέλη από ένα επίσης 1.600 κυβικών αλλά εμπορικής αξίας 25.000 ευρώ, ανεξαρτήτως των ρύπων.

Οι αλλαγές αυτές θα έρθουν από το 2016 και θα αφορούν σε πρώτη φάση τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα από το 2010 και μετά (καινούργια ή μεταχειρισμένα). Δεν έχει διευκρινιστεί τι θα γίνει με τα πιο παλιά αυτοκίνητα και πως θα υπολογίζονται τα τέλη. Μια σκέψη είναι να υπολογίζονται με βάση την αξία που προκύπτει από την ασφάλεια των αυτοκινήτων. Κάτι τέτοιο ασφαλώς θα μπορούσε να επιφέρει μειώσεις στα τέλη γιατί π.χ. ένα αυτοκίνητο 10ετίας μπορεί να έχει χάσει ακόμη και το 70% της αξίας του και τα τέλη να υπολογιστούν με βάση αυτή την αξία που ασφαλίζει και η εταιρεία.
Με τον ίδιο τρόπο σε ό,τι αφορά στα αυτοκίνητα που εισάγονται (καινούργια ή μεταχειρισμένα) θα υπολογίζεται και το τέλος ταξινόμησης, αλλά και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι θα υπάρξει μεγάλη επιβάρυνση σε όσους έχουν αυτοκίνητο μεγάλης αξίας αλλά όχι και πολύ μεγάλη μείωση στα χρήματα που πληρώνουν όσοι έχουν φθηνό ή παλιό αυτοκίνητο καθώς οι φόροι αυξάνονται και τα έσοδα που υπολογίζει το κράτος εκτινάσσονται από το 1 δισ. που είναι για φέτος στα 1,6 δισ. το 2016.
http://www.imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια, ερωτήσεις ή παρατηρήσεις εδώ :

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ